scheren van onderen...

Discussie in 'De bevalling' gestart door marjolein80, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

    Amaryllis Fanatiek lid

    24 aug 2008
    3.708
    3
    38
    Als ik in bad stond kon ik mezelf in de badkamerspiegel nog net zien...heb het de laatste weken dus in spiegelbeeld bijgehouden :) Bij toeval heb ik me de ochtend voordat mn vliezen braken nog geschoren, dus ik lag op en top verzorgd te bevallen :D

    Ik vond het veeeeel te eng om door mn vent te laten doen! Mij niet gezien hoor!
     
  2. Tima

    Tima Lid

    23 dec 2010
    60
    0
    0
    gewoon laten harsen..blijft weken netjes uitzien:)
     
  3. Joy2111

    Joy2111 Fanatiek lid

    16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Harsen????? Das niet aan mij besteed en mijn vriend komt daar ook echt niet met een scheermes...hou het zelf dagelijks bij en dat is me de vorige x ook gelukt tot aan de ochtend van de bevalling
     
  4. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Hier is het echt onmogelijk om nog iets te zien. Wat ik ook probeer. Bij mijn dochter kon ik met veel moeite nog wel iets zien.

    Nu doe ik het maar op de gok en haal ik alles weg. Beetje op gevoel en dan maar hopen dat het goed is.
     
  5. Juud74

    Juud74 Fanatiek lid

    15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ik kan er nu al niet meer bij, gebruik normaal veet, maar denk dat ik tot de bevalling de tondeuse er maar op de hoogste stand er over heen haal. Dan maar een paar maanden geen streepje en helemaal glad van onder. Heb ook het (onterechte?) idee dat een beetje haargroei je straks beschermd tegen uitscheuren....

    Bij de vorige keer heb ik het uiteindelijk helemaal laten verslonzen, lag er echt heel jaren 70 afro bij, maar ach...
     
  6. MiniMe81

    MiniMe81 VIP lid

    29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Mijn buik is gelukkig niet zo huge, dus ik kan nog gewoon zie wat ik doe. Wel haal ik alles weg, doe ik altijd, wel zo gemakkelijk en hygienisch vind ik.
    Hou het nu wel heel goed bij, aangezien HET zomaar elk moment kan gebeuren ;)
     
  7. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ik heb het netjes bijgehouden maar niet helemaal weg. eigenlijk een breed streepje. meer lukt niet met die dikke buik haha.

    maar geloof me, je maakt je er echt alleen nu druk om, tijdens en na de bevalling heb je wel wat anders te doen ;)
     

Deel Deze Pagina