Krijg net een mailtje van mijn mannetje... hebben mijn schoonouders dus zonder onze toestemming het al aan de halve familie verteld..... :x Zijn we dus niet blij mee met die actie......
@ Claudia; super zeg dat de echo zo leuk was! @ Brigitte; ja je man is zo blij dat hij het van de daken af kan schreeuwen bij ons in de fam. weet ook iedereen het al ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ http://events.saycheese.tv/volgensmama/1171534936756 foto van de 9 mnd. beurs! is bij de Zwitsal stand gemaakt door de Volgens Mama site
Brigitte daar was ik ook nie blij mee geweest...Weet je wel zeker dat het duidelijk voor je schoonouders was dat ze hun moesten houden? Heb zojuist van de postbode eindelijk mijn pakketje van de Otto ontvangen...Ik heb daar een zwangerschaps lengtemaat spijkerbroek besteld...En hij zit heeeeeeeeeeeerlllijk....ik doe hem niet meer uit Me buik is echt al huge...Ach wat kan mij het ook schelen, als het prettig zit waarom niet! 8)
ja maar het zou ook niet erg zijn als mijn mannetje het verteld had maar mijn schoonouders hebben het dus aan de rest van de familie verteld... en dat wilden we zelf doen @Claudia: ja we hebben gezegd dat we nog even tot volgende week willen wachten.... en ze hebben ons geprobeerd te bellen om half 1 om te vragen of ze het mochten vertellen maar we waren allebei even niet bereikbaar en toen mijn mannetje om half 2 terugbelde hadden ze het dus maar op eigen houtje verteld
Hmm ze zijn in ieder geval wel supertrots *bekijk het positief* zou er ook niet blij van worden hoor ben ik hier trouwens de enige nog zonder buik? iedereen lijkt al aardig te gaan groeien
Heb trouwens zoveel last van mijn arm waar ze bloed hebben geprikt.... Toen ik daar trouwens zat bleef de verpleegster maar de buiskes te voorschijnt halen....VErvolgens bij nr 5 vroeg ik of het er 10 werden, zij ze neeuuj bij lange na niet...uiteindelijk toch nog 8 (!) buisjes bloed afgenomen! Heb nu een giga blauwe plek zitten omstreeks daar waar de naald gezeten heeft.... Hoeveel buisjes bloed is bij jullie afgetapt?
Claudia, super dat je echo goed was en nu lekker genieten. Er zijn er niet veel meer die geen echo hebben gehad. ik ben 1 van de weinige. Hier nog steeds met vlagen misselijk
@Saskia: ja ze zijn wel supertrots maar we hadden het zo graag zelf willen vertellen.... en daar baal ik gewoon van.... ze moeten voor straf maar de kinderwagen betalen ofzo.. hahahahaha Enneh hier begint nu heel langzaam het buikje een beetje te komen met 11 weken @Claudia: bij mij waren het 5 buisjes en bij een vriendin van mij 4... dus het is wel overal verschillend maar 8 vind ik wel erg veel
hallo even een berichtje van mij, ben vanmorgen bij de vk geweest het was alleen maar een kennis making gesprek. ze zij dat ze nog niet naar het hartje ging luisteren omdat ze dat nog niet kunnen vinden met 8 weken. ik vind het erg jammer had zo gehoopt dat ik het even zou horen. dat geeft je toch weer zekerheid dat het goed is. en dat het werkelijk is. moet nu wachten tot ik 12 weken ben dan krijg ik mijn eerste echo. het duurt me echt veelste lang hoor. liefs joepie
hey, Nee hoor heb ook nog helemaal geen buik spijtig Ik vraag wel eens aan men vriend of hij al iets zegt en dan zegt hij : ja ge ziet al wel iets ze maar waarschijnlijk zegt hij dit om mij blij te maken :d Ik moet volgende maandag naar de gyneacoloog voor de eerste keer,ben al wel twee keer naar de huisarts geweest gewoon voor bloedproef en controle. groetjes joyce
ow en men zwangerschapsbanner klopt niet ik ben precies vandaag 9 weken zwanger even aanpassen dadelijk
@funnyme: Jeetje wat erg zeg. Heel veel sterkte. Maar daarna weer gaan voor een goede zwangerschap met gezonde beeb. @brigitte22: Ik begrijp heel goed dat je het niet leuk vind dat je schoonouders het verteld hebben. Dat is toch juist jullie taak om iedereen in te lichten. Je hebt helemaal gelijk dat ze dan maar een mooie kinderwagen moeten kopen. Dat maakt het dan weer een beetje goed @claudia: Wat fijn dat je echo goed was. Geniet ervan. @Joyce28: ik werk op dit moment 36 uur en ik heb ook wel eens moeite om wakker te blijven. haha. Je babytje vraagt toch wel heel veel energie. Je hebt helemaal gelijk dat je wat minder gaat werken. Lekker genieten en uitrusten. Is het beste voor jezelf en de baby. @Miek78: Naar te horen dat het nog niet zo goed gaat met je. Ik hoop dat je snel op knapt. Neem vooral veel rust en probeer toch maar wat vocht binnen te krijgen. Lekker veel waterijsjes eten. (zou voor mij geen straf zijn ) @Flower: Ik weet precies hoe je je voelt. Heb dagen dat ik me vreselijk misselijk en moe voel. Dan kan ik ook gewoon bijna niets eten, zit de hele dag door de boeren en te kokhalzen. Niet leuk gewoon. Daarnaast heb ik ook dagen dat ik me wat beter voel (vandaag bijvoorbeeld). Dat zijn dan wel de dagen dat ik extra geniet en ook zeker meer uit me dag probeer te halen. Ondanks dit probeer er toch zeker van de genieten. het is tenslotte voor een goed doel. @Mouschy: Jeetje 2 echo's in 1 week tijd. Ik ben jaloers. @Mrijn: Heel veel succes vanavond met de echo. Laat even weten hoe het geweest is. Met mij gaat alles goed. Voelde me vandaag een stuk minder misselijk. Heb net zelfs een loempia gegeten en vanmiddag een stukje chocolade. Ik heb vandaag extra van mijn dag genoten. En ondanks dat ik 3 kg ben afgevallen, begin ik toch een klein buikje te krijgen. Ik ben helemaal trots. Ook al vind mijn man hem nog wel heel erg klein, maar hij ziet het ook. Dus helemaal blij. Moet maar snel een buikfoto laten maken. Meiden die naar de 9maandenbeurs gaan. heel veel plezier. Ik ben jaloers
ach ja mijn vriendjelief noemt me zijn kamer olifantje haha dus of een buik een voordeel is. Was vandaag naar de dokter geweest want heb al weken jeuk aan mijn buik en sinds paar dagen uitslag die steeds erger word en hij zei hoogstwaarschijnlijk zwangerschapsjeuk, komt normaal pas in een later stadium van de zwangerschap (heeft te maken met hormonen en leverwerking) een aangezien ik al vaker last heb gehad van mijn lever zal dit het waarschijnlijk wel zijn, dus gewoon smeren met middeltjes die het jeuken tegengaan maar leuk is het niet, eerst was het alleen mijn buik, nu ook mijn bovenbenen, mijn zijkant, en nu ook de binnenkant van mijn handen en armen... als het nog erger word moet ik naar de huidarts maar we hopen dat het hierbij blijft... is wel effe ships! Maar goed als dat alles is kan ik het nog wel handelen hoor
Hallo meiden, hier koudwatervrees. We willen zo graag weten of het goed gaat met ons pulletje, dat we morgenochtend bij 8wk 2 dagen een pretecho laten maken. Ik had even gebeld met die dame van de echopraktijk en zij vertelde me, dat het een uitwendige echo wordt. Ik vroeg nog of het dan wel zichtbaar zou zijn - zij zei: "normaal gesproken wel." Nu zullen het de hormonen wel zijn, maar ik loop al de hele dag rond met gemengde gevoelens. Gaat het lukken, zullen we wat kunnen zien? Hadden we niet langer moeten wachten? Wat nou als...? Maar we kunnen en willen niet langer wachten Zeur, zeur. Ik weet het. Hopelijk ben ik morgen om 08:45uur uit mijn onzekerheid. Voor alle andere dames nog even: jullie hebben mooie echofoto's! MissX ik ga je misschien wel zien zaterdag op de beurs, als je moet werken. Groetjes van een piepende Darcy
darcy de mijne was met 8,4 weken en kijk maar in mijn album je ziet genoeg en je leert veel voor de volgende echo's (dan snap je meteen alles hihi)
Hoi Darcy, Onze echo was met 7wk en 2 dagen. (uitwendige echo) En bij onze echo zie je al wat. En we hebben zelfs het hartje al gehoord. Dus als ik jullie was zal ik je niet al te veel zorgen maken. Heel veel succes morgen en geniet ervan. Wel laten weten hoe het is geweest. Ik ben nieuwsgierig
@ Darcy.. Vooral als je een slanke meid bent, kunnen ze snel een uitwendige echo maken.. Ben je mollig/dik dan kunnen ze het wat moeilijker zien en doen ze vroeg in de zwangerschap meestal een inwendige echo.. Ik wens je heel veel plezier morgen en ik hoop dat je dan gerust gesteld bent.. Liefs Marjan
Ik ben behoorlijk dun van mijzelf maar met 7 weken kreeg ik wel een inwendige echo... dus het hangt ook van je VK of degene die de echo maakt af denk ik... Soms proberen ze ook eerst uitwendig en als dat niet goed gaat doen ze alsnog inwendig....