Vrachtwagen vrouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb een vraagje.
    Wie van de vrouwen hier moet hun man door de weeks afstaan aan hun daf, volvo, man, scania, mercedis of wat voor merk je nog meer heb.
    tot wanneer zou jij meegaan met vriend lief om man lief als je zwanger ben?
    en waar hebben jullie het allemaal over als je meegaat?
    of vind je het zonde van je tijd om mee te gaan en blijf je liever thuis?
    wie o wie wil zijn ervaring delen met al die vrouwen die hun man moet delen met de auto van hun man?

2. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    mijn vriend heeft een garage bedrijf en is daar echt heel veel (ook sávonds ) als ik zin heb ga ik mee en als ik geen zin heb blijf ik thuis.
    ook als hij weer auto's moet halen ga ik mee en dan bespreken we alles rijden door het hele land om auto's te halen dus dat is wel leuk en dan ga ik altijd mee en mijn hondjes ook erg gezellig

3. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Mijn mannetje rijd op een vrachtwagen.
    Maar komt wel elke avond thuis, hij rijd alleen in het noorden rond en niet internationaal.
    In de zomer maakt hij erg lange dagen, begint smorgens vroeg, en is soms pas om 23.00 thuis.
    In de winter heeft hij het veel rustiger, en begint dan pas om 9.00 a 10.00 uur en is dan vaak rond 18.00 of 19.00 thuis.

Doordat hij vaak van die lange dagen maakt, heeft hij een werkweek van 4 dagen, en heb ik hem elke woensdag en weekend lekker thuis.
    Deze zwangerschap ben ik niet met hem meegeweest op route.
    Bij de zwangerschap van onze dochter ding ik vaak twee keer per week mee, lekker even eruit, mooie wegen ( op de routes die ik meeging gingen vaak door bosrijke omgevingen).

Dit keer is onze dochter lekker een dagje meegeweest, had mama een rustig dagje voor zichzelf, en ze vond het geweldig.

De gesprekken die we voerden, tja net zoals alles waar we het anders ook over hebben.

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hahaha!

Ik moet mijn menneke afstaan aan een daf...
    Vaak is hij de hele week van huis weg en komt pas zaterdags of vrijdag aaf laat weer thuis.

Ik ga niet mee want heb een hondje thuis die niet mee kan.

Hij belt me wel erg veel en dan hebben we het over van alles maar voornamelijk van wat hij weer voor moois heeft gezien onderweg, gebergte/pitoreske dorpjes en dergelijk.

Natuurlijk hebben we het nu vaak over hoe ik me voel enzovoorts.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik moet trouwens mijn verntje afstaan aan een DAF.
    Hij is ongeveer 2 a 3 nachten van huis maar wel het hele weekeinde thuis.
    Ik ben gisteren nogvoor het laatst mee geweest maar dat was echt de laatste keer kan er bijna niet meer inkomen en als ik erin kom doet het nogal veel auw.
    Als ik meega dan hebben we het echt over van alles en nogwat maar tje sinds de zwangerschap veel daarover en over opvoeden enzo.
    De ideale uren dat je het daar ongestoord over kan hebben.

Ik vind het altijd super gezellig om mee te gaan en ik zal het echt heel er missen dat ik niet zomaar even mee kan.

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hier een dochter van een trucker :)
    Ik moest mijn vader altijd afstaan aan z'n volvo.
    Gelukkig is hij nationaal gaan rijden nadat mijn broertje is geboren, maar was nog vaak van 5:00 tot 19:30 van huis.
    Mijn ouders hadden het familietransportbedrijf met vier vrachtwagens overgenomen toen ik klein was. Inmiddels rijd mijn broertje nu ook, ik kom dus uit een echte truckerfamilie.

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ook hier een dochter van een trucker. Mijn vader heeft alle auto's wel gereden geloof ik maar zijn favoriet bleef Scania :)

Mijn moeder ging af en toe met mijn vader mee en dan logeerden wij bij vrienden, ook mochten mijn zusje en ik vaak mee in de schoolvakanties. Mijn vader reed internationaal op Frankrijk, Italie en later veel Engeland.

Altijd een leuke tijd gehad en veel gezien onderweg!

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hier ook nog een dochter van een trucker. Mijn vader rijd nog altijd een Scania, zijn favoriete Merk.
    Als klein meisje ging ik altijd mee met mijn vader tot dat ik naar school ging. Daarna ging ik altijd mee met mijn vader in de school vakanties. Mijn vader rijd internationaal. Hij gaat dus zondagavond of maandagochtend weg en is dan vrijdagavond pas weer thuis.
    Toen ik nog meeging met mijn vader heb ik veel gezien van Nederland, Duitsland, Luxenburg, Frankrijk en Belgie. Ik vond het toen altijd heel erg leuk om mee te gaan.

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Mijn vriend is nu bezig met zn C.E. (aanhangwagen achter vrachtauto)
    Enne als ie daarmee klaar is, natuurlijk op de vrachtauto..Nationaal, want zo lang kan ik hem niet missen ;)

Dusse heb nog geen idee hoe het gaat lopen :D

10. Niet meer actief

ik moet hubbie afstaan aan de volvo, hij rijd duitsland belgie soms frankrijk en binnenland natuurlijk.
    Voor dat onze kleine geboren is, was hij veel van huis , nu gemiddeld 1 a 2 nachten in de week weg, dus valt mee.
    Ik kan niet meer mee gaan ,want we hebben sinds kort een nieuwe hond en die kan ech nie de hele dag alleeen zijn.
    Maar ik vond het altijd heel leuk, we zijn van de zomer een keer met z,n 3tjes naar parijs geweest, dat was een mooie rit, ook geslapen onderweg
    vond onze kleine meid wel leuk.

hielkje

Deel Deze Pagina