Ik heb tot nu toe tijdens het schoonmaken in huis nooit handschoenen gedragen. Moet ik me nu zorgen maken,ik las nml toevallig een artikel dat je beter handschoenen kunt dragen tijdens het soppen. Ik heb met ajax en muscle schoongemaakt.Wel atijd verdund met water en daarna m'n handen gewassen.
ik doe het ook altijd zonder handschoenen en achteraf gewoon goed handen wassen. Kan me niet voorstellen dat die chemische stoffen via de huid in zo'n grote hoeveelheden in het bloed kunnen komen dat je kindje er last van heeft. Dan zouden er in Nederland al lang waarschuwingen op moeten staan. Heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook nooit handschoenen gebruikt (behalve bij het tuinieren of als het koud was ). Ik zou me dus maar niet te druk maken...
Doe het ook zonder handschoenen. Heb zelfs gisteren me autointerieur gespoten met plamuur, autolak en blankelak, had alleen een kapje voor me mond (logisch) niks handschoenen, gewoon goed je handen wassen.
Ik heb ook geen handschoenen aan hoor met schoonmaken. (alleen bij erg sterke reinigers) Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er nooit bij stil hebt gestaan. Volgensmij kan het ook geen kwaad hoor, zeker niet bij gewone allesreiniger. Bij sterk chemische middelen is het misschien wel beter om handschoenen aan te trekken, niet alleen voor je baby maar ook voor je eigen huid. Liefs Hummel.