Even voor de duidelijkheid, krijgen de sensitest dipstick zwangerschapstesten nou indrooglijntjes of niet? Weet iemand dat? Heb de 7e en vandaag testen gedaan maar sochtends en dan ben ik gaar en zie ik slecht en heb ik een observatievermogen van een vingerplant. Op alle drie de testen is een streepje te zien maar heeeeeel licht, krijg het amper (lees bijna niet) op de foto de nieuwste helemaal niet zelfs die zie ik alleen als ik hem tegen het licht houd. Ik denk echt dat ik mezelf in de maling aan het nemen ben en dat het gewoon indrooglijntjes zijn maarja.. dan moet dat wel kunnen.
Ik heb noooooit indrooglijntjes gehad, als het echt negatief was dan wat het spierwit. Spannend meid!
Ow oke nou ben benieuwd naar wat andere er over te zeggen hebben maar dit geeft wel een beetje hoop Tis zo vervelend dat veel symptonen ook aanwezig zijn als je ongi moet worden he.. Maar ik zie t wel, denk je dat er andere testen zijn die gevoelliger zijn als de sensitesten?
Ik zie eerlijk gezegd niet veel op je testen, ik heb gister getest 4 dagen voor nod dit is mijn testje. Misschien over 2 dagen nog eens testen. Succes!
Ja het is ook lastig te zien op de foto, maar irl is t wel te zien. Lastig vind ik t hoor, ik ga over een paar dagen idd weer testen als ik dan nog niet ongi ben Gefeliciteerd met je zwangerschap Jaira! Verder nog mensen bekend met indrooglijntjes van sensitest?
Ik heb alleen lijntjes op Sensitest gehad toen ik ook daadwerkelijk zwanger was... Heb er nog nooit indrooglijntjes op gehad dus... Spannend!
Ik heb ook nog nooit indrooglijntjes gehad op sensitest ... Nu heb ik ook een heeeel super licht lijntje als ik hem in het licht hou maar heb nu ook veeel te vroeg getest hoor ...dus even afwachten
Ja het rotte is dat ik niet altijd een regelmatige cyclus heb, plus dat de keer dat ik zwanger was (uiteindelijk uitgelopen in een mk) teste ik ook pas positief toen ik een week overtijd was. Ik heb nogsteeds ietsepietse hoop maar we zullen zien Weet iemand of de 2 voor 5,- van KV beter test als sensitest? of een ander merk eventueel?
Ik heb ook nog nooit indrooglijntjes gehad . Wel heel vaag posi getest en dan bloede ik weer als een rund. Maar dat heeft te maken met mijn baarmoederslijmvlies. Spannend meis!
JAA IK! Sensitest bleef tot 5 weken vaag echt heel licht (misschien daarna ook, maar toen waren ze op), Kruidvat knalde er op NOD al af en CB digi gaf al zwanger aan. Volgens mij zit er niet veel "verf" in die sensitest dingen. En ik was toch echt zwanger hoor! (nog steeds trouwens)
Ohhh.. *gaat morgen gelijk naar de kruidvat* of nouja.. na mijn werk althans en dan zal ik braaf woensdag ochtend een testje doen.. als ik dan niet al ongi ben Dankjewel meis!!
Hi lieve girls, Thx, ik ga na mn werk ff langs de kruidvat, waarschijnlijk zal ik me niet in kunnen houden tot morgenochtend maar zodra ik een test gedaan heb laat ik t weten. Nog geen ongi te bekennen wel zeurderig gevoel in mn buik maarja hopen dat dat het positieve zeurtje is
Hai Ik wil je niet ontmoedigen maar ik had wel verschillende maanden bij het testten lichtte testen gehad maar daarna gewoon weer ongie geworden. Bleek dus vals positief. Het tweede streepje was heel licht maar wel te zien. Ook even dik als de controle lijn. Zelfs mijn man zag het streepje. Ik vertrouw ze pas als ik een dikke tweede lijn zie. succes meid!!
Hey meis, thx ik geloof t ook niet hoor maar ik wordt ook niet wijs van die testen. Vandaag een KV gedaan want ben nog niet ongi en t streepje was tegen de 10 minuten of net over de 10 min. te zien. Maar wederom weer een vagerd. Dit is de normale foto van vanochtend meteen na dat ik t zag, maar t streepje is nu nog duidelijker opgedroogd. heb ook de negatief gemaakt