sex wekt weeen op

Discussie in 'De bevalling' gestart door tweety, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    dit werkte bij ons dus wel. onze jongste is hierdoor geboren met 36,2 weken. onbewust gezellig ochtendje gehad en met een half uurtje begon het feestje.

    nu is het dus weer het geval geweest dat na een gezellig onderonsje met ml er weeen kwamen. 2x inmiddels de afgelopen week. de 1e ochtend viel het nog wel mee en zakte het na een uurtje af. maar de 2e keer bleven ze erg hangen en kreeg ik ze ook in me rug. uiteindelijk zh ctg en controle gehad en bleek 2cm ontsluiting te hebben. 2 uur later weer ctg maar de boel was alweer rustig aan het worden. nu moeten we bij deze bevalling een kz krijgen die gepland staat met 39 weken. omdat ik dus een kz gehad heb die binnen vertical gedaan is Mogen we dus niet gewoon gevallen.

    na uitleg van de gyn over hoe en wat nu verder hebben we gekozen weer naar huis te gaan en de kleine nog te laten zitten mochten de weeen weer terug komen moet ik gelijk bellen en dan krijg ik alsnog een kz. nu is dat niet het geval geweest. aan de ene kant gelukkig kan beter nog ff blijven zitten aan de andere kant jammer want ben wel heel nieuwschierig.

    nu dus waarom ik dit plaats. als ml en ik weer gezellig zouden zijn vermoed ik dat de weeen weer komen gaan. nu twijfel ik dus of we ons tot de bevalling maar rustig moeten houden of dat we toch gewoon als we daar behoefte aan hebben gezellig moeten zijn zeg maar. misschien beetje stom dat ik het hier vraag maar ben benieuwd wat jullie zouden doen. vanaf 37 weken zou de baby er klaar voor kunnen zijn toch. of zou het toch teveel risico met zich mee brengen?
     
  2. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Ik vind t ook lastig! Want ik krijg een geplande ks maar vanaf wanneer wekt seks nu echt weeen op??? Vanaf 36 weken? Eerder??
     
  3. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het wekt weeen op als je lichaam er klaar voor is. ook werkt het niet bij iedereen maar bij ons dus duidelijk wel.
     
  4. sasjuh

    sasjuh Fanatiek lid

    8 jun 2010
    2.558
    0
    0
    operator
    In mijn vel
    De kleine is er klaar voor dus als het nu op gang komt is het voor de kleine niet erg.
    Maar ja vanwege de geplande ks over twee weken.....mijn gevoel zou zeggen wachten, want je hebt niet voor niks die ks gepland.
    En je weet niet hoe snel het kan gaan.
     
  5. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik zou nu ook rustig aan doen. 37 weken is idd prima, maar als het even kan is het wel fijn voor de kleine om er nog even in te blijven zitten.

    Hier trouwens zondag ook gezellig geknuffeld, later in de middag kreeg ik weeën, zwakte alleen helaas af na 4,5 uur. Giste gestript dus toen durfte ik niet, maar misschien ga ik er vanaaf nog wel ff voor hahaha!!!! IK WIL BEVALLEN!!!!

    Tijd dat het een zetje kan geven is echt wanneer het lichaam er klaar voor is. (Hopelijk is mijn lichaam er snel klaar voor ;))
     
  6. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @siertje veel plezier vanavond hoop dathet je het zetje geeft. hihi.

    de geplande kz is uit voorzorg gepland. mocht ik eerder weeen krijgen krijg ik direct een kz. dat is zo afgesproken in het zh. ik woon gelukkig op nog geen 5 min van het zh af. maar wie weet komt het nog wel uit zichzelf opgang.
     
  7. Mezmerized

    Mezmerized Actief lid

    22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Hier helaaas geen resultaat.. trouwens alle middeltjes al geprobeerd dus denk dat kleintje gewoon nog niet klaar is :p
    Ieder lichaam zal er wel anders op reageren.. net als iedere zwangerschap/bevalling
     
  8. Joli86

    Joli86 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik zit dus met het zelfde 'probleem'. Pas 32 weken zwanger en al 2 ochtenden last van gehad van aanhoudende harde buiken, een verweekte baarmoedermond en een cm ontsluiting. De verloskundige heeft ons dan ook geadviseerd om het voorlopig rustg aan te doen tussen de laken.
    Zegt mijn man na de controle.. 'oh.. dan mogen we de komende 5 weken niks meer doen, maar vanaf 37 weken mogen we weer los' haha
     
  9. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Jammer dat mijn man geen gezellig onderonsje meer wil.
    Hij is bang voor m'n buik/baby of zo.

    Ik beval liever vandaag dan morgen
     
  10. Natasja25

    Natasja25 Actief lid

    3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ik heb je advies opgevolgd en het geprobeert een uur later kreeg ik inderdaad weeen maar het heeft niet doorgezet helaas :(
     
  11. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @natasja he balen. hoop dat je snel mag bevallen.
     
  12. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Bij ons heeft het van de week niet gewerkt. Manlief wilde het 1x proberen, hij heeft er niet zoveel zin meer in de laatste weken dus er zit nu niks anders op dan gewoon afwachten.. Duurt me allemaal veelste lang :)
     
  13. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Hoi bij ons heeft het ook gewerkt mijn zoontje is zo met 30,6 geboren nu had ik met deze ook 4 uur lang weeen die weer afzakte gelukkig nu maaken wij het wel gezellig maar voor het zingen de kerk uit zeg maar want het zaad wekt het op
     
  14. Lauraa98

    Lauraa98 Bekend lid

    25 aug 2008
    607
    8
    18
    Bij de eerste begonnen de weeen vlak na seks ben daarna alsnog ingeleid omdat het niet opschoot.
    Bij de tweede braken me vliezen vlak na de seks
    En bij de derde toen ik wou bevallen werkte het niet, of misschien wel maar dan op de lange termijn ben een dag of 2 daarna bevallen

    Ik denk dat het op het juiste moment zeker een bevalling in gang zet.
     
  15. Zia86

    Zia86 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ik zou het wel doen maar dan wel" voor het zingen de kerk uit" dat zorg voor weeën dr zit een bepaald stofje in idd.
     
  16. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    voor het zingen de kerk uit heeft geen nut je hebt het stofje nodig wat in de sperma zit hihi.
     
  17. Tines mam van 2

    Tines mam van 2 Bekend lid

    11 feb 2013
    973
    0
    0
    nou hier werkt het niet hoor.

    meerdere keren geprobeerd afgelopen 2 weken maar helaas
     
  18. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    als wij het doen gaan wij voor het zingen de kerk uit want anders wordt deze ook weer te vroeg geboren waar ik niet op zit te wachten en als wij het zo doen heb ik nergens geen last van haha
     
  19. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    op 18 nov zijn wij bevallen van onze mooie dochter. ze is geboren met 37,3 weken.
     
  20. springxsummer

    springxsummer Niet meer actief


    Gefeliciteerd! :)
     

Deel Deze Pagina