shit en nu

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Heids, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    hallo allemaal,

    eerder heb ik mijn verhaal al gedaan dat ik maar nie ongesteld werd. nu 3 mnd later ben ik nog niet ongesteld. Weer een test gedaan en possitief.

    Nu heb ik een ongelooflijke dip met mijn vriend. de dag ( vanmorgen ) dat ik hem wou vertellen dat ik zwanger ben, heeft hij mij verteld dat hij niet meer met mij verder wil ..

    Echt en nu blijk ik ook nog eens bijna 3 maand zwanger te zijn ( geen keuze meer, sorry voor de mensen die zo had zwanger willen worden)

    Ik weet echt ff niet meer wat ik moet doen
     
  2. Niet meer actief

    Jeetje wat een verhaal. Ik wens je heel veel sterkte en desondanks geniet van je zwangerschap! Hoelang waren jullie al samen?
     
  3. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    een jaar, we waren zelfs bezig met het kopen van een huis en ineens is meneer zijn verstand kwijt ofzo ..
    Hij wil nu dat ik eigenlijk vandaag al een ander plekje heb. desnoods een studenten kamer .. maar ja heb hem maar ff verteld dat de wereld voor hem nu niet zo gaat draaien. met andere woorden ECHT NIET
    als ik een huis zoek moet het iets zijn waar een baby groot kan woren en niet een plak waar het in de meeste gevallen door de ratten aangevallen zal worden. man ik ben zo kwaad ik kan niet eens verdrietig zijn. ik moet sterk zijn voor mij en kind. hij zoekt het maar uit
     
  4. Niet meer actief

    Ging het verder wel goed tussen jullie dan?? want jullie gingen tenslotte voor een kind...was het niet een opwelling van hem ofzo..ja ik weet natuurlijk niet wat er allemaal aan de hand is maar ik zou er met hem over gaan praten en vertellen dat je zwanger bent..want dat is natuurlijk iets heel moois!! Dus wil ik je wel even felicteren hoor!!!! nou sterkte !!!
     
  5. Niet meer actief

    oh ik lees nu ineens je andere reactie...nou dat is echt niet tof van hem!! nou ik hoop dat je een oplossing vind en wens je veel geluk tijdens de zwangerschap!!
     
  6. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    nee we waren juist niet bezig voor een kind. ik slikte trouw de pil en ik dacht dat ik een perfecte relatie had. maar vanaf december werd ik ineens niet meer ongesteld. dus getets ( heel veel getest) naar altijd negatief. zelfs bij de dokter geweest die zei dat het normaal was dat je zomaar ineens 2 maand overkon slaan. maar nu 3 weken geleden dacht ik ff dat ik ongesteld zou worden maar dat waren een paar druppen en toen was het weg. vanmorgen toch weer getest omdat alles wijst naar een zwangerschap. ( misselijk, hoofdpijn, niet naar wc kunnen, rare krampen, zichtbare bloedvaten op borst, en een gezicht vol ranige pukkels, ohja en mijn broek past ineens niet meer om mijn buik die ook aardig van vorm begint te veranderen) Nu weer gestest en ta ta ta zwanger...
     
  7. jeezus zeg!!
    veel sterkte!
     
  8. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    ohja zwanger .. en gedumpt
     
  9. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    Lieve Heids,

    op de eerste plaats wil ik je toch graag feliciteren met je zwangerschap.

    dit is zeker niet het nieuws wat je zomaar even kan verwachten, ondanks dat jullie in een dip zaten.
    ik hoop toch dat je van deze zwangerschap kunt gaan genieten en het als iets positiefs kan gaan zien.Natuurlijk ging je er van uit dat jullie SAMEN voor dit kindje zouden gaan zorgen, maar zou je nu willen dat hij bij je blijft zonder van je te houden? dat is voor een kindje ook niet echt een gezonde situatie.
    jij verdient iemand die voor de volle 100% van je houdt en van je kindje.

    heel veel sterkte meid,

    liefs,
    Neeltje
     
  10. Niet meer actief

    Vind het echt heel erg voor je, hoe kan hij zoiets doen! Laat hem maar een ander huis zoeken!!!
     
  11. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ja , ik sluit me bij vorige reacties aan .
    Vooral bij dat van Neeltje .
    Het belangrijkste zijn nu jij en je baby , laat hem maar lekker waaien .
    Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om te genieten van je zwangerschap .
    Ondanks de problemen rond je relatie .
    Ga je hem nog wel vertellen dat er een kleine op komst is , of hou dat achter ?
    Ik wens je heel veel sterkte toe

    Groetjes Joyce
     
  12. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    sorry, zie net dat er nog wat bijgekomen was.

    schop hem maar onder z'n kont, de meeste stemmen gelden en jij bent nu met z'n tweeen!!!
     
  13. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

    Jeetje wat een verhaal zeg!
    Heel veel sterkte!

    Liefs An ;)
     
  14. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    Hij weet wel dat ik zwanger ben hoor. maar nadat hij dit gehoord heeft is hij gaan drinken met een maat en heeft mij huilend laten zitten in de slaapkamer .. tja dit zegt meer over hem ..

    Ik ben sterk .. ik word mamma en stiekum is dat best leuk ( zolang het niet op pappa gaat lijken )

    bluhh ik wou dat ik hem kon gaar koken. ben zo op hem afgeknapt vandaag dat ik niet eens met hem verder wil ! ik wil niet met zo'n ongelooflijke botte zak een relatie hebben
     
  15. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Hoi Heids,

    Heel veel sterkte!
    Ik hoop dat je toch van je zwangerschap kan gaan genieten!

    SUCCES!

    Liefs MIR
     
  16. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Wat een ROTstreek van hem dat tie jou zo laat zitten, zeg!!!
    Dat iemand zo kan veranderen, he!?!

    Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!
     
  17. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    ojeeee, wat een verhaal, ik leef erg met je mee.
    Wel goed dat je het gezegt hebt van je zwangerschap anders was
    hij daar toch wel achter gekomen vermoedelijk, zeker als de broeken
    al wat strakker gaan zitten.
    Ik hoop dat jullie er op de een of andere manier toch samen uit gaan komen en hoe je dit voor jullie het beste op kan lossen.
    Maar ik deel de mening van Neeltje, moet je wel gaan voor iemand die jouw nie helemaal ziet zitten...
    Ik wens je heel veel succes en een dikke knuf

    Probeer wel te genieten van je zwangerschap, want dat is toch iets heel moois!!
     
  18. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wat een eikel zeg.

    Kies voor jezelf en ga ervoor.

    Gefeliciteerd!
     
  19. gemmajansen

    3 feb 2006
    39
    0
    0
    Vlaardingen
    Heel veel sterkte, wat een eikel zeg!

    Hou vol en kies voor jullie 2!
     
  20. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Hey Meissie ...ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap ...jeetje ik heb met heel veel ongeloof je verhaal gelezen ...wat een ontzettende KL**TZ*K .. :oops: sorry hoor ...maar hij was er zelf ook bij , toen jullie dit wondertje maakte ..laat je niet op straat zetten of in een hokje ..
    ik ben trots op je dat je kiest voor je kindje ...probeer er van te genieten ...hij verdient het zeker niet
    greetz en hou je haaks ....asjuh
     

Deel Deze Pagina