Poep!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Astrid0482, Aug 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Hoi,
    Een paar weken geleden poepte mijn zoontje verspreid over de dag, maar nu poept hij soms een dag niet en de volgende dag 1x een hele hoop :$. Hij zit dan van achter tot voor helemaal onder, laatst liep het gewoon uit z'n luier. Is dit normaal?

Is het trouwens normaal dat zijn poep een oker kleur heeft en dik vloeibaar is (zoals satésaus zeg maar :D)? Ik geef BV trouwens.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja is normaal hoor, bij die leeftijd moet alles nog helemaal op gang komen en met bv is de poep altijd lekker dun :) toen ik nog bv gaf zat mijn meisje er soms ook tot aan haar nek onder, gelijk in bad dan maar he? hihi :)

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Yep, dat is normaal!
    Hier de eerste 5 weken elke dag 1 of meerdere keren ontlasting, maar na die eerste weken begon het opspaar gedrag. Nu kakt ie ongeveer eens in de 2-3 dagen en dat is dan gelijk heel veel.

Okerkleur is ook prima!

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hier ook zo geweest. Soms poepte Ilana wel 4 dagen niet en net als ik me zorgen begon te maken zat de hele luier weer onder.

5. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ja hoor dat is idd normaal.

Fenna heeft ook 1 x in de 2-3 dagen een poepluier.

En de kleur, okergeel, kan zo op het palet van Bob Ross hihi.

6. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    heel normaal, bij bv kan het varieren van 7x per dag tot 1x per week ofziets zeggen ze altijd.
    Mijn dochtertje doet er ook altijd een week over en maakt dan een flinke luier+romper vol. Vorige week was het zelfs 10 dagen tussen de poepbroeken :S Volgens alle deskundigen helemaal normaal.

7. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Oke meiden thanx voor jullie reacties! :D

Share This Page