Slijmdraad op of vlak voor NOD, wat zegt dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loesje86, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik had vanmorgen een slijmdraad van ong 10 cm hangen.... (Sorry voor het vieze idee8)) Ik heb vandaag of morgen of overmorgen mijn NOD. Nog geen tekenen van mn ongi gelukkig.
    Ik lees wel veel over slijmdraden tijden je ei, maar mijn ei was rond oud en nieuw ongeveer, dus lijkt me toch niet dat het nu daarmee te maken heeft?
    Iemand ervaring?

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Ja ik hoor meerdere mensen vandaag over slijmdraden

echt heel raar

3. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel.... ik durfde het al niet eerder aan te kaarten maar aangezien er meerdere mensen over praten...
    ik had dus ook een slijmdraad, eerder wittig rond dag 15 in mijn cyclus. ik denk dat ie bij mij dus de vruchtbare periode aanduidde.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    @Loesje: Kan van de innestelling zijn.

Slijmdraden rond de eisprong hoor je ook heel erg vaak. Het is heel handig eigenlijk, want dan weet je dat je op dat moment moet gaan klussen.

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    goh had ik maar een slijmdraad, hopelijk dat ik deze maand mijn lichaam eens beter leer kennen:)

6. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey bonnie

jij ook gependeld? fantastisch he;)

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Aangezien je bijna op je NOD zit, denk ik niet dat het je ei of innesteling is. Het kan vanalles zijn. Bij mijn ongi heb ik ook altijd de dagen ervoor meer slijm. Maar ook bij een zwangerschap heb je last van veel meer afscheiding.
    Het kan dus alle kanten op. Laat je het ons weten als je getest hebt over een paar dagen?

8. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Of morgen misschien al testen :D

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik had ook 2x in de cyclus cervixslijm.
    Rond eisprong en rond ongie, en toen ik t merkte was ik zwanger haha

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik had heel duidelijk vruchtbaarslijm (lees : rekbaar slijm.. kon er wel 20 cm van trekken..ieuw).. op cd 9.. veeeeeuuuul te vroeg voor mijn cyclus..en nu vandaag weer.. nu cd 21.. ik heb een cyclus gemiddeld tussen 30 en 35 dagen..ik had afgelopen zondag.. cd 17 eipijn (ongi gevoel en steken) en vandaag ook weer ongi gevoel en lage rugpijn... vanmiddag.. nu is t weg.. ik ga er maar vanuit dat t rekbaarslijm vandaag van mijn eisprong is.. dat komt eerder overeen.. wat t op dag 9 te betekenen heeft ?? geen idee..

Dus.. of ik had een heul vroeg ei..of t is normaal 31 dagen.. of dus 35..

**niet dat t hier iets uitmaakt ofzo.. zwanger ben ik sowieso niet, maar tis wel prettig als je weet waar de ongemakken vandaan komen;) **

11. Loesje86

Dank jullie wel! Ik laat het weten hoor! :)

12. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    #12 Roos2424, 14 jan 2011
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
    Ik heb er ook last van... Zit nu vlak voor mijn NOD.. Beetje rare maand.

4 januari mij ei gehad dat heb ik gevoeld (velle steken links onder in mijn buik)
    11 januari test kv gedaan(was erg vaag ook veel te vroeg gedaan)
    12 januari weer steekjes links onder in mijn buik zelfde als bij mij ei maar dan minder gevoelig maar het viel wel op ik Dacht huh??

En daarna word het vloed steeds meer, maar is ook doorzichtig een beetje niet echt spier wit zoals normaal voor ongi... en draadjes achtig... (sorry)...

Verder geen ongie gevoel maar een beetje zwaar gevoel onder in mijn buik...

Iemand ervaring met deze rare symtomen?

13. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik heb het ook op de meest rare momenten. laatst nog 3 dagen voor mijn menstruatie. Maar bij mij heeft het met PCOS (ofwel hormoon storing) te maken, helaas nog nooit een ei gehad...

Wel vandaag weer voor de 3e dag op rij vruchtbaar slijm. Zit op CD 31... Maar aangezien bij mij vruchtbaar slijm nog nóóit tot een ei geleid heeft zie ik het somber in qua eisprong. :(

14. femmes8

femmes8 Lid

9 jan 2011
    23
    0
    0
    NULL
    Bemmel
    Hoi hoi,

Met mij ei heb ik altijd een lange draad slijmverlies, nu blijft afscheiding aanwezig wel in mindere mate...

Altijd spannend maar kan ook gewoon ongi voorbereiding zijn
    Succes!

15. Loesje86

Dank jullie wel! Denk idd at het dit keer gewoon met mn ongi te maken heeft, want heb vanmorgen getest en helaas :( Weer niets te zien! Nu dus maar wachten tot mn ongi komt!

16. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Klinkt een beetje zoals bij mij de laatste ronde (die dus raak was). Ik had ook steken en een zwaar gevoel. Verder had ik trouwens wel soortgelijke ongi kwaaltjes, maar ze voelden toch anders.
    Heb je al getest? Ik zie dat je NOD al geweest is.

17. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Ik heb dat ook afgelopen cyclus 1 keer gehad, dacht dat mijn ei al een week eerder geweest was en dat ik ongi moest worden, bleek mijn cyclus weer 10 dagen langer te zijn....achteraf dus een gemiste kans want denk dat het toch vruchtbaar slijm was (voor het eerst in mijn leven!) maar ja, niks gedaan dus...

Hoor ook veel meiden die het voor hun ongi hadden en als ze zwanger zijn is het geloof ik eerder wit dan doorzichtig....
    afwachten dus!

Deel Deze Pagina