Sew cool naaimachine?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Knuffelmonster, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Heeft iemand de Sew cool naaimachine?

    Dochter wilde hem vorig jaar heel graag voor sinterklaas, maar toen was hij overal uitverkocht. Nu kwam ik weer een paar tegen. En wilde wel alvast 1 aanschaffen (Lekker op tijd voor 5-12)

    Alleen, tja is het wat?
     
  2. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.398
    113
    Ik lees even mee, dochterlief wilde er vorig jaar ook een.
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Volgens mij hebben toen een redelijk aantal mensen hebben gekocht..
    Ben benieuwd :)
     
  4. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Wij hebben hem. Werkt voor geen meter (loopt elke keer vast) Er is 1 keert mee gespeeld. Ik zou hem zeker niet aanraden.
     
  5. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Ohh dat is jammer, op youtube leken de filmpjes met reviews goed
     
  6. brit76

    brit76 Actief lid

    29 apr 2009
    379
    7
    18
    hier werkt hij prima, dochter heeft er al meerdere projectjes mee gemaakt. Ze heeft er wel wat hulp van mij bij nodig.
     
  7. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Ik gok het gewoon hihi dochter wil hem zo graag
     
  8. Puck1

    Puck1 Bekend lid

    3 feb 2009
    979
    9
    18
    Onze dochter heeft hem ook, ze kan het nog niet alleen, maar met hulp komt ze vrij ver. Werkt heel goed, nog nooit vastgelopen en al heel wat leuke dingetjes gemaakt. Ze vind het geweldig!
     
  9. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Klinkt goed! Dankjewel! Ga ik die alvast kopen en opzij zetten voor 5-12
     
  10. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Emma heeft hem gekregen met sinterklaas. Ze heeft hem van het weekend nog gebruikt. Ze vindt hem erg leuk. Je kan op een leuke en veilige manier al leuke dingen 'naaien' . Hier een aanrader.
     
  11. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    Helemaal super!
     
  12. Eliza78

    Eliza78 Niet meer actief

    Hier een Janome Sew mini gekocht. Dat is een echte kindernaaimachine. Kunnen ze al aardig wat dingen mee maken.
    Ik wilde liever een 'echte' naaimachine van een goede kwaliteit.
     
  13. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Die hebben wij ook gekocht! Mijn dochter wordt van het weekend 5 en dan krijgt ze hem, ik ben heel benieuwd. Nu naait ze al regelmatig op mijn naaimachine, dus ik denk wel dat het goed gaat komen :).
     
  14. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    Een hele stomme vraag maar heb je dan zelf ook verstand van naaien nodig? Dochter wil ook al heel lang een naaimachine maar zelf heb ik nog nooit achter zo een ding gezeten. De sew cool vond ze echt een teleurstelling omdat die niet echt naait
     
  15. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Het ligt er denk ik een beetje aan wat ze er mee wil gaan doen en hoeveel inzicht ze (of jij ;)) er in heeft. Er zit bij de naaimachine wel een boekje met hoe de machine werkt, dus wat simpel "op en neer" naaien zal sowieso wel lukken. Maar als ze echt bijvoorbeeld een rokje wil gaan maken, is het wel handig om in ieder geval een idee te hebben hoe je daar aan begint. Op pinterest/youtube zijn daarvoor vast wel goede filmpjes te vinden, waarin alles uitgelegd wordt.
    Mijn dochter (van bijna 5 dus) heeft al twee rokjes voor haarzelf gemaakt, maar ik moest dan wel steeds tegen haar zeggen wat ze moest doen.
     
  16. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    Ik verwacht in beginsel vooral kussentjes, poppenkleertjes ed
     
  17. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik denk dat dat wel moet lukken hoor! Mijn dochter kreeg 'm afgelopen weekend en ze heeft nu al wat kussentjes en knuffels gemaakt (zonder hulp).
    En ik hoorde net van haar juf dat haar dochter (van 7) ook een naaimachine heeft gekregen met d'r verjaardag en daar ook echt al veel mee kan, terwijl de juf zelf helemaal niet kan naaien :).
     
  18. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    Thanks, ik ga er nog even over nadenken. Zag in het bart smit boek ook een kindernaaimachine van 27 euro. Misschien eerst die aanschaffen om te kijken of ze er uberhaupt iets mee gaat doen. Mijn dochter kennende is dat altijd maar afwachten ;)
     
  19. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Haha ja, dat is dan waarschijnlijk een beter idee. Zonde van die dure cadeaus als het in de kast blijft staan.
     
  20. mamavaneenmeisje

    24 aug 2009
    48
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hier ging die snel kapot! Gelukkig geld terug gekregen.
     

Deel Deze Pagina