Hihi San en ik zijn het erover eens dat ze sprekend mijn ogen heeft en bepaalde koppies van me vriend! ik zal binnenkort als ik tijd heb even San en mijn zijn baby foto's scannen, want als baby lijkt ze ook veel op San maar ik vind het super leuk dat ze eigenlijk op heel veel foto;s op mij lijkt en heeel veel andere foto;s weer San en inderdaad overstrekken, jammeren, enz is linea recta naar bedta
Torties, geweldig!! Die foto tovert echt een lach op je gezicht . Pluk, zo dat zijn idd mooie donkere oogjes. Hebben jullie ook bruine ogen?
Ikke wel en mijn moeder ook maar mijn vader, jan's ouders en jan hebben blauwe ogen. Groetjes Anita die nu gaat stoppen
@pluk jaaa ik zie ook bruine ogen komen Bekijk bijlage 59306 JAmmie (bijna) alles wat van een lepel komt is lekker
Pluk, lijkt er wel op ja! Bruin pareltjes.. Torties, ik vind dr soms heel erg op jou lijken maar soms ook op je vriend. Echt een goede mengeling ! Wat een lol op die foto.. Merakli, gefeliciteerd met je nieuwe werk. Denk niet dat jij een faker bent hoor!
Ja leuk die babyfoto's . Grappig om van je beide iets terug te zien in je kindje. Een mooie mix dus. Ik zie het bij onze jongens nog niet zo. Alleen als ik foto's van mezelf al kleine pak dan is het precies Mats. Of is Mats nou precies mama .
Merakli, een nieuwe baan?? Hmm dat heb ik gemist, van harte meid!! DAmes die gaan slapen, weltruste!!! Eerised ik vind die foto op hyves van Gabriëlla. Die 2 naast elkaar dat ze net geboren is en die van nu (weet je welke ik bedoel). Die met die prachtig mooie fel blauwe ogen. Daar vind ik dr op jou lijken. Baby alarm? Ohh jee..
Bekijk bijlage 59308 zoveel mooi speelgoed, en wat pakt ze: en kleinste, goedkoopste, simpelste knuffeltje in heel de box! I lve it sorry voor de mega spam, had ik al een maand of langer niet gedaan! thnx voor de leuke reacties
ojah en trouwens ze heeft NIET mijn neus (wat een gelukkig kind zal ze worden ) ((ik vind me eigen neus niet leuk )) thnx Booky ik ga ook slapie doen lieve meiden! morgen ben ik misschien wat eerder klaar van werk hoop ik dan maar! dan ga ik alle foto;s weer op hyves uploaden misschien
Torties, geweldig toch die spam.. Leuk om te zien allemaal! Booky, hoe duur is die mijn eerste danoontje? Nouja, ze lag helemaal te huilen en te kronkelen in bed.. Dus ik pak d'r op.. Gelijk stil en beetje wiebelen enzo! Eventjes zo gestaan en toen in bedje gelegd en nu slaapt ze weer heerlijk.. Ja als je Gabriëlla recht aan kijkt lijkt ze op mij, van opzijn of als ze beetje naar beneden kijkt is het net dr vader. Zo grappig! Maar dat komt omdat ze dr oogopslag en ogen van mij heeft..
Wat is er mis met je neus (ik heb net eens even goed gekeken ). Idd Alisa heeft een ander mooi neusje! Slaap lekker en werk ze morgen.. Morgen begin ik ook weer met werken . En jawel meteen geluk, we hebben meteen een studiedag. Dus eerst lesgeven en daarna aan de vergadering .