Schijnzwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sweetvienna, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Zit me zomaar af te vragen...kun je ook schijnzwanger zijn, net zoals bij bijv. katten en honden (een van mijn katten heeft dat een keer gehad, vandaar). Ik heb van het weekend negatief getest (CB digital), dacht echt dat het misschien raak zou zijn. Heb wel een onregelmatige cyclus maar vroeg me dus af of ik het misschien zo graag wil, dat ik schijnzwanger ben?
     
  2. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat kan zeker (dan ben je er zo mee bezig), dan heb je alle symptomen maar geen positieve test. Ga maar eens googelen.... kom je het wel tegen.
     
  3. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden!
    Ik had ook veel verschijnselen en ik ben niet zwanger...
    Je met andere dingen bezighouden is het beste recept.....
     
  4. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik ben 6 weken schijnzwanger geweest

    kreeg zelfs n buikje :) dus ja t kan zeker
     
  5. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Misschien is dat ook het geval bij mij geweest. Was en ben er zoveel mee bezig. Erg misselijk en lette veel te veel op veranderingen aan mijn lichaam. Probeer je op andere dingen te concentreren. Moet ik ook doen.

    (Gelukkig binnenkort (12-8) op vakantie. Aan andere dingen denken en toch veel oefenen. Wie weet is het na die tijd dan wel zover!)
     
  6. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja jullie hebben gelijk...ik moet er niet zoveel mee bezig zijn...maar hoe doe je dat? zucht
     
  7. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik denk wel dat het kan. Ik heb het zelf ook een paar weken gehad, zelfs na een paar negatieve test geloofde mn lichaam niet dat er niks was. Na een bloedtest begon alles weer normaal te worden. Alleen de menstruatie doet nog raar.
     

Deel Deze Pagina