hoi! ik heb altijd veel last gehad van harde buiken. vandaag weer heel veel,zo een paar per uur. maar vandaag voel ik ook steekjes over mijn buik(boven navel) de hele tijd door. beetje zoals wanneer je darmkrampen hebt en het over je onderbuik trekt. maar nu dus kleine steekjes bovenin mijn buik. ook voelt mijn buik heel gespannen als het geen harde buik is en trekt hij fel. mijn buik borrelt heel veel en laat ook meer windjes dan normaal(normaal is er bijna niets ) heb ook heel veel kramp in mijn banden als ik beweeg of opsta(ook in de rug) voel me echt een oud dametje vandaag ik heb vandaag wel gewandeld(naar de apotheek,zo een straat of 2 verder) maar dat is het ook voor de rest ben ik bijna elke dag in bed of in de zetel dus van actief zijn zal het niet komen denk ik maar aan de andere kant vraag ik me af van wat het wel kan komen,ik heb een beetje schrik dat dit een soort weeen zijn en de kleine vroeger gaat komen? heb zelf altijd een voorgevoel gehad ivm mijn mama haar geschiedenis en die van mijn vriend zijn mama. ik heb een hoge pijngrens door endometriose en daarom heb ik schrik dat ik de 'kleine' dingen niet opmerk. oohja en de baby beweegt wel nog goed,op dit moment aan het rondduwen met zijn voetjes. groetjes
Ghaa de pijn is veranderd. Heb echt pijn aan mijn ribben nu! Wil janken van miserie! Het is een pijnlijk knagend gevoel aan de voorkant maar ook vooral aan de achterkant(ribben rug) kan mij gewoon niet bewegen(zelf zonder te bewegen voel ik de pijn!) Wil nu zo hard vloeken zeg! Niks doet goed,zijliggen is zelfs het ergste dan valt mijn buik zonder steun opzij en dat trekt op de rug precies. Wel geen harde buiken meer gehad.
Bel je verloskundige! Harde buiken zijn niet erg zolang je deze maar niet een paar keer per uur hebt. En die heb jij dus wel..... Dus ik zou de verloskundige bellen als ik jou was. Sterkte!
die harde buiken die vaak voorkomen, echt meerdere keren per uur herken ik wel. Bij mij veroorzaakt door gewoon te veel doen. Als je je zorgen maakt of als ze zo'n enorme pijn doen ALTIJD bellen!. De eerste keer dat ik die harde buiken zo vaak achteralkaar had(en de baby wel gewoon kon voelen bewegen) heb ik ook gebeld en mocht meteen even langskomen voor onderzoekje en inwendige echo!
Ik zou ook bellen! Zelf voel ik me 's avonds ook altijd superberoerd, moe, geen houding vinden en maagzuur dat me kotsmisselijk maakt. Van mijn gynaecoloog mag het al gebeuren omdat ze al mooi gewicht en lengte heeft dus de stress heb ik niet meer. Gewoon bellen, beter teveel bellen dan te weinig! Sterkte!
ja ik ga toch bellen denk ik. heb nu net ms krampen in mijn onderrug en buik. komt en gaat. niet pijnlijk wel zeurend. de kleine beweegt nog steeds wel.