Poe hey, Imsala wat een situatie meis, ik zou toch die crisisopvang maar proberen, dan maar 2x, dit lijkt me toch echt niet fijn hoor!! Succes meis! Hello Kitty, sterkte meis, zit vast niet lekker al die kiezen getrokken. Zo nu ga k weer aan het werk, vandaag geen bruidswerk, maar onze kledingkast (=inloopkast van 2x3m) die nodig uitgemst moet worden Want er moeten straks ook nog kleding en beddengoed van de 2e kruimel in he Tot later!
Ga me nu even omkleden, zo naar de gyn. Ben wel benieuwd. Heb hem/haar nog niet eerder gezien en de ervaringen tot nu toe met een gyn zijn niet altijd super geweest, vind ze altijd zo stil en chaggie... Maar ligt misschien ook wel aan mij hoor.
HELLOKITTY SCHRIJFT WEER MEE OLÉ OLÉ, HELLOKITTY SCHIJFT WEER MEE OLÉ OLÉ! HAHAHA JOEPIE! @ hellokitty: AUW! Veel sterkte met je mond! Dat doet idd gruwelijk zeer! EN ik heb zin in dinsdag! @ imsala: meisie, ik vind het heel naar voor jou en de kids. Maar elke dag dat je daar langer zit, is voor jou maar vooral voor de kinderen niet goed hoor. Je moet je spullen pakken en weggaan....En weg blijven. De kinderen hebben rust nodig en een vaste woonplek. Ook zij raken natuurlijk helemaal in de war zo. Er is vast wel ergens een plek voor vrouwen die in zulke moeilijke situaties zitten. Gewoon doorpakken en voor jezelf en de kinderen kiezen hoor! En dat hij zulke dingen zegt tegen je kinderen, mij koffer was al lang en breed ingepakt en ik zat al in de auto/ trein richting betere tijden! Ik denk aan je, knuffel... @ gibi: lekker he, zo vroeg weekend! Zo vliegen de weken wel om richting de herfstvakantie en daarna de kerstvakantie! (oh wat erg, de zomervakantie is nog niet eens de hoek om! ) @ lovewinnie: ik duim voor je dat je niet opnieuw zwanger bent! Het is denk ik wel echt een kwestie van geduld hebben. @ pris: jij hebt dus ook een makkelijke slaper! Hier gaat dat ook gewoon, slapend uit de auto en zo in bed. Maakt meneer niks uit! @ miranda: is Matt al weer opgeknapt qua diaree? @ suus: ik hoop voor jullie en je moeder dat het glutenallergie is! Wat zou dat "fijn" zijn, dat het geen zeer ernstige ziekte is! @ saskia; super leuk verhaal van de molen en Anne, leuke foto ook trouwens! En peuters.....ppff...eigenlijk wil ik er nog niet aan! Gaat me té snel... Ik ga nu aan het verjaardagskaartje van Aiden zijn 2e verjaardag werken! Spreek jullie later weer!
schoonloeder is weer thuis dus kan niet bellen Die gaat zo werken, maar laat M hier dus achter en kan ik alsnog niet bellen
het is echt geen doorbraakbloeding daar was het gewoon te weinig bloed voor volgens mijn. was echt gewoon een veegje bloed meer niet. niet eens in me slipje ofzo maar echt na een plasje even netjes gezegt. denk zelf of hoop het dat me lichaam gewoon moet wenne aan de pil. heb sinds gisteren ook een zeurend gevoel in de buik voor ik het beetje bloed verloor en nu nog een beetje. ik hoop echt dat ik niet zwanger ben, zie dat momenteel helemaal niet zitten
@ Suus. Succes bij de gyn hopelijk is deze wel ok! Hopelijk snel duidelijkheid over je moeder, goed dat er een 2nd opinion is aangevraagd. Ik vond de uitspraak van de ha al apart maar is wel vreemd dat ie t nu over een glutenallergie heeft....wat natuurlijk wel ''beter'' zou zijn dan dat andere. Hopelijk weten jullie snel meer en krijg je positief bericht. @ Lovewinnie. Alvast een testje??? Of zou dat echt te vroeg zijn?? @ Imsala Kan M niet even boodschapje halen?? @ Rootje Succes met je kast!! Heerlijk zzo'n inloopkast lijkt me!!!! @ Virginie Succes op t werk. Wat heeft jouw moeder??? En Keld zijn taart al besteld...jeetje wat gaat t hard allemaal. Wat voor taart krijgt hij?? @ Marsab. gaat t goed met je?? Wanneer moet je weer werken??? Moet je nog op na-controle of zoiets??
@ Imsala: Echt heel wreed van je ex! Belachelijk! Kan toch niet! Ik zou 't liefst meteen weggaan naar de crisisopvang, ook al moet ik 2x sjouwen. Als je eenmaal met je kids in de crisisopvang zit, word je heus wel geholpen door de crisisopvang-medewerkers om vervolgens verplaatsen naar de opvang. Ze laten je heus niet in de kou zitten. Waarvoor heeft hij je poentje nodig voor zijn dates ofzo??? Mooi niet. Hij is volwassen en kan zichzelf verzorgen. Je poentje heb je wel nodig voor het eten voor jezelf en kids! kan M. niet in zn kamer spelen of je gaat met je kids ff buiten wandelen en dan kan je ff bellen. Wel bvml steeds dagelijks bellen dat het echt niet meer zo kan. Als je af en toe belt dan gaan ze niet zo spoedig in werk stellen. Als je dagelijks belt en blijft aantonen, gaan ze echt zn best doen. Sterkte en knufs. @ gibi: ja mijn ademhaling is weer normaal, hoor. Fijn dat Julian weer beter is! @ lovewinnie: Toch nu alvast testen en dan ben je snel uit je onzekerheid. @ Saskia: je meid wordt al groot. Matthew gaat volgend maand van babygroep naar peutergroep (2-4 jaar) op het KDV. Vandaag neemt een peutermeisje (Rosalie) afscheid want ze gaat naar ander KDV in haar buurt. Ik vind zo jammer omdat zij altijd samen met Matthew en 2 jongens van zelfde leeftijd aan het spelen zijn. Maar ja... @ Pris: als Jeroen gaat verbouwen, is het beter dat Matthew en ik weggaan, want anders vraagt hij papa's aandacht en niet zo handig. Ik moet maar gaan verzinnen wat we gaan doen in dit weekend voor 'n paar uurtjes. @ Hellokitty: beterschap met je kaak, 3 dagen vloeibaar eten dus dan kan je ook meteen aan lijnen Ik heb ook geen conditie meer, na 50x staan springen moest ik echt hijgen... @ Virginie: wat voor taart heb je voor Keld besteld? @ Suus: succes bij de gyn! @ Marsab: Matthew heeft niet meer zo'n waterdunne diarree meer, maar wel wat stevige diarree, soms in donkerbruin en ander x in gele. Gisteren maar 2x. Netjes, vind ik Succes met het ontwerpen van een uitnodiging voor Aiden.
@ Imsala Hmm...hij zal toch een keer naar buiten moeten Hupakee!!! En anders zelf een rondje met de kids!! @ Miranda Jammer dat Matthew zijn vriendinnetje naar de ander groep gaat. Zijn er meerdere volgende groepen?? Komen ze binnenkort weer bijelkaar? Gelukkig gaat t iets beter met de diaree!!! @ Moons Nu wel naar Plopsaland toch?? Alles klaar voor vertrek?? veel plezier daar en laat je wel even weten of t leuk was!!!
Zijn vriendinnetje gaat naar het ander KDV in een ander wijk in Zaandam toe. Matthew en 2 vriendjes (Wessel en Michiel) zullen haar dan niet meer terugzien, wie weet ooit over 15 jaar in het uitgaansleven hahahaha!!! Wel hoop ik dat Matthew, Wessel en Michiel samen van babygroep naar peutergroep op hetzelfde KDV gaan verhuizen. Maar dat kunnen de begeleiders helaas niet bepalen, wel zullen ze gaan aangeven. Afwachten maar. Gaat Tygo naar de peuterspeelzaal als hij 2 wordt?
Zo meiden.... ik ben bijgelezen En wat een prachtige foto´s van jullie en jullie gezinnetjes, echt genieten! Vind het altijd leuk om koppies te zien bij de verhaaltjes Zitten sinds een uurtje weer in Altea, na een kleine week Barcelona en Tarragona. Een grote stad aandoen met een kleintje is niet aan te raden (Ol wou alleen maar lopen, lopen, lopen!), maar even eruit was heerlijk. De was draait nu en ik ga zo het zwembad in. Overigens 2x overgegeven deze week en de héle dag misselijk... ik leef erg mee met Anouk (jij hebt er toch ook last van?) Lovewinnie, ik hoop dat je niet zwanger bent... ga je nog testen, of wacht je even af nog? Imsala, wegwezen daar, wat een rotvent heb je - en nog schelden op je kind ook. Hij mag zelf wel een pilletje. Pris/Miranda aan de springtouwen, goed hoor! Marsab, wat een leuke foto´s heb je gespamd Suus en Gonzo, sterkte met de laatste loodjes en Gonzo, ik ben je buddy, hoor! No problemo! Miranda, hoop dat Matt steeds beter zal gaan met zijn ontlasting. Als ie maar lekker blijft drinken. Patries, jij ook mooie foto´s gestuurd en probeer niet te haasten in je verlof, hoor! Gibi, je gaat lekker met het aantal berichten Rootje, jij hebt een leuke uitnodiging gemaakt voor Marissa - net als Pris heeft gedaan. En toen was ik het alweer kwijt, zoveel berichten gelezen Tijd voor een glas sap en even een koele duik. Fijne dag nog!
oh ja Sorry heb weer niet goed gelezen Ja dat zal lachen komt Matthew zijn eerste vriendinnetje voorstellen. Kijk mama dit is Rosalie Bij ons mogen ze pas met 2 jaar en drie maanden naar de psz. Zal dus ws na de kerstvakantie zijn
Ik ben gebeld! Vlissingen heeft waarschijnlijk plek! MOet ze vanavond terug bellen ze moeten eerst met team overleggen namelijk en dan hoor ik of ik daar heen kan..
Oh wat goed zeg!!! Wel stom dat ze bellen dat ze WAARSCHIJNLIJK plek hebben, bel dan als je iets zeker weet Ik hoop t zo voor jullie!!! Op naar betere tijden !!!! @ Darcy Vervelend dat overgeven en die misselijkheid zeg. leuk zeg Bracelona. Heb een beetje een voorstelling van een bijna 2 jarige die wilt lopen Hopelijk heeft t niet al teveel invloed gehad op jullie daagjes weg. Nu weer lekker genieten bij t zwembad. Vind Ollie zwemmen leuk?? Tot wanneer zijn jullie daar?? Have fun & Enjoy!!!!
@ Pris: Komt omdat het geen bvml is en ze risico uit willen sluiten of D me gaat zoeken.. Buiten dat willen ze kijken of ze nog meer vragen hebben aan mij na de stortvloed aan vragen die ik al heb gehad En doordat het geen bvml is, kan en wil Rootje me eventueel daarheen brengen Vind ik echt zoooo lief!!! Kan ik namelijk ook wat meer spullen meenemen :d