Samen met zoon (3jaar) een nachtje weg.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MariekeRox, 11 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Ik zou het heel leuk vinden om met mijn oudste zoon een dagje en een nachtje weg te gaan. Heeft iemand dit ook wel eens gedaan? En zoja waar zijn jullie heen gegaan?
     
  2. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Wat een superleuk idee, dat lijkt mij ook leuk met mijn bijna 4-jarige! Ik volg even:)
     
    MariekeRox vindt dit leuk.
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Ik ga in april met dochter, maar zij is een stukje ouder, dus wel een ander programma denk ik. We gaan shoppen in Utrecht en lekker nagels laten lakken etc.
    Met de oudste ga ik in juli shoppen in Amsterdam. De jongste is het liefste thuis.

    Met een 3 jarige is de efteling misschien ook al wel erg leuk
     
    Zulema vindt dit leuk.
  4. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.040
    2.173
    113
    Ik heb dat een paar keer met mijn jongste gedaan als de ouderen op kamp zijn. Ik ging meestal kamperen met hem omdat wij dat nu eenmaal graag doen.
    Ben met hem naar Port Zelande geweest, naar pretpark tivoli en in een echt hotel geslapen. En nog eens ergens op een camping.

    Port Zelande was het leukst.
     
    MariekeRox vindt dit leuk.
  5. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Ik ga eens kijken klinkt goed
     
  6. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Hier ook toen zoontje 2 was voor het eerst een nachtje weg gedaan. Zijn naar Berg en Dal geweest, naar Tivoli en pannenkoeken eten bij de Heksendans.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  7. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.463
    2.293
    113
    Ja superleuk! Ik heb dit vorig jaar voor het eerst met mijn dochter gedaan die toen bijna zes was en mijn man een aantal maanden later met onze zoon van toen vier. We hebben er alle vier van genoten! Mijn dochter heeft echt nog maanden gerefereerd aan dat nachtje weg.
    Wij gaan het vanaf nu elk jaar doen en dan steeds met het andere kind.
    Ik ben naar centrum Delft geweest en mijn man naar centrum Rotterdam. Ik ben naar de film geweest, de oude kerk bezichtigd en in een leuk koffie tentje met een speel hoekje geweest. Daarna nog samen uit eten en ‘s ochtends heerlijk ontbijt buffet. Echt doen
     
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Als je een groot budget hebt zou ik zeggen nachtje efteling :D

    En anders utrecht met het nijntje museum
     
  9. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Vorig jaar gedaan met dochter (toen 5)

    Met trein naar hotel,
    Springen op de bedden,
    Zwemmen in hotelzwembad,
    Pannenkoekenhuis,
    Slapen,
    Hotelontbijt,
    Weer zwemmen in het hotelzwembad,
    Kabouterbos,
    Terug met de trein naar huis.

    Ze vond het GEWELDIG!
     
    NiVa0230, Euphoria en yoghurt vinden dit leuk.
  10. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    O wat een leuke opties! Ik ga ze onthouden. Lijkt me zo leuk om gewoon even weer samen iets te doen.
     
  11. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.040
    2.173
    113
    Haha ik wou dus toen ook naar een pannenkoekenhuis. Maar zoonlief wou graag eens in een echt chique restaurant eten met mij (als 6 jarige). Dus wij zijn in het hotelrestaurant gaan eten. Goed afgesproken hoe hij zich moest gedragen. En dat ging zo goed !

    We werden ergens achter in een hoekje gezet, ver van de andere gasten. De ober was eerst echt verwaand en hij zat mijn kind scherp in de garantie houden of hij zich niet misdroeg. Echt irritant vond ik het. Maar aan het eind kreeg hij een compliment hoe goed hij zich gedragen had en een gratis ijsje met hotelknuffelbeer erbij. De ober kwam zelfs speciaal zeggen wat een grote lieve jongen hij was. Ik was echt trots op hem haha
     
    MariekeRox, owly en Poolvos vinden dit leuk.
  12. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.973
    8.776
    113
    Niet alleen met hem maar met man en zoon.
    We gaan al sinds hij 2 is slapen in een van de valk hotel. Inmiddels bijna 6 en kan ze bijna allemaal nog herinneren haha.

    Vooral het ontbijten is dan super leuk. We kiezen dan altijd een stad uit waar een museum is of wat anders wat de moeite waard is. Leuk bos met speeltuin of kasteel etc.

    Vaak hebben ze ook acties en krijg je het ontbijt er bij.
     
    MariekeRox vindt dit leuk.
  13. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Toen mijn zoon klaar was met groep 8 zijn wij samen naar een hotel gegaan. We hebben lekker gezwommen en gegeten in het hotel. De dag erna zijn wij naar ouwehands gegaan. Was super leuk om mee te maken
     
  14. Krtek

    Krtek Niet meer actief

    Mijn 3 jarige wilde naar Oberhausen: slapen en ontbijten in hotel (ijs besteld via roomservice en beide dagen lekker shoppen in Centro (build a bear, Lego). Ook nog naar Lego Discovery centre en Sealife geweest. Week later ging hij naar school , was bedoeld om de jaren samen thuis gezellig af te sluiten. Dat is goed gelukt!
     
  15. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Afgelopen kerst gedaan met mijn meisje van 6!
    Hotel in Amsterdam op 5 minuten lopen van de Ziggo dome.

    In het hotel gegeten, lekker in bad, naar de show van Doornroosje in de Ziggo dome. Volgende ochtend ontbijtbuffet, weer in bad en nog shoppen samen. Was geweldig!
     
  16. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Alvast sorry voor deze niet heel relevante opmerking... maar dankzij slaapgebrek en dus emo toestand zit ik met tranen in mijn ogen over jullie leuke nachtjes weg te lezen! :oops::roflmao: Het lijkt me zo leuk dit op termijn ook te gaan doen, ik kan nu al niet wachten! Leuke ideeën kwamen er voorbij. Keuzestress nu @MariekeRox? :D veel plezier alvast!
     
    MariekeRox, Oilell en Paardenbloem vinden dit leuk.
  17. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ik heb dit met mijn oudste gedaan toen ze 4 was.
    Wij gingen naar van der Valk .. eerst lekker samen tutten op de hotelkamer, in bad, maskertje, filmpje kijken. Toen eten in het restaurant. En toen ons laten ophalen door vrienden die daar woonde . Was de grootste verrassing. Hele avond heeft ze daar heerlijk gespeeld.
    Tegen 12en toen gauw gaan slapen en 's ochtends ontbijtbuffet en weer naar huis.
    Heel simpel, maar ze vond het heerlijk.
    Dit jaar gaan we het weer doen ,maar dan in de buurt van het strand omdat we daar nu ver vandaan wonen. En denk dat we papa en de jongste dan in de loop van de ochtend ook lekker daarheen laten komen.
     
  18. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Ik ga opzoek naar een hotel met een zwembad en vlakbij een dierentuin.
     
  19. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Kijk eens bij fletcher Wolfheze. Deze heeft een zwembad, speelruimte. Bij het bos en vlakbij wat dierentuinen.

    Let op er zijn er 2 in wolfheze
     
    MariekeRox vindt dit leuk.
  20. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    Toevallig heeft een vriendin van mij dit pas geleden gedaan!
    Zij is naar het kinderhotel HIP of HUP geweest, was echt superleuk ligt vlakbij de efteling dus de andere dag gelijk daarheen geweest
     
    MariekeRox vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina