Ik heb een kv test gedaan, 2 voor 5. Kan deze test binnen 5 min een indrooglijn krijgen? Er verschijnt een heel licht 2e lijntje, krijg t niet op de foto. Maar ik heb zelf mn twijfels erover.
Als het streepje er binnen de afleestijd stond, neem ik aan dat het een positief resultaat is? Het kan zijn dat je te vroeg bent met testen.
Is de enige test die ik gebruik en nog nooit vals positief of valse indrooglijn gehad bij KV 2v5, in tegenstelling tot de kruisjestest van KV. Durf mezelf wel expert te noemen
Ik ook niet, maar ik lees helaas bij zat meiden op het forum het tegenovergestelde. Maar zo'n indroogstreepje staat er vast niet binnen de afleestijd.
Dat al helemaal niet 😊. Het "gevaar" van vroeg testen is dat er alsnog iets mis kan gaan voor je NOD en je dus een hele vroege miskraam hebt. Als niet voor NOD test, zul je dit nooit weten maar gewoon denken te menstrueren. Ik weet hoe moeilijk afwachten is en testdrang bedwingen als je ze in huis hebt, is onmogelijk.
Inderdaad, het is bijna een "oerdrang" te noemen Ik heb nog èèn test en heb mezelf voorgenomen om na morgen ochtend minimaal een week te wachten met een volgende test, als ik dan nog niet ongesteld ben. Pff dat word een lange week..
Ik heb wel ooit meteen een wit streepje gehad dat ruim na afleestijd roze werd. Ik was toen niet zwanger, maar weet natuurlijk niet of er toen wel heel even iets gezetrn geeft of dat het een valse streep was.
Ik heb ook de afgelopen maanden indrooglijntjes gehad met de kv2 voor 5. Vind de kwaliteit van deze testen heel erg achteruit gegaan. Hoop dat het geen indroger is