Schijf in borst

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lelie44, 21 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Ik probeer mijn bv af te bouwen door zoveel mogelijk voedingen af te kolven. Mijn baby krijgt zoveel mogelijk de fles. Nu merkte ik altijd al dat ik links ongeveer een derde kolfde van rechts. Maar nu merk ik ook dat hoewel ie hartstikke vol zit er nauwelijks melk uit komt met kolven.

    Nu zit ik dus met een harde schijf in mijn linkerborst, ik vermoed door verkeerde maat borstschild. Ik zie ook dat mijn tepel aan de rechterkant altijd verder de schacht in gaat. Kan ik ervanuit gaan dat het schild voor mijn linkerborst dan te klein is?

    Mijn dochter zit nu vol met flesvoeding dus drinkt de borst ook niet leeg. Iemand tips om een ontsteking te voorkomen?
     
  2. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Onder een warme douche, straal erop en goed los masseren. Hier werkte dat heel goed. Met kolven had ik er altijd snel last van.
     
  3. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.078
    286
    83
    Emmeloord
    Warmte en kolven. Desnoods als je een elektrische kolf of tandenborstel hebt zet je die op de harde schijf. En eigenlijk je kindje toch even een keer of wat verspreid op de dag aan die borst laten drinken na het kolven. Kids krijgen een borst beter leeg.
     

Deel Deze Pagina