Rust

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo, 3 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Heel vaag deze cyclus ik "weet" gewoon dat ik niet zwanger ben.
    Is ook een soort rust over mij.
    Vorige cyclus voelde ik van alles en dacht ik steeds zou het wel of zou het niet.
    En nu helemaal niet.
    Banner zegt pas over 10 dagen testen maar ik denk dat deze cyclus weer korter is omdat ik mijn ei ook eerder had dan de banner aangaf.
    Verleden keer zat ik echt te stressen zo na mijn ei.
    Of zou het komen dat dit onze 2e ronde is ? Of zou je gewoon "weten" dat je zwanger bent of niet ?
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi nelleke,

    tot nu toe heb ik het van de 8 keer 6 keer zeker geweten... bij 1ste keer voelde ik vanalles en 1 keer denk ik dat het niet goed is gegaan bij innestelen.. heel raar.

    groetjes
     
  3. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Misschien is het wel zo dat je van alles voelde omdat je je voor het eerst er echt mee bezig hield vorige ronde. Ik had het ook vorige ronde, de vorige ronde was voor mij de eerste ronde dat ik er intensief mee bezig was, afgelopen jaar heb ik gewoon niet gerekend en gedacht: als het zo mag zijn is het zo. Het hele jaar niets aparts gevoeld!

    Toen ik vorige ronde me hier heb aangemeld en er iedere dag mee bezig was dacht mijn lichaam ook een loopje met me te kunnen nemen. Hopen dat het deze keer net als bij jou wat rustiger mag wezen!

    En er zijn inderdaad meiden die zeggen dat ze het gewoon voelen als ze zwanger zijn, maar daarentegen zijn er ook bij die niets voelen, dus daar is ook geen peil op te trekken denk ik!

    We moeten maar gewoon rustig afwachten....

    Marian
     

Deel Deze Pagina