Anderhalve week geleden ben ik bevallen van onze dochter en ik wilde gisteren mezelf verwennen met wat nieuwe kleding. Helaas ben ik zonder iets weer thuis gekomen. Ik weet gewoon niet wat ik leuk vind. Ik heb een maatje meer en alles wat ik aantrok dat was het net niet ... dus alle dames met een maatje meer ... wat hebben jullie zoal in de kast hangen? Ik weet het echt niet meer. Ook schoenen vind ik moeilijk. Al die broeken zijn op het moment smal, maar een enkellaarsje eroverheen maakt de benen optisch korter. En als ik dan toch aan zo'n smalle broek moet, welke kunnen jullie me dan aanraden? Ik heb er wel een paar, maar die sluiten niet mooi aan en dan vind ik het er helemaal niet mooi uitzien. Ik ben dus radeloos.... HELP ME!!!??? Foto's van leuke sets zijn altijd welkom en anders gewoon tips in welke winkel ik moet gaan kijken .... ik heb maat 48.
sinds ik van maat 56 naar 44 ben gegaan heb ik niet eens meer een broek aan gehad. vind het zo niet lekker meer zitten. heb nu eigenlijk altijd leggings met een rokje aan met nu een leuk vest of een truitje. of een leuke jurk. maar wel met een legging of een dikke winter maillot. mooie laarzen erbij en het maakt het helemaal af.
Ik was na de zwangerschap ook een maat gegroeid, viel dus mee, maar paste niet meer in m'n eigen kleren. Nu langzaamaan begint dat weer te komen, jippie! Om geen positiekleding meer aan te hoeven, heb ik bij Miss Etam van die "spijkerbroekleggings" gekocht. Hebben geen knopen, maar een elastieken band aan de bovenkant. Zitten echt heel fijn. Misschien is dat een idee?
Ik heb ook een maatje meer nog meer na de bevalling 3,5 week geledenik draag ook nu leggings met een rok/jurk zit lekker en staat leuk
En bij welke winkels kopen jullie dan de kleding? Ik zag niks leuks bij miss etam en m&s mode gisteren ....
Van die gebreide jurkjes met een legging of dikke panty eronder zitten ook erg lekker, leuke riem erom en klaar. Die kan je in de meeste winkels wel vinden geloof ik. H&M heeft sowieso een afdeling voor grotere maten en WE loopt ook tot 46/48 geloof ik. HEMA, Promiss, C&A denk ik ook wel dat ze daar zulke jurkjes verkopen.
Ik heb ook maat 48 en ik koop veel bij de Didi (maat xxl); kleurrijk en apart. Verder koop ik veel bij de H&M en Promiss. Kleding van de Hema valt vaak klein helaas. Bij Bon a Parte (webwinkel) hebben ze ook mooie kleding in grote maten. Bij de Bonprix ook, maar die kwaliteit vind ik zelf wat minder. Wat ik het liefst aan heb is een legging, rokje tot op de knie ongeveer en een leuke trui/leuk shirt. Of een tuniek met een legging. Ik draag altijd (kuit)laarzen, meestal dr. Martens. Vorig jaar heb ik een ecru, gebreide legging gekocht, ecru coltrui (H&M), rokje met noorse print (Hema) en stoere, grijze Uggs met riempjes en studs eronder. Eén van mijn favoriete combinaties: knalroze hemdje (Hema), knalroze legging (Bristol) met felblauwe tuniek (Didi) en stoere laarzen er onder. Succes!