Schreeuwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xSNDY19x, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.778
    640
    113
    Vrouw
    Hoi dames.

    ik heb even een vraag, mijn dochter schreeuwt sinds gister middag (begon toen we bij de dokter waren voor mijn vriend).

    niet huilend schreeuwen ook niet lachend schreeuwen ma schreeuwen als ze in de box ligt of in de maxi cosi vast zit! ook in de winkels en t is een best irritante schreeuw.

    ook zag ik vanochtend ineens dat ze dr oortje (linker kant) 2 krasjes op had zitten (gekrabt). Ze slaapt verder wel goed. maar kan er een verband tussen deze twee dingen zitten?

    Ik dacht in eerste instantie aan dat ze misschien aan 1 oor minder hoort ma de test na haar geboorte wees aan dat er niks met haar oortjes was.

    herkent iemand dit?
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ze vind t gewoon grappig dat ze zelf dat geluid kan creeëren denk ik.
     
  3. kimke77

    kimke77 Bekend lid

    24 feb 2009
    526
    0
    0
    Heeft die van mij ook een tijdje gedaan, was hij een paar maanden jonger. Vond hij gewoon leuk dat hij zelf zo´n kabaal kon maken! Niks aan de hand verder. Geldt mss ook voor je dochtertje.
     
  4. Gijsje

    Gijsje Fanatiek lid

    29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mijn zoontje is iets jonger maar die doed het ook.Hij vind het gewoon leuk dat ie flink geluid kan maken.Vanochtend heeft ie flink in de trein zitten gillen.Wat voor geluiden er af en toe uit komen,gillen,schreeuwen tot en met grommen...en dan die gezichten erbij,helemaal happy of soms eer superserieus!

    Mischien dat jou kindje nu ook in zo'n fase zit/komt?
     
  5. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier is het gillen bij tijden... hihi ook zo leuk!
     
  6. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik denk indd gewoon dat ze het gillen ontdekt heeft. Tycho die doet ook af en toe zo raar. En als ik dan boodschappen doe zit hij helemaal een kabaal te maken. Whahah wel grappig.

    Ik denk dat het gekras op haar oor toevallig is, maar als je het niet vertrouwd kun je proberen of je aan haar oor mag zitten en als je het niet vertrouwd naar de HA om te kijken of het ontstoken is. Maar omdat ze verder goed slaapt en niet huilerig is denk ik dat het meevalt.

    xxxx
     
  7. Escal

    Escal Fanatiek lid

    12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    denk inderdaad gewoon blij met wat ze zelf kan.
    wel vervelend inderdaad als het de hele dag door is....
     
  8. Tuti80

    Tuti80 Fanatiek lid

    20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier ook af en toe een dag. De meest vreemde geluiden komen er dan uit. Vind het wel grappig eigenlijk.
     
  9. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Is idd het ontdekken van de stem! onze kleine doet het ook een paar dagen achterelkaar dan weer andere geluiden die hij helemaal GEWELDIG vindt! helemaal favoriet is geluidmaken bij inademen hahaha!geduld...
     
  10. Rodayna

    Rodayna Niet meer actief

    Hier een meisje van 6 maanden die me toch kan schreeuwen, hoe meer aandacht we er aan besteden hoe harder het "gekrijs" wordt....

    het is echt duidelijk het creeeren van haar eigen geluid en het nog leuk vinden ook om te krijsen
     
  11. StarMoon

    StarMoon Bekend lid

    11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ow ik zit echt te wachten op een nieuw geluid, het schreeuwen/gillen komt me onderhand mijn neus uit.

    Zo hard en zo schel, heb de laatste dagen standaard hoofdpijn en oorpijn.
    Alleen tijdens het wandelen is hij stil en als hij slaapt.
    Mijn schoenzolen zijn ondertussen aardig afgesleten ;)
     

Deel Deze Pagina