Hallo, Wij hebben mutsy `baby`autostoeltje maar geen voetenzak er bij. Onze zoon is 7 april geboren en nu twijfel ik of we misschien toch nog een voetenzak er voor moeten gaan kopen. Wie o wie heeft er ook een en hoe doen jullie dat?
Hier dus ook geen voetenzak bij de safe2go. Wij hebben de lodger shelter (die we niet gebruikten als draagzak, onding) als wikkeldoek gebruikt in de maxi cosi. Lekker warm!
ik heb een maxi cosi en heb er wel een zak in. mijn zoontje is in september geboren toen was het ook wisselend weer! maar met een dekentje kom je ook al een heel eind hoor! je gaat nu de goede tijd in dus misschien is het zonde om dan een zak te kopen.
ik heb ook de safe2go, met bijbehorende voetenzak. Die gebruiken we nog steeds, want het is best guur nog buiten met die wind! Dekentjes trapt ze wel eens van zich af, maar in de voetenzak zit ze altijd heerlijk warm .
Hoihoi! Ons manneke is in september geboren en heeft de hele winter zonder voetenzak gedaan hoor! Wat een ontaarde moeder, he? hahaha. Nee, wij wikkelden gewoon een dekentje om hem heen, werkt net zo goed! Liefs!
Wij hebben ook de safe2go zonder voetenzak. Onze dochter is van december. En wij hadden zo'n lief berenpakje, en dat vond ze nooit erg om aan te doen.
Wij hebben ook de Safe2Go zonder voetenzak. We deden eerst met een dekentje, maar na een tijdje kregen we van vrienden een geweldig "pak" te leen, soort slaapzak met capuchon van dikke stof, met een gat erin voor de gordel. Ideaal! Hadden ze ooit gekregen, was gekocht bij H&M, maar ik heb geen idee of ze die nu nog verkopen.
ik had een voetenzak van Daatje bij de DA gekocht, is net ff iets minder warm dan een "gewone"voetenzak..