De foto's van Marissa op haar schaatsjes staan in mijn album, dus als je ze wilt bekijken, moet je dat snel doen... Als dit weekend de site verhuisd is, hebben we (tijdelijk) geen album meer.
@ Darcy: Denk niet dat het te herstellen is, behangrand zit er ook al op.. Het is gewoon een stuk op de muur wat sowieso al rot-behangen was, lijkt een balk in de muur, maar dat is dus een grote bult op de muur, en dat steekt nou eenmaal uit. En behang is nou eenmaal erg aantrekkelijk voor die kleintjes blijkbaar. Eerst stond de commode aan die kant, maar omdat we de buren een beetje willen ontlasten dus bedje en commode omgeruild.. Waardoor die bult nu dus opvalt.. Tim gaan we van het weekend over doen van kamer, kast is nu geplaatst op zijn nieuwe kamer, dus ik kan eindelijk gaan wassen en vouwen van de babywas etc.. Kan het nu tenminste kwijt Als Dennis morgen niet hoeft te werken vanwege de vorst gaat hij gelijk ff wat schilderijtjes ophangen. Dus allemaal ff duimen dat het goed blijft vriezen @ Saskia: Hmmmm bijtende kindjes, tja ik herken t wel, als hij hier mijn knieën of buik in bijt-omgeving heeft is hij ook flink aan het happen erin.. Gelukkig overheerst de kusjes-periode de bijtfase @ Pris: Hier heeft Tim ook al een schimmel-infectie achter de rug, ook na een AB-kuur.. Met miconazol was het met 2 dagen eigenlijk alweer over
@mobielfreak, nou lekker dan die Tim, eet hij jullie behang op... heb je zo veel moeite gedaan om het er op te krijgen. Misschien maar iets anders maken daar dan. Een leuke muursticker ofzo? Of zal ik een muurschildering komen maken Dat wilde ik hier ook doen, maar dat is er nooit van gekomen, misschien voor de volgende dan maar @saskia, ja hier ook bijtfase hoor. Dan doet ze of ze je een kus wil geven en dan bijt ze stiekem in je wang. En laatst beet ze zomaar in Rene zijn tenen toen hij op de bank lag tv te kijken.... Maar als we dan heel zielig kijken komt ze meteen een dikke knuffel en kusjes geven. Zo lief... Nou die wekkermethode is super, ze is vandaag zonder morren naar bed Ze heeft 3 minuten gehuild en ligt nu lekker te slapen Dusse ik heb weer goede hoop op een lekkere nachtrust vannacht. O ja en nog een heel kort filmpje van Marissa die over het ijs rent (zonder schaatsjes). Helaas lag er best wat sneeuw op het ijs, maar dat is nu weer weg. Ik ga morgen nog proberen een filmpje te maken dat ze 'schaatst'. http://nl.youtube.com/watch?v=gAHpDqOAtto Bye!
Goeiemorgen mama's! @Rootje: wat een flinke meid hebben jullie, zoals ze daar zo stevig loopt én rent! Benieuwd naar haar schaatsavonturen. Bedankt voor de wekker-tekst, ik stuur het door. @Pris: heb jij Miconazol gekregen? En werkt het al bij hem? @all: gaat ZP dit weekend 'verhuizen'? Tjeez, dan hou ik tijd over om andere dingen te doen... normaal surf ik hier graag rond, vooral in het weekend... bakkie koffie erbij... Fijne dag allemaal, ik ga naar mijn leerlingen toe!
Goedemorgen mama's! Rootje: Wow hé, jou meid is echt al dapper om zo op het ijs te lopen/schaatsen. Ik waag me er dit jaar niet op, dus hopelijk volgend jaar Mobielfreak: Behang schijnt dus erg lekker te zijn Wel zonde zeg, na zoveel moeite ervoor hebben te gedaan! All: Er is hier echt helemaal niks te doen op het werk, zó saai! En de tijd kruipt natuurlijk zo voorbij, verschrikkelijk! Dit was dinsdag ook al het geval en het ziet ernaar uit dat het zo voorlopig nog wel blijft. Gelukkig heb ik bijna verlof, maar om zo de dagen door te komen *zucht*
@Joyce: tjeez, niks te doen hebben maakt je werkdag wel lang, ja Ik ken het nog van mijn oude werk, zat op een goed moment meer op internet dan dat ik echt iets deed... ik verveelde me dood! Nou, dan ga ik je reden tot typen geven. Ik zet even mijn juffenpetje op *whiteboard marker in de aanslag, ogen op Joyce* "Joyce, kun jij antwoord geven op de volgende vragen:" 1. Wanneer precies start je verlof? 2. Wat heb je voor plannen in de verloftijd? 3. Wat moet je nog doen van je To Do-lijstje eer de baby kan komen? 4. Hoe heeft Kyra in de gaten dat er een baby komt? 5. Wat is het leukste dat je tot nu toe hebt meegemaakt in deze zwangerschap? 6. Hoe gaan jullie het kraambezoek regelen? 7. Wat voor soort bevalling hoop je te hebben? (die vrag hoort op de 6e plek, hahaha ) 8. Wie gaat er bij je kramen en waarom? 9. Zouden jullie nog een kindje willen en waarom (niet)? Nou meis, flink typen, gefronst kijken en doen alsof je het erg druk hebt. Benieuwd naar je antwoorden. Voor elke vraag kun je 1 punt krijgen, behalve voor vraag 5 en 7 (elk 1 1/2 punt waard.) Succes (en je hebt de heeeeeeeeeeeeele dag de tijd ) Enne... gefeliciteerd met je 30 weken
@ Rootje: Een muurschildering is leuk, maar niet op die plek op de muur, zit een rare bult daar, dus vandaar dat het behang daar ook heel makkelijk los te scheuren was voor Tim, is ook een plek direct naast het ledikant, dus als je daar een schildering maakt zie je er niets van Zou zonde van de moeite zijn dan.. Hier ook een kind wat hele dagen rond loopt/rent door het huis heen en overal aan zit en dan vooral laatjes open trekken en kastjes en knopjes wil drukken Erg vervelend als je tv zit te kijken en meneer zit aan het digitenne kastje, dan kijk je ineens naar sneeuw Tijd voor een kastje met een glazen deurtje denk ik, want ik kan nog zo vaak nee zeggen of een tikje op zijn handje geven, maar hij blijft het gewoon doen, eigenwijze drol Dennis gaat straks met zijn pa en Mike naar Rotterdam naar het ziekenhuis, Mike zijn tanden en kiezen worden onder narcose getrokken, kind is als de dood voor de tandarts, en heeft minstens 8 gaatjes! En hij weigert gewoon om zijn tanden te poetsen, en blijft maar snoepen als hij de kans krijgt.. Oorzaak-gevolg is heel moeilijk te begrijpen voor hem helaas.. Dus dan maar zo, dan is hij voorlopig ook gewoon van de kiespijn af Zijn nieuwe tanden en kiezen schijnen al vlak onder de oppervlakte te zitten, dus erg lang tandloos zal hij niet zijn denk ik, nu maar hopen dat hij wel zijn tanden wil poetsen.. Hij baalt als een stekker als ik zijn tanden poets, omdat het tandvlees altijd wat gaat bloedden, maar ja zeg hem dan ook, dat het in ieder geval goed gepoetst is dan
@mobielfreak: wel de drastische oplossing gelukkig komen er straks allemaal nieuwe tandjes voor ind e plaats alleen zal hij dan toch ergens moeten gaan denken aan tandenpoetsen uiteindelijk lastig hoor btw.. sta je niet meer in mijn msn of ben je gewoon nooit meer online?
goeie morgen @Darcy, pedagogisch werker ja al bekomen van de testschrik hoor, ben er nu al aan gewent. @Joyce, weet het wel zeker, op dik moment ook kots misselijk gek he voor de posi test ook symptonen maar lijkt nu wel veeel erger Zeker, mis m verschrikkelijk... @Saskia, gaat wel weer over @Marsab, ik hoop voor je dat je huis nu wordt verkocht! Heb vandaag geen fut, erg moe zou wel de hele dag kunnen slapen en ben kots misselijk. Straks Zara van de psz halen en wat boodschapjes doen.
@ Saskia: Mijn msn heeft kuren Vaak loopt msn vast en dan kan ik ook mijn mail dus niet meer kijken, dus staat 'ie vaak uit
Goedemorgen meiden (bijna middag) Meeting; wanneer gaan jullie die houden? Want op 7 maart hebben we ook een meeting met de Sept. beebs (van het forum) in Ballorig. Misschien leuk om samen iets te doen dan? @ Sophie gefeliciteerd met jullie dochter! lekker genieten! @ Joyce heerlijk he doorkomende kiezen haha. Wat een werk zo'n keuken maar ook wel weer heel erg leuk! En jij hebt ook een drukte maker in je buik haha word nog leuk zo En alweer 30 weken, vind je het snel gegaan? @Rootje wat een leuke foto's! en filmpje. @mobielfreak balen zeg van dat behang, altijd een rot klusje om het weer mooi te krijgen... Sterkte voor Mike vandaag! ook niet zo'n lekker klusje zeg....
Hey Dames, ben ik ook weer even! Is het bij jullie ook zo ontzettend koud? Ik hou van winter en sneeuw, maar eigenlijk wil ik gewoon lekker binnen blijven onder een dekentje. Maar we gaan de goede kant op, het vriest tenminste niet meer -10° overdag zoals dinsdag.. Met Keld gaat het goed, hij is heel lief, maar o zo druk! Praten lukt nog niet, maar ik heb het gevoel dat het niet lang meer duurt, hij probeert wel en als je lang genoeg oefent lukt het wel. Dinsdagmorgen wou hij mijn ketting grijpen en ik zei 'blabla,... ketting van mama..' en toen zei hij wel 'etting'. Is hij gewoon eigenwijs en WILT hij niet praten? Is echt een schatje hoor! Hij heeft nu ook al 3 dagen geen koorts meer, maar de vraag is hoelang dat gaat duren. Hij heeft de laatste weken paar dagen koorts, dan weer niet, dan weer wel.. AB kuurtje gehad ook. Hoop dat het beter blijft gaan nu. Effe bijlezen en reageren dan.. X
@ Darcy: Balen van je miskraam! Hoe voel je je voor de rest? @ Patries: En wat was de reactie op je zwangerschap?? @ Jessica: Gefeliciteerd met je 3e zwangerschap! Hopelijk voel je je niet té misselijk. Sterkte ook met je neefje, is nooit leuk zoiets te horen, laat staan mee te maken. @ Mouschy: Mooi buikje al! Fijn dat alles goed gaat. @ Rootje: Superfoto's van je lieve dochter. Echt een flinke meid is ze. @ Pris: Gaat het al wat beter met Tygo? @ Mobielfreak: Mmm, lekker behang! En het schiet ook op voor jou zeg, wat is dat snel gegaan! Is Tim ook geen pratertje? Hmm, dit was uit het hoofd, straks later reageren op de rest!
@ Virginie: Nee, Tim is ook geen prater.. Is te druk met lopen en uhuh ahah oehoeh baba zijn de klanken die er uit komen af en toe eens een verdwaald woord, maar soms heb ik het idee dat ik dat dan 'wil horen' maar hij het helemaal niet zei
Haha Darcy, ik moet wel weer erg lachen om je berichtje, maar ik ga er eens voor zitten. Heb toch tijd zat Hier komen mijn antwoorden! 1) Mijn laatste werkdag is precies 5 februari a.s. dus dan start mn verlof. Kan echt niet wachten 2) De plannen in mijn verloftijd zijn de babykleertjes wassen en strijken, evenals het beddengoed van het ledikantje. Daarnaast halen we het wiegje op van mijn vriendin, waar de baby de eerste weken in slaapt bij ons op de slaapkamer. Ook wil ik nog mn kledingkast opruimen en ordenen. En daarnaast gewoon het huishouden bijhouden enz. Qua uitzetspulletjes zijn we al helemaal compleet, heerlijk! Ik ben nu druk bezig met alle adressen voor de geboortekaartjes, dus zodra we de enveloppen binnenhebben, kan ik ook gaan plakken. Wel ben ik van plan om Kyra gewoon 2 dagen in de week naar het KDV te brengen, zodat ik ook lekker mn handen vrij heb en ik plaag haar er niet mee. 3) Eigenlijk heb ik niet zoveel dingen meer staan op mn To-do lijstje en dat vind ik wel een heel erg lekker idee. Ik heb straks echt tijd over geloof ik, dus alleen maar gaan genieten van mn dikke buik en Kyra! 4) Zodra ze mijn blote buik ziet prikt ze in mn navel en krijg ik kusjes op mn buik, zó schattig. En ze zegt steeds 'aai' over mn buikje. Ze ziet in ieder geval dat mama een dikkere buik heeft dan papa 5) De pretecho! Ik ben nog steeds erg trots op onze mooie echo foto's En daarnaast vindt ik het nog steeds erg leuk dat we niet weten wat het wordt. We zitten steeds maar te gissen over wat het wordt, maar we weten het toch echt pas als onze uk geboren is, zó leuk! 6) Hier hebben we eigenlijk nog niet zo goed over nagedacht. (toch nog een dingetje op de to-do lijst ) Een kraamfeest lijkt me toch ook wel erg leuk, hhmmmm, dit antwoordt moet ik je nog schuldig blijven. 7) Ik hoop op net zo'n bevalling als bij Kyra. Lekker thuis en binnen 6,5 uur. Eerlijk gezegd kijk ik er heel erg naar uit, want bij Kyra ging het allemaal zo relaxed en snel! 8 ) In ieder geval de kraamverzorgster en mijn moeder die overigens ook bij de bevalling aanwezig zal zijn, mocht dit allemaal zo lukken. Dat mijn moeder er bij Kyra was, was geheel onverwachts en niet gepland, maar achteraf vonden wij dit heel erg fijn, omdat Dave alle tijd aan mij kon besteden en Kyra en mn moeder de han en span diensten voor de VK en kraamverzorgster kon doen. En het zal nu toch drukker worden nu Kyra er bij is, dus extra handen zijn zeker wel welkom, denk ik zo. En Dave is ook lekker een week vrij zodra ik ben bevallen, dus genoeg hulp, haha. 9) Zoals ik en Dave er nu over denken niet, omdat we 2 een mooi aantal vinden en ze allebei (vooralsnog) gezond zijn. Maar zeg nooit nooit Een zwangerschap vind ik toch ook wel heel erg bijzonder, dus of dit de laatste is... Nou Darcy, ik ben benieuwd naar mijn eindscore Ik vond het trouwens wel erg leuk om in te vullen Oh ja, ga zo trouwens lekker naar huis. Heb nog overuren staan, dus vindt het wel best!
kom hier weer even snel buurten en snel een paar korte reacties @sophie: gefeliciteerd met jullie dochter Isa! @jessica: gefeliciteerd meid met je zwangerschap @darcy: och meid wat vervelend zeg. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. @patries: ja meid lekker vertellen! hoe gaat het met je? @joyce: o meid nog maar eventjes..... lekker genieten straks van je verlof @onrustig kind in de nacht: wij hebben het vorige week op vakantie ook gehad. Drie van de 6 nachten vond ons meisje het wel mooi geweest midden in de nacht en wilde ze haar bed niet in. Riep alleen maar uit uit uit en wilde spelen..... Gelukkig lijkt het nu weer over @bijten: hier af en toe ook een bijtfase en dan het liefst in mama nog even een fotootje van mijn huidige buikje p.s. kan iemand weer eens een lijstje met zwangeren maken? Ben zo benieuwd
@ brigitte: leuk dat je hier komt buurten, wat een mooie buikfoto! @ Joyce/darcy: echt leuk vraag-antwoord lijst om te lezen, ja wat is de score nu? @ mobielfreak: jammer van dat behang, maar jullie zijn al aardig op weg, dat is mooi! Ik duim voor je dat het nog hard blijft vriezen @ bijten: Hier ook, wanneer Matthew last van nieuwe tand of kies heeft, gaat hij mijn vinger bijten. @ slaan op ander kind-fase: Matthew slaat of duwt een ander kind op het KDV. Hij gaat zijn grens ontdekken en moet leren wat het wel en niet kan/mag. Als hij dat doet, spreken we hem aan dat het niet mag, dan gaat hij iemand meteen "oohh, aaaiiiii", dan gaat hij over een hoofdje van iemand aaien. Soms slaat hij mij ook, dan sla ik hem zachtjes terug. Hij keek me zowat aan....wat doe je mama? Even later heeft Matthew wel door, en dan gaat hij over mijn wang aaien. Hij weet donders goed wat wel en niet mag! Iedereen een fijne avond alvast, want ik kan vanavond niet op het forum lezen omdat ik een bezoekje van mn vriendin krijg (eigenlijk vaste lieve oppasdame voor matthew) en ze blijft mee eten. XXX
@miranda anne vindt het ook geweldig om papa en mama te slaan lijkt het ergste is nog... ze doet het niet om naar of vervelend te doen maarja.. echt prettig is het ook niet
@ Darcy: Haha leuk lijstje! Crazy girl hihi.... Hopelijk kunnen wij over een paar maandje hetzelfde lijstje invullen! @ Joyce: Leuke bezigheid, die lijstjes he! Bijna verlof...jeetje waar blijft de tijd! Voor jou erg leuk natuurlijk, maar ik heb zoiets van: het mag wel iets langzamer hoor, al weer januari... @ Mobielfrak: ja, lopende kinderen is ook niet alles he! Maar zo blijf je wel bezig, geen tijd om je te vervelen... En wat zielig voor Mike, zoveel tanden trekken! Gelukkig is het nog een melkgebit. @ Pris/ Suus: Aiden loopt ook nog altijd los niet hoor. Heel toevallig begon hij vandaag los te lopen, van de muur naar de tafel en van de tafel naar zijn speelkleed. Dus ik denk dat het niet heel lang meer duurt voordat hij echt los gaat lopen. Hij kan het wel, maar is gewoon erg bang om te vallen of zo. En als je er met kruipen ook komt, waarom zou je dan lopen?! @ mouschy: Nog meer bekende mama's die naar de meeting gaan? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor! En wat fijn dat alles nog altijd goed gaat met jou en de kleine! Mooie buikfoto ook! Hoe vindt Ewout het dat hij weer een brusje krijgt? @ Lovewinnie: alles goed meid? @ saskia: hier gelukkig nog geen bijter, lijkt me erg lastig ook... @ miranda: veel plezier met je vriendin! @ virginie: Aiden praat ook nog niet hoor. Hij wil wel heel veel weten en wijst overal naar en raakt alles aan, waarna ik dan moet zeggen hoe het heet. Tot vervelends toe.... hihi Maar hij kan dingen dan ook heel snel aanwijzen, als ík erom vraag. @ Birgitte: leuke buikfoto! @ pris: hoe is het met Tygo? @ Rootje: wat heb je toch een knappe meid! Ze is zo vlot met alles en Aiden hobbelt overal juist zo achteraan! hahaha Ik ga nu de nieuwe Wie is de Mol kijken en daarna The Mentalist! Zoooo leuk!