Schommelende hcg in urine?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Beay, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    757
    581
    93
    Vrouw
    Gisteren in topic testen een foto geplaatst van mijn kv2v5 test die een licht tuurstreepje gaf.
    Ik wilde eigenlijk 2 dagen wachten maar ik heb vanmorgen toch weer een test gedaan. Waarom doet een mens dit??
    Helaas was deze test bijna streeploos. Misschien een vaag lijntje maar dat kan ik ook willen zien. Nu is de vraag, kan dit? Het was wel de 2e ochtend urine vanmorgen, was een paar uur ervoor ook al geweest. Maar niets gedronken dus dacht dat dit ook zou kunnen. Vandaag vermoedelijk 8 dpo. Iemand ervaringen?
     
  2. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Mijn ervaring met Kruidvat 2v5 is helaas ook kans op valse streepjes.
    Maar sommige vrouwen testen later ip de dag duidelijker.
    Dus t kan nog alle kanten op. Zou nu echt proberen te wachten tot donderdag
     
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Hcg schommelt niet maar de concentratie van je urine kan wel verschillen.
    Ook is kv tegenwoordig regelmatig vals helaas.
    Zag je het streepje wel binnen de afleestijd?
     
  4. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    757
    581
    93
    Vrouw
    Ik heb al andere testen online besteld. Het streepje was er binnen de tijd en werd met opdrogen iets duidelijker. Ik verwacht ook geen indroog, het heeft dezelfde kleur en dikte als de test streep.
    Op het wachtbankje dan maar...
     
  5. Sniekie

    Sniekie Bekend lid

    1 aug 2012
    832
    412
    63
    2e urine is vaak geconcentreerde juist. Mits je niet tussendoor hebt gedronken. Je bent alleen nog zo vroeg (herkenbaar) dus wie weet ligt het daarna .

    Ik verspil tig wondfo (men zegt dat dit kv2v5 is) per maand ofzo en nog nooit een vals streepje gehad!
     
  6. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    757
    581
    93
    Vrouw
    Heb met niet geconcentreerde urine vanmiddag getest, omo wit.
    Ik heb nog nooit met de kv2v5 streepjes gehad, behalve mijn miskraam 3 jaar geleden. Ik heb nog hoop. Heb geen testen meer in huis dus ik heb mezelf hiermee verplicht pas donderdag te testen. Pffff
     
  7. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    8dpo is ook wel enorm vroeg om te testen... je hebt dan waarschijnlijk nog zo weinig hcg in je lichaam dat de test het niet altijd goed zal oppakken! Vooral met een tweede urine..
     
  8. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    757
    581
    93
    Vrouw
    Dankje...
    Gisteren dus 7 dpo wel een licht streepje. Ik wil veel te snel...
     
  9. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Kan je morgen weer een test doen?

    Het nadeel van zo vroeg testen is dat er voor je NOD nog van alles mis kan gaan. Normaal zou je dat niet merken, omdat je dan dus ‘gewoon’ ongesteld wordt.

    KV staat er tegenwoordig ook wel een beetje bekend om dat ze valse streepjes geven.

    Ik duim voor je dat het raak is!
     
  10. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    757
    581
    93
    Vrouw
    Ik heb tot nu toe nog nooit een cyclus gehad. Ik werd altijd 1 keer per jaar ongesteld en toen ik aan de pil ging was dat niet meer aan de orde.
    Omdat ik dus 1 keer per jaar een eisprong heb, wil ik alles graag nauwlettend in de gaten houden... Dat en het feit dat ik waarschijnlijk een extreme control freak ben...
    Ik wil het liever weten, dan niet weten. Ook al gaat het mis.
    Heb de z&k vroege dip besteld. Als het goed is komen die morgen binnen en kan ik dus donderdagochtend testen.
    Ik heb echt niet meegekregen dat kv2v5 nu ineens valse streepjes geeft, ze waren 3 jaar geleden zo betrouwbaar? Zijn ze dan ook van dezelfde kleur en dikte?

    Iedereen super bedankt voor de reacties overigens...
     
  11. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Even heel gek gedacht misschien... maar waarom zoek je geen hulp bij de arts? Als je geen cyclus hebt kunnen artsen je daarbij helpen om zo meer kansen te creëren.

    Ik hoop natuurlijk voor je dat het nu niet nodig blijkt!

    Als je trouwens echt goede testen wil, koop dan predictors! Die zijn nu het meest betrouwbaar en gevoelig. Fijn voor de vroege testers haha!
     
  12. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Kleine kanttekening...als er 1 test vaak vals positief is,dan is het de z&k wel...Ik zou daar zeker niet mee testen,of een andere test ter bevestiging erbij doen.Heel veel negatieve ervaringen met die testen,ik had zelf een zeer duidelijke streep binnen de tijd,en de bloedtest van die zelfde dag was 0.Echt bewezen vals dus,en zeker geen tuurstreep,maar echt een duidelijke streep, bijna even donker als de controlestreep. En zo zijn er nog weet ik veel hoeveel negatieve ervaringen.
     

Deel Deze Pagina