Overtijd

Discussie in 'De bevalling' gestart door Allahinkulu, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Wie is er ook overtijd op dit moment en heeft behoefte om even lekker gal te spuien :)

    Ik ben nu 3 dagen over tijd en baal echt als een stekker..heb al weken voorweeen en dacht echt dat deze jongen vroeg geboren zou worden..een vals voorgevoel was dat dus.
    Mijn meiden zijn 2 weken en 1 week voor de uitgerekende datum bevallen dus dat ik er echt over heen zou gaan had ik NOOIT verwacht.

    Ben het zat..heb opgezette voeten en benen dus lopen gaat ook niet echt meer en ben de laatste paar dagen echt super sagerijnig..wil gewoon bevallen...!

    zijn er lotgenootjes? hihi
     
  2. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    er is niemand overtijd? :p
     
  3. Daphne B

    Daphne B Bekend lid

    26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ik wacht ook hoor, zoonlief liet zich met 39+3 al zien maar z'n zusje, ho maar.;)
    Voor m'n gevoel zit ik al 2 weken aan een stuk te wachten. Heel frustrerend!

    In de hoek 'zwangerschap' zitten er nog een paar te wachten, topic '39 weken zwanger en wat voel ik nu';)
     
  4. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ha okey zal daar even heen dan :p hahaha

    Ik wacht eigenlijk al vanaf week 36..toen rommelde het erg..avond lang (voor)weeen gehad..en vanaf week 37/38 vrijwel echt elke dag..alleen nu de laatste 2 a 3 dagen niet meer :S ja af en toe eens een wee...pff..
     
  5. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    ooooo ik kan je je frustratie zo goed voorstellen!

    Ik ben de vorige keer bevallen met 42 weken.... de weken nadat ik overtijd liep waren echt de langste weken van mijn leven!! En iedereen bleef maar bellen van "goh, is er nog niets??" Nou, geirriteerder kon je mij toen niet krijgen, haha!

    Ik ga er daarom deze keer maar van uit dat ik weer 2 weken overtijd ga. Dat scheelt een boel wachten.

    Veel succes met de allerlaatste loodjes!! Ik wou dat ik al zover was!
     
  6. annekevdz

    annekevdz Fanatiek lid

    25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik ben nu twee dagen overtijd en heb de smoor al flink in! Laat die kleine nu maar snel komen!
     
  7. Mamanama

    Mamanama Fanatiek lid

    10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bij mijn oudste was ik ook overtijd, dus ik weet hoe je je voelt! Heel veel sterkte met de allerlaatste loodjes....
     
  8. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ook 2 dagen overtijd...
    "Iedereen" om mij heen is al bevallen nu ik nog ;)
    Was helemaal niet zenuwachtig ervoor maar begin nu toch wel heel erg de kriebels te krijgen, het is de eerste dus geen idee wat me te wachten staat!!!!!!
    Vind het wel een beetje eng nu maar we zien wel..
    Wachten duurt lang....................
     
  9. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    denk dat al sje bij de vorige zwangerschap(pen) ook al overtijd was dat je toch echt vanaf 40 weken pas aan het wachten bent..
    maar omdat ik bij beiden eerder was wacht ik al zo lang voor mijn gevoel...en helemaal omdat ik echt dacht dat deze vroeg zou komen..gewoon door alle harde buiken en voorweeen die ik steeds had..

    ik wil echt bevallen...het duurt zo lang..en mijn moeder is ook speciaal hier naar toe gekomen om erbij te zijn en me te helpen na de geboorte en nu ga ik dus overtijd en zij gaat volgende week zondag weg..dus ik heb echt haast haha..
     
  10. annekevdz

    annekevdz Fanatiek lid

    25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Vorige keer was ik een week overtijd, dus ben er nu inderdaad wel de hele tijd vanuit gegaan dat het later zou zijn. Alleen heb ik nu al een dikke week regelmatig voorweeen en daarvan denk ik elke keer dat ze echt zijn...
     
  11. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ik had gister ook weer lekker 1.5 uur lang valse weeen grr..weer valse hoop natuurlijk..en natuurlijk zet niets door..
    word elke dag sagerijniger..
     
  12. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Voor mij is het de eerste dus weet helemaal niet zo goed wat te verwachten.
    Heb soms wel wat kramp in mn buik en wat steken maar daar houdt het dan ook wel weer bij op.
    Morgen naar de vk en als het kan gaat ze me strippen, ook geen idee wat ik daarvan moet verwachten of doen maar goed, we zullen zien.
    Buik verandert wel erg van vorm en hangt nu echt heel laag dus wat dat betreft denk ik hmm uk zakt iig goed..

    Wachten duurt gewoon erg lang!!!
    Jullie geen 'plan' voor als de kleine nog niet komt?
     
  13. annekevdz

    annekevdz Fanatiek lid

    25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Bij mijn vk strippen ze pas vanaf 41+3, dus het plan is tot nu toe vrij simpel: gewoon afwachten!
     
  14. kjara

    kjara Actief lid

    7 nov 2010
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mijn eerste was ik 3 dagen overtijd.
    nu bij de tweede ben ik alweer 8 dagen overtijd, ook nog eens de griep gekregen nu, ik zit er vandaag even goed doorheen hoor, ben het helemaal zat!!!! het huil pijl staat erg hoog,
    dat komt ook nog eens doordat ik weet dat ik morgen gestript ga worden als de baby niet komt, en dat vind ik toch wel een beetje eng vooruitzicht, omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt.

    ierdereen sterkte met wachten en hopelijk komt bij ierdereen de baby gouw!
     
  15. mama van ruben

    mama van ruben Fanatiek lid

    2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    De vorige keer bijna 2 weken over tijd en ik kan je ongeduld goed begrijpen. Hier rommelde het ook al een paar weken voor uitgerekende datum en elke keer weer teleurstelling dat het niet door zet. Ga er nu maar vanuit dat deze uk het ook veel te goed naar de zin heeft, de VK waarschuwde er vorige week al voor dat ik niet van nog 3 weken maar van meer moet uit gaan.
     
  16. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ik zou het niet erg vinden om gestript te worden of om iets andres opwekkends te krijgen als die gel of zo'n pilletje ofzo..
    maar ik wil absoluut niet aan de weeenopwekkers...maar sowieso kan dat geloof ik niet als je geen ontsluiting hebt..

    Ik ga morgen smeken of ze me alsjeblieft iets wilt geven wat me ontsluiting kan geven..ze had het over iets wat ze dan inwendig zou inbrengen ofzo maar wou even afwachten tot maandag..

    ik zit alleen nog maar thuis te wachten tot de baby komt..lopen kan ik nauwelijks meer doordat mijn voeten en benen zo zijn opgezwollen..en word er echt niet vrolijker op pfff..
     
  17. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoop dat ze morgen wat voor je kunnen betekenen!
     
  18. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    vannochtend op controle geweest..had 2-3 cm ontsluiting...als het vandaag niet doorzet krijg ik morgen iets van onder om het op te wekken..
    heb nog steeds niet echt regelmatig weeen ofzo..maar goed dat had ik dus ook van het weekend niet..en toch ontsluiting...maar hoop echt dat het uit zichzelf zal beginnen...
     

Deel Deze Pagina