September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imsala

    Imsala Bekend lid

    5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, dan open ik bij deze deel 3 maar...
    Aangezien alles gesloten is door de crash, gaan we hier gewoon weer verder ;)
     
  2. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Snik.....de leukste gebeurtenissen van Matthew is weg...wou hem van de week gaan kopieren en opslaan in zijn dagboek....gewoon foetsie weg door de crash.....

    Hopen dat onze meiden in dit nieuwe topic kunnen vinden.....!!!
     
  3. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Wat een toestand zeg:( Jammer hoor!!!

    Imsala...kan je nog een icoontje voor t topic plaatsen...dat zoekt makkelijker :)

    Hier alles prima. Afgelopen woensdag voor t eerst bij de zw gymnastiek geweest:D. Was wel grappig. Bij Tygo mocht ik toen niet van de gyn, nu dus wel. Die oefeningen hoeven voor mij niet zo, hoop eigenlijk op een leuk clubje.

    Dit weekend hebben we niets!!!!:) Zo blij mee!!!
    Echt de afgelopen weken was t steeds wat, allemaal leuke en gezellige dingen maar ben blij dat er nu weer wat rustige weekenden aan komen.

    Vandaag nog werken, moet tot 18.00. Ben nu al brak...was om 04.00 uur wakker en daarna geen oog meer dicht gedaan, gaat een lange dag worden dus vandaag.

    Tot later!
     
  4. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Oh na vandaag nog maar 10 dagen werken!!!!
     
  5. Imsala

    Imsala Bekend lid

    5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niets meer aanpassen :(
     
  6. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Even een paar foto's!!!
     
  7. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Lekker ding:D
     
  8. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Traktatie op de psz
     
  9. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Photobucket doet t even niet.....straks dus nog een paar foto's8)
     
  10. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    Mmmm, balen van de crash.... ach ja, moeten we maar snel verder kletsen....
     
  11. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

    Me2!!!!! Heerlijk!!!! :) :) :)

    Suc6 vandaag met het doorkomen!
     
  12. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Joehoe, nu 2e pagina! :)
     
  13. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ja, ook gevonden ;)

    Miranda wat een leuke foto's, mooie taart ook. Was dat ook de foto voor de uitnodigingen? Blijft Matthew zo goed staan voor een foto?

    Pris, koffie vandaag dus, nog even volhouden, bijna weekend.
     
  14. Pris

    Pris Fanatiek lid

    @ Anoek Denk dat je mij bedoeld...Ja was ook de foto van de uitnodiging, hebben we tot nu toe steeds gedaan. Volgend jaar zal hij ws wel zelf een plaatje willen kijken...Nu nog ff wat mama wilt :D:D:D:)
    Tygo gaat normaal echt niet op de foto...hebben er nu echt een heleboel gemaakt en dan zitten er maar een paar leuke tussen. Die hand in zijn zak kwam door een euro muntstuk....reuze interressant natuurlijk en staat wel stoer die hand in zijn zak:D
    Taart was van de Hema en was weer erg lekker!!!

    @ Miranda Lekker, ook een rustig weekend, lekker van genieten!!!

    Nog 20 minuten en dan zit de werkdag er weer op. Vanavond lekker op de bank niets doen en vroeg naar bed!!!

    Liefs Pris
     
  15. simke

    simke Bekend lid

    23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,

    hier zijn jullie dus. Ik kijk altijd via mijn telefoon en die gaat rechtstreeks nar ons topic en gisteren ging die dus naar de datum in september. Ik snapte er niks van, vreesde al dat mijn telefoon kuren had oid, maar ben nu op de laptop bezig en zag net de uitleg van de moderators, nu is alles duidelijk.
    Ach dan kletsen we hier toch lekker verder.

    @Pris: mooie foto's, leuk dat je ook bootjes had gemaakt.

    Groetjes Simke
     
  16. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris/Anoek: ik was eerst even met zoiets van.....uh....ja ik denk dat Anoek de foto's van Pris bedoelt!
    Echt leuke taartfoto!!! Je zag er nog steeds geweldig uit, al probeerde ik je buik speuren.... ;)
    Leuk traktaties, zeg!!!

    @ Anoek: hoe voel je je nu verder, niet meer zo down na 't gesprek van het onderzoek naar je schouder?

    @ Simke: gelukkig lag het niet aan je mobiel of laptop :)

    Voor meiden: een fijn weekend!
     
  17. Patries81

    Patries81 Bekend lid

    9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

    Nou zal ik mijn neus ook maar weer eens laten zien? Erg hé ik heb gewoon geen puf en tijd om te reageren. We hebben het gewoon enorm druk.

    update:
    * Marc is door zijn proeftijd, dus voor 11 maanden zit hij zeker goed. Wel enorm druk op zijn werk, hij is ook iedere dag pas rond 7uur thuis. Hij gaat nu wel moet auto, klaagde enorm over ov en baas had geklaagd dat hij iedere dag om 5uur naar huis wilde (terwijl hij wel vroeg op zijn werk is, dus wel gewoon zijn uren maakt). Nu dus met auto en ik voornamelijk met fiets.
    * Marc zijn moeder ligt nu alweer 2 weken in Spaarne Ziekenhuis (hoofddorp, waar Noor werkt). Ze heeft een hartinfarct gehad, kwamen ze pas dagen later achter. Ze dacht zelf flauw te zijn gevallen. ;) Lekker dan. Nu hebben ze bij haar stent geplaatst en diverse onderzoeken gedaan. Ze gaat nu een traject in van 7 weken voor haar hart. Hopelijk horen we snel wanneer ze naar huis kan. Maar gaat op zich goed hoor. tis misschien wel ff goed dat ze daar is, kan ze weer aansterken en is nu eindelijk gestopt met roken. Hoop dat ze het met de medicatie volhoudt. Ze is trouwens pas 63 jaar, maar heeft niet zo gezond geleefd zeg maar.
    * Jamie zijn verjaardag natuurlijk achter de rug. Wat een drukte en wat was hij verwendt. ik had een piratenschip (3d) als taart gemaakt. Was erg leuk gelukt.
    * Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt bij maatschappelijk werker. Wilde al steeds, maar nu eindelijk stap genomen. Dinsdag mag ik voor intake. Gaat nog niet zo lekker thuis, vooral tussen Marc en mij. En soms weet ik echt niet hoe ik het met de kids moet doen. Loop altijd overal achter aan te rennen voor mijn gevoel. Ben te snel geïrriteerd, dus vandaar.

    zo terug ff plaspauze met jamie
     
  18. Patries81

    Patries81 Bekend lid

    9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    En we gaan verder:

    * donderdag spiraaltje laten verwijderen. Had hem nu een jaar, maar kreeg er steeds meer klachten bij. Dus nu toch maar laten verwijderen. Mijn ha zei dat ik gelijk had en eigenlijk wel eerder al mogen komen. Maar goed hij is er nu uit en voel me al meteen wat beter. Ook alleen het idee dat er niet meer zo'n vreemd ding in mij zit. Nu dus weer aan de pil, want 3e zit er voorlopig nog niet in. Moet er niet aan denken. Eerst het 1 en ander op orde, vooral mijzelf en de relatie. Daarna zien we wel.

    *Ook nog leuk nieuws. vorige week dinsdag belde mijn vriendin, zij werd bij dierenkliniek in Zaandam, of ik weer als assistente wil werken, want ze hadden vacatures. Dus gelijk ja gezegd. Vorige week donderdag op gesprek geweest, ging erg goed en meteen uitgenodigd om dagje mee te lopen. Woensdag dus van 1 t/m half 9 meegelopen. Was erg leuk. Wel erg wennen. Ik voel me dan toch weer erg onzeker en kijk kat uit de boom. Maar goed. Verder zagen het erg leuk uit en ben ik zeker wel enthousiast. Gister ben ik terug gebeld en ga nu woensdag voor 2e gesprek, dus meer over salaris, werktijden, wat verwachten ze van mij en ik van hun etc. Dus erg spannend.

    Ondanks dit leuke nieuws, heb ik wel een heel rot gevoel voor mijn huidige werk. Ondanks dat ik mijn werk echt leuk vind, heb ik wel super lieve bazen en zij willen mij heel graag houden. Ze zien het al helemaal voor zich, zij met de fut en ik neem nog meer werk over. Maar ja dat gaat wrs niet gebeuren. Poef vindt het moeilijk.
     
  19. Patries81

    Patries81 Bekend lid

    9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Nou dat was het volgens mij wel al het nieuws van de afgelopen tijd.

    Heb besloten om wat meer aan mijzelf te werken. nu eerst dus naar maatschappelijk werk, kijken of zij mij wat te bieden hebben. Nu dus spiraal eruit, hopelijk voel ik mij daardoor ook weer mijzelf. En bezig met nieuwe baan, iets wat ik echt wil (denk ik :)). Nu wil ik nog gaan sporten, heb namelijk veel last van mijn knieën en rug. Moet echt bepaalde spieren gaan trainen.

    Nu eerst weekend. Eerst wat boodschapjes doen en dan om half 11 samen met vriendin richting Hiilversum voor dagje taartenbeurs. Heb er nu al zin in.

    Goed meiden ik ga er vandoor. Probeer vanaf nu weer mee te lezen en mee te kletsen (maar ja dat zeg ik iedere keer).

    Jullie zijn iig weer ff op de hoogte van mijn gebeuren.

    Liefs, Patries
     
  20. Noor28

    Noor28 Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hai meiden!!
    nou nou wat een toestand met het forum.
    en gisteren kon ik wel lezen, maar niet inloggen?!
    anyways we zijn er weer.

    Pris: mooie foto's van je stoere vent!! Fijn dat het een geslaagde dag was!

    Patries: goed van je dat je naar MW gaat!! hoop dat ze je wat tips/handvatten kan aanreiken.
    FIjn dat Marc iig door zijn proeftijd is. FInanciele spanningen boven relationele problemen maken het niet beter... (spreek uit ervaring ;))
    En wat gaaf van je wrs toekomstige baan!! Goed joh!
    Kindjes oké?
    Ben benieuwd naar je piratentaart!!! foto??

    MIranda: lekker rustig weekend dus! Hier ook! :D

    Anoek: nog actie ondernomen mbt je schouder / nek?

    Darcy: hoe is ie daar??

    Nog even over het avondje (lichtelijk teveel rosétjes) met Jen: ik zal wel ff een mailtje ronddoen, gezien het openbare karakter vh forum ;) komt eraan dit weekend.

    Ik ga donderdag naar Mary Poppins :D Mijn vroegere oppaskindje smste mij of ik mee wilde, kon supergoede plaatsen boeken voor de helft!! EN het leuke is dus dat ik met haar en haar zusje en broertje altijd de film keek, en ik van hun voor Isa's tweede verjaardag de film op dvd kreeg (ja, serieus, Isa kon voor haar derde al supercalifragilisticexpialidocious zeggen...)
    helemaal leuk dus!!

    verder druk druk druk, werk, vergaderingen, ouderavonden, eters, kinderboekenweekactivitetiten op school etc etc.
    Maar wel goed.
    Observatie-screening kids "uitzoekmodule" wordt wrs pas maart april, lekker dan. Maar ja ik blijf wel regelmatig bellen, je weet maar nooit. Overigens zijn ze de laatste tijd onwijs lief en makkelijker.

    eens proberen of we dit weekend nog lekker van het herfstweer kunnen genieten :)
     

Deel Deze Pagina