sanneke

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sanneke, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Net zwanger, maar toch een paar dingetjes die opvallend waren:

    snel honger
    heel vaak moeten plassen, ook s nachts, vaak als ik nog maar 3 uurtjes in bed lig. Er is steeds maar weinig plas.
    links en rechts boven liezen een soort trekkerig gevoel. Ook na plassen of poosje stilzitten (is dit bandenpijn?)
    ongikrampen iets minder heftig dan anders; was er echter van overtuigd dat ik ongesteld zou worden.
    hele zere tepels bij kou, alsof er iemand aan hing.
    slecht slapen (kan ook van de opwinding komen: ben ik nou wel of niet zwanger) en veel wakker zijn of dromen.

    Groetjes
     
  2. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hmmm... ik geloof dat ik op de verkeerde knop heb gedrukt. Dit hoort nog bij de lange lijst van eerste symptomen.
     
  3. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    gewoon ff copieren en plakken in het juiste topic!

    gefeliciteerd met je ZW
     
  4. totje

    totje Lid

    21 jan 2007
    47
    0
    0
    hier nog zo iemand die slecht slaapt en veel droomt. Dacht ook dat het van de opwinding was, maar ik heb het pas sinds 3 dagen, ben kapot.
    wat doe jij er tegen?
    liefs totje
     
  5. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Heb vannacht eigenlijk heel goed geslapen. Stukken beter dan de vorige 4 nachten. Toen vermoedde ik dat ik misschien zwanger was en werd daar heel onrustig en opgewonden van zodat ik gelijk klaarwakker was en moeilijk weer in slaap viel. Gister heb ik een test gedaan en die was positief, dus misschien gaf dat wat rust in mn hoofd.

    Sterkte en hopelijk slaap je snel weer beter!
    Groetjes sanneke
     

Deel Deze Pagina