safe-t-sleep

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Inky, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik heb een witte safe-t-sleep te koop.
    Hij ziet er nog super goed uit zonder vlekken of pluisjes, erg net. Ook de gebruiksaanwijzing heb ik nog.

    Veilig en comfortabel slapen voor kinderen: safetsleep slaapwikkel

    Loswoelen, met het hoofdje onder de dekens liggen, op de buik draaien, uit bed klimmen…. Als je baby of peuter onrustig slaapt, dan bent u bezorgd. Wellicht hebt u ook regelmatig nachten dat je uit bed moet. Speciaal voor je kindje is er de Safe T Sleep slaapwikkel. Een vriendelijke oplossing die baby’s en peuters helpt om rustig en behaaglijk te slapen. Een ontspannen gezichtje, rozige wangen en een diepe ademhaling. Wat is er mooier dan je rustig slapende kindje. En ook prettig als je zelf ook weer een goede nachtrust hebt.
    De SafeTSleep Slaapwikkel is de manier om kinderen veilig en comfortabel te laten slapen op de rug of op de zij. Of dat nu thuis is, bij de oppas of op vakantie. De Safe T Sleep Slaapwikkel kan worden gebruikt bij baby’s en peuters ( 0-36 maanden). Ook kan de slaapwikkel worden gebruikt in combinatie met een bakerdoek og slaapzak. Bij ouderen kinderen bevordert de SafeTSleep Slaapwikkel een behaaglijke en comfortabele slaap. De Slaapwikkel is eveneens heel geschikt om te gebruiken als je kind gaat slapen in een groot bed. Hierdoor blijven zij goed in bed liggen en vallen ze er niet uit. De SafeTSleep Slaapwikkel biedt vele mogelijkheden en wordt dan ook wereldwijd gebruikt voor kinderen


    Nieuw kostte hij me Voor 25 euro excl. verzenden doe ik hem weg.

    (foto staat in mijn album)
     

Deel Deze Pagina