Ga ik net naar de wc, zie ik bloed op het wc papier met afvegen... Ook zat er een soort bloederige sliert in het water van de wc pot... Komt er een miskraam aan? Het ziet eruit als 'vers' bloed, ik bedoel zoals het eruit ziet als je ongesteld moet worden. Gadsamme ik was al zo zenuwachtig voor de eerste echo over anderhalve week, aangezien mijn eerste zwangerschap met 10 weken mis ging... Maar nu voel ik me helemaal klote. Ik heb verder geen buikpijn ofzo, maar bloed verliezen als je zwanger bent maakt mij een beetje bang... Liefs
meid bel even de vk op en vraag of de echo vervroegd kan worden. Als je al eerder een mk hebt gehad, gaan ze daar echt niet moeilijk over doen. Vreselijk die onzekerheid. Ik hoop dat het lekker blijft zitten!
Inderdaad, gewoon de verloskundige bellen! Misschien kun je dan eerder terecht. Want in onzekerheid zitten is ook niets.
Ja ik heb geprobeerd te bellen, de hele dag. Maar ze zijn erg slecht bereikbaar en constant krijg ik een antwoordapparaat die zegt dat alle medewerkers in gesprek zijn... om gek van te worden dus. Maar om nou het nood 06-nummer te bellen... is ook zo wat, vinden jullie niet. Vandaag weer bloed te zien op m'n ondergoed. Maar verder voel ik me goed. Nou ik ga het morgen nog een keer proberen... Thanks voor de berichten . Liefs
Je kunt ze gewoon bellen op 06 hoor. Ik heb dat ook een keer gedaan toen ik zwanger was en ze helpen je echt hoor en misschien als ze even tijd hebben dan kun je misschien vanavond en anders morgen al terecht voor een echo. Succes meid. xxx Joyce
Ik heb de laatste keer ook op het 06-nummer gebeld. Bij het zien van bloed ben ik alle schaamte voorbij. Ze vonden het trouwens geen enkel probleem en nog sterker als ik weer bloed zou zien mocht ik weer op het 06-nummer bellen! O ja ben ook een keer naar de spoedpoli gesjeesd in een onzekere bui om een echo te vragen
Het is vandaag gestopt met bloeden. Naja bloeden: er waren bloedvlekken te zien. Dus ik heb niet meer gebeld. Ik wacht tot de 25ste. Mocht het fout gaan dan merk ik dat vanzelf wel. Iig bedankt voor de reacties, top! Liefs
Ik heb ook spoednummer gebeld toen ik rozige/bloed afscheiding had, na 8mk zat de angst er goed in. De vk vond t totaal niet erg, ze bood me die zondag meteen nog een echo aan in de praktijk, alles was gelukkig goed.
Toen ik bloed verlies had, heb iik ook gelijk naar het o6 nummer gebeld hoor Bloedverleis is toch een spoedgeval? Ik wsa iig heel erg ongerust1 De vk vond het ook alleen maar goed dat ik gebeld had hoor1 Dus als je je nog ongerust maakt of toch bang bent dat er iets neit goed is, gewoon bellen hoor meid, de 25ste is nog een eind weg hoor!