Schommelende bloeddruk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esprit, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hallo allemaal,

    Ik ben nu 18 weken zwanger van mijn 2e kindje. Sinds vorige week voel ik me telkens erg duizelig worden, voelt heel mn lichaam superzwaar en ben ik heel erg moe. Volgens mijn gyneacoloog heb ik een schommelende bloeddruk. Erg vervelend want daar is niks aan te doen zei ze tegen mij.

    Nou ben ik benieuwd naar ervaringen hiermee van anderen. Herkent iemand dit? Heeft iemand nog advies voor mij? Blijft het hierbij of moet ik me zorgen gaan maken dat het nog slechter gaat worden?
    Ik ben nu thuis van mn werk, omdat ik zo niet kon werken, maar morgen heb ik een gesprek met mn baas om te kijken of ik niet op therapeutische basis aan het werk kan. Zodat ik kan kijken wat ik wel aan kan en wat niet... Ik vraag me hierbij af of dit wel zo verstandig is?
    Met mn kindje gaat het gelukkig goed! Maar dat moet ook zo blijven! kan dit ook weerslag hebben op mijn kindje?

    Moet er wel ff bij zeggen dat ik op 6 augustus 2008 ben bevallen van een dochter en na 3 maanden al weer zwanger was! Ik ben van beebje op 10 agustus 2009 uitgerekent. Kan het zo snel weer zwanger zijn er ook mee te maken hebben? En dat ik een keizersnee heb gehad?

    Heel veel vragen, sorry, maar wil graag wat meer duidelijkheid....

    Groetjes Vera
     
  2. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    een schommelende bloeddruk is niet ernstig, alleen erg lastig voor jezelf. het kan geen kwaad voor je kindje, als hij te laag is zou je bv een bouillonnetje kunnen proberen, is lekker zout dan kom je vaak vrijwel gelijk weer bij. bij een te hoge bloeddruk zal de gyn je extra in de gaten houden, te hoog is niet goed, je kunt beter te laag zitten.
     

Deel Deze Pagina