slapen in box

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ozzy, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo,

    Mijn zoontje valt soms na het spelen in slaap in zijn box zoals nu bijv.

    Laten jullie dan doorslapen in de box of oppakken naar bedje?, ik ben namelijk bang dat ik hem dan wakker maakt hij ligt er zo lekker te slapen, ik maak me alleen druk over dat het zo hard moet liggen in de box, het is in principe maar een plankje waar die op ligt.

    Er zit wel een boxkleed in maar da n nog?
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise slaapt hier regelmatig in de box hoor. Ik vind het inderdaad vervelend haar op te pakken om in bed te leggen en dat ze dan wakker wordt, dus ik laat haar dan gewoon lekker liggen. Wij hebben 2 boxkleden op elkaar dus het is lekker zacht.
     
  3. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Gewoon lekker laten slapen, denk dat het voor je kindje vervelende is gestoort te worden in zijn slaap omdat hij dan naar bed gebracht wordt.

    Kylian sliep ook altijd in de box totdat hij een ritme kreeg en we hem op vaste tijden in bed konden leggen.

    Groetjes Anita
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik laat noa ook gewoon liggen als ze in slaap valt.
     
  5. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik pak Bram wel op en leg hem op bed als hij ligt te slapen in de box.
    Hij gaat dan altijd meteen weer verder slapen.
    Ik vind het rustiger voor hem om te slapen in zijn bedje.
     
  6. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Dano valt nooit in slaap in zijn bos, hij gaat jengelen als hij het zat is of moe wordt. dan leg ik hem op bed.

    In het begin sliep hij wel altijd in de box. maar sinds hij een duidelijk ritme heeft niet meer.
     
  7. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier ook geen boxslaper, ik ben van mening, een box is om in te spelen een bed is om in te slapen.
    Ik merkte van te voren altijd aan haar wanneer ze moe werd, en meteen, hup, op bed
     
  8. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Ik laat hem wel slapen in zijn box als hij ineens in slaap valt zonder eerst te jengelen. Maar meestal begint hij een beetje te jengelen en dan leg ik hem in bed.
     
  9. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo is nog maar 1 keer in de box in slaap gevallen. Ik heb hem toen ook opgepakt en hem naar bed gebracht. Hij sliep gewoon lekker door.
    Ik ben ook van mening: box is spelen, bed is slapen.
     
  10. Vibe

    Vibe Lid

    26 aug 2007
    62
    0
    0
    Hangt ervan af wanneer. Als het 's ochtends of 's middags is breng ik haar alsnog naar bed, als het tussen half vijf en zeven uur 's middags is laat ik haar daar liggen, een hazenslaapje kan dan net voldoende zijn om het tot 19.00 u uit te houden.
     
  11. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    slapen in bed en spelen in de box.
    Nu heb ik ook nog ene dreumes van 2 rondlopen dus dat gaat toch niet.
    Maar de oudste ging meteen bij jengelen of gapen naar bed en als ie in slaap viel dan gewoon naar bed brengen.
     
  12. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Lekker laten liggen
     
  13. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian gaat altijd oogjes wrijven of jengelen als ie slaap krijgt, dus dan breng ik hem naar boven naar bed. Hij heeft alleen de eerste 2 weken wel eens geslapen in de box. Sinds we een duidelijk ritme hebben ligt ie steeds op bed, want ja box is om te spelen hier ;)
     
  14. Female

    Female Niet meer actief

    Kynan slaapt ook gewoon in de box hoor.
     
  15. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Rhune heeft tot een maand of 4 door de dag altijd in zijn box geslapen , vanaf hij last kreeg van het 'leven' rondom hem heb ik hem in zijn bedje gelegd. (als ze zo klein zijn kunnen ze toch nog niet echt spelen)
    Ik had wel een matras in het park voorzien, lakentje en hemel.

    Grtz
     
  16. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Wij hebben Daan vanaf een maand niet meer in de box laten slapen. Als we zagen dat hij bijna in slaap viel hebben wij hem direct in bed gelegd.
     
  17. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Elenora slaapt nooit in de box en is daar ook nog nooit in slaap gevallen. Zodra ze gaapt of jengelt, gaat ze naar bed.
     
  18. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Hier gaat ze naar bed zodra ze vermoeidheidsverschijnselen vertoond en ze slaapt dus nooit in de box en altijd in bedje. Op de creche letten ze soms niet op en ligt ze wel eens in de box te slapen, ach heb ik geen problemen mee.
     

Deel Deze Pagina