shakes van kruidvat

Discussie in 'De lounge' gestart door kelly90, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly90

    kelly90 Actief lid

    26 apr 2013
    138
    0
    0
    wie heeft er ervaring met de afval shakes van de kruidvat zelf of andere goedkopere merken? en werkte dit ook echt bij jullie?

    ik ben benieuwd! xx
     
  2. ashleyp

    ashleyp Niet meer actief

    Ze zijn lekker en ze werken... totdat je stopt. binnen 1 tot 2 weken zat het er weer aan terwijl ik gewoon gezond bleef eten.
     
  3. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik begreep van de diëtist die werkzaam is in onze praktijk dat er een duidelijk kwaliteits verschil zit tussen de merken. Zij was niet te spreken over bepaalde merken.
    Zelf heb ik er geen ervaring mee.
     
  4. HuiBooBee

    HuiBooBee Fanatiek lid

    1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb het geprobeerd. Maar ze hielpen 0,0 in het afvallen, bij mij. De duurdere shakes hadden meer effect.
    Wel hielpen ze om een routine te krijgen.
     
  5. Ramona1982

    Ramona1982 Bekend lid

    26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    nou ze hielpen wel net als de duurdere shakes blijft het het effect stop je ermee zit alles er dubbel weer aan
     
  6. Samama

    Samama Niet meer actief

    Ik heb de weightcare shakes en de Etos shakes geprobeerd. Ik moet zeggen dat de weightcare shakes beter werken dan de Etos shakes. Hoorde ook van anderen dat er meer suikers in de Kruidvat shakes zitten dan in die van een ander merk.
     
  7. kelly90

    kelly90 Actief lid

    26 apr 2013
    138
    0
    0
    Hmm ok bedankt dames, dan ga ik de shakes niet eens proberen als het gewicht er daarna er toch weer aan zit. Zonde van de centjes
     
  8. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben bezig met de weight care shakes.
    Ben nu 12 kilo kwijt.
     
  9. aapje79

    aapje79 Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    shakes zijn ongezond je kan beter je eetpatroon aanpassen en erbij sporten.
     
  10. Imensa

    Imensa Niet meer actief

    Een shake moet je zien als aanvulling. Niet als vervanging, er zitten gewoon te kort voedingstoffen in om een complete maaltijd te vervangen.

    Ga je onderhoud uitrekenen (zijn genoeg websites waar je dat kunt doen) ga daar zon 300/500 onder zitten om af te vallen. Eet zo clean mogelijk denk dan aan rijst, kip, vis, ongezouten noten, groentes, eiwitrijke producten. Zorg ook voor een goede balans tussen eiwitten kh en vetten.

    Erbij gaan sporten is helemaal perfect. Cardio.. Denk aan een crosstrainer bvb dan heb een fullbody workout (zou thuis ook prima kunnen) bouw dit op naar een uur per dag of pak de fiets en ga een uur fietsen. Hoeft helemaal niet op mega hoge intensiteit. Gewoon ongeveer op zon 65/75% van je maximale hartslag.
     

Deel Deze Pagina