Shopaholic (als je nog niet zwanger bent)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mizzy1982, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Haaaaaaaaj meiden!!

Helaas is het vorige topic hierover gesloten dus open ik een nieuwe! Wie is er nog niet zwanger maar shopt al wel lekker voor de toekomstige ukkepuk of wie is nu zwanger en heeft geshopt toen je nog niet zwanger was, hoe dan ook SHOW IT!

Ik wil er een gezellig topic van maken, mocht je het dus nonens vinden dat je gaat shoppen terwijl je nog niet zwanger bent, zap dan lekker verder en laten we het hier gezellig houden

Liefs Mir

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb 4 jaar geleden al een nieuwe kinderwagen met alles erop en er aan gekocht.......:D Terwijl we nu pas serieus bezig zijn.....

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nee het enige wat ik ooit heb gekocht is zo'n kado setje met een broekje,rompertje,mutsje en 2 rompers 1 met i love mama en 1 met ik lijk op me vader maar de dokter zegt dat dat nog wel bijtrekt hahahaa vond het zo leuk!!!!!

ik ben veelste bang dat t ons niet gegund is dus ga me ook niet gek lopen maken met spullen kopen..........heb namelijk pas een miskraam gehad en toen had ik ook hele leuke sokjes en 2 rompers van mn ouders gehad en die bewaar ik natuurlijk hopende op snel een wondertje dat wel wil blijven plakken maar eerst maar eens zien of alles goed gaat en dan koop ik alles leeg hihi!!!

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Heb zojuist gisteren een complete quinny wandelwagen gekocht. Incl maxi cosi en buggy met voetenzak regenkap etc.
    Tweedehands maar ziet eruit als nieuw

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Nee, ik koop niets op voorhand, ben veel te bang dat het ons niet gegund is of dat we juist hierdoor 'pech' krijgen.
    Ik kijk wel veel rond voor spullen, dus weet precies wat ik wil, maar zal echt wachten totdat ik een positest in handen heb.

6. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik vind het ook knap dat jullie al dingen kopen, ik durf dat nog niet. Na twee miskramen ga ik pas los als ik de kritieke weken door ben. Ik kijk wel rond hoor, en zie genoeg leuke dingen,...

7. Zina

Zina Niet meer actief

Mijn vriend en ik zijn vanaf december serieus bezig en ik heb bijna mijn volledige babyuitzet al. Buiten het feit dat ik het als een soort hobby zie, is dit traditie in de famillie. Elk van onze moeders spaarde een jaar van ten voren de volledig babyuitzet bij elkaar. Als ze dan alles hadden begonnen ze met proberen zwanger te worden.
    Wij zijn wel vanaf het begin al begonnen met proberen.

Ik krijg veel kritiek van dames, zowel normale kritiek als negatieve kritiek. Ik trek me er niet veel van aan. Ik en mijn vriend voelen ons er gewoon lekker bij.

Ik koop bijna alles 2e hands. Boxkleden en het matrasje en de lakentjes e.d. koop ik allemaal nieuw. Kleding koop ik ook allemaal 2e hands met merk.

Ik zal een kleine greep uit mijn collectie opnoemen:
    3 in 1 wandelwagen van mutsearts
    badje met standaard
    speelkleed
    10 setjes van elke maand aan kleding tot maat 68 jongen en meisje.
    box
    maxicosie
    babyfoon
    spenen
    knuffeldoekjes
    luiers
    wikkeldoeken

en nog veel meer.

Er zijn soms dames die zeggen, straks raak je helemaal niet zwanger. Daar hebben ze gelijk in, het zou kunnen. Maar tegenwoordig ben je niet zomaar kindloos. Er zijn zoveel behandelingen die je kan doen.

Maar mocht het zo zijn dat ik echt niet zwanger kan raken, jammer, maar dan gaat het naar een goed plek. Ik heb ook vriendinnen die zwanger willen worden waar ik het dan met alle liefde aan geef. Sommige dingetjes verkoop ik gewoon.

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Daar zit wat in Zina....

Ik ben alleen best impulsief met sommige inkopen, dan vind ik achteraf iets nog mooier ofzo. Maar ik kijk ook veel rond, heb al van veel dingen in mijn hoofd. Moet het alleen nog kopen. Kijk wel op marktplaats of ik leuke dingen tegen kom enz...

9. Zina

Zina Niet meer actief

Ja marktplaats is ideaal :D

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Groot gelijk Zina, wat leuk trouwens dat het een familie traditie is. Ook ik vind dat het tegenwoordig met zo veel behandelingen minder voorkomt dat je kinderloos blijft, en als je alles van te voren weet dan kun je ook niet meer leven. Ik vind het kopen ook een soort van "Kom op we zetten door" "het gaat ons lukken" een soort handvat en troost.
    Op onze website kun je bij het fotoalbum zien bij "spulletjes" wat we allemaal al hebben. We hebben daarbij ook nog de comode van Leksvik Ikea. Ik vond die zooooo mooi. Straks in Juli is er overal weer uitverkoop en als ik voor mn twee grote kanjers ga shoppen van 6 en 7 jaar dan shop ik meteen de sale voor baby's. :D

11. Zina

Zina Niet meer actief

Ow leuk mizzy! :D
    Ik zal even kijken :D

Koop jij dan ook voor 2 geslachten of onpartijdig?
    Ik vind het ook leuk om in de uitverkoop te sneupen!
    Zo had ik laatst bij de hennes een heel leuk jurkje gekocht met een mailotje en een rompertje, in het licht blauw en het jurkje was grijs.
    Dus ik had een setje van 20 euro, maar ik kon het niet laten liggen ;) Me vriend trouwens ook niet :D
    We kopen wel speciaal voor geslacht, maar dat doe ik omdat ik heel weinig van de onpartijdige kleding leuk vind. Vaak vind ik het dan toch meisjes of jongens achtig ;) Dus dan maar echt meisjes of jongens achtig :D

12. Perry

Perry Niet meer actief

he ladie's

een nieuw topic Yeah!! thanks ² mizzy :D
    Zat al te kijken bij die andere maar inderdaad gesloten!

kletsen we hier toch lekker verder, over onze aankoopjes :D

xx

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ook ik heb al aardig veel in huis gehaald. Natuurlijk had ik nog wel het eea van mijn andere 3 kids, maar die zijn inmiddels al zo groot dat ik toch ook weer veel dingen opnieuw aan "moet" schaffen. En "stiekem" druppelt er best veel meidenspul binnen. Zou zooooo leuk zijn na 3 jongens. ;)
    Maar ook ik blijf realistisch en heb al een alternatief doel bedacht waar het naar toe kan als ik of niet zwanger meer raak of als het weer een jochie wordt.
    Ben blij met dit onderwerp, want ik was bang dat ik de enige was en schaamde me er eigenlijk voor, maar nu weet ik dus dat dat niet hoeft!:)

14. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Graag gedaan :D

Die schaamte, erg herkenbaar daarom vond ik dat vorige topic ook zo goed want dan kun je toch een beetje delen met elkaar. Eén van de meiden die toen meescheef en dus ook zo shopaholic was als wij is zwanger dat geeft dan een extra goed gevoel :)

Ik was eerst van plan enkel neutraal te kopen maar inderdaad wat je zegt, er is te weinig leuks! Dus huppekee nu gewoon vooral veel girlsstuff want ik heb sterk het gevoel dat als we zwanger worden het een meid wordt (met de 20 weken echo wil ik trouwens toch vragen wat het geslacht is) dus mocht het dan een boy zijn dan vlieg ik naar de winkel voor boystuff :D Voor meiden is er nu eenmaal veeeeeeeel meer dan voor jongens.

Nou meiden plak foto's als je wat gekocht hebt want ik ben erg nieuwsgierig!!

15. Zina

Zina Niet meer actief

Nou mizzy, dat heb ik in het begin ook gehad. Bijna alleen maar meiden spul. Maar na mijn vmk is mijn gevoel verandert, ik wil geen bepaald geslacht, ik wil een kind. Daarom heb ik nu net zoveel jongens als meisjes spul in huis.

Ik zal echt binnekort foto's maken, maar heb er nu even geen puf voor.

16. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Doe rustig aan Zina :) maar ben erg benieuwd.

Uiteraard hopen wij ook op een gezond en gelukkig kindje, en het geslacht maakt me niets uit. Alleen mn gevoel zegt steeds dat het een meisje zal zijn heel vreemd hihi, maar we zijn met allebei heeel blij! Ik heb al 2 jongens dus een meis zou erg leuk zijn maar een jongen ook dan ben ik straks een echte jongens mamma. Nogmaals: als het maar gezond en gelukkig is./wordt

Wij hebben zaterdag lekker gesneupt bij de mexx,esprit,hm,c&a,v&d, zeeman HEERLIJK:D

17. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha ik heb al slabbertjes gekocht en een heeeeeel lief pakje, de slabbertjes zijn echt voor een meid (roze enzo) en het pakje is weer meer voor een jongen (wel groen dus meisje zou kunnen). haha. en als wij geen kindje kunnen krijgen geef ik het gewoon aan een vriendin want het is wel super leuk. als ik dadelijk echt zwanger ben dan denk ik dat ik mijn pinpas en creditcard door mijn man moet laten verstoppen want dan koop ik vast alles wat los en vast zit.

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hellow lady's!:d

Hier het meisje dat shopaholic was en zwanger is hihi ;) wat heb ik dit onderwerp gemist :D

Hier van te voren al super veel geshopt :D :p allemaal voor een jongen.. ennu heb ik het gevoel dat ik een meid krijg:p kank weer van voor af aan beginnen aha :p

Hoe gaat het met jullie?

Liefs xxx

19. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik heb een paar maanden geleden 2 paar babysokjes gekocht met 'I Love Papa' en 'I Love Mama' erop.
    We zouden toen net stoppen met roken, omdat we graag een kindje wilden, dus ik dacht;'als we het moeilijk hebben, kunnen we aan ons kindje denken met die sokjes'. En ik vond ze gewoon heeeel erg schattig :p

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben blij dat ik het niet heb gedaan. Ik denk dat ik er wel op uitgekeken ben tegen de tijd dat ik zwanger ben ;)
    En dat lijkt me trouwens nou net zo leuk om te doen als je zwanger bent... babyshoppen! Lijkt me toch een ander gevoel dan om het te kopen als je nog niet zwanger bent.

Deel Deze Pagina