(show) je Gordijnen en tips betaalbare gordijnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Babystuf, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystuf

    Babystuf Actief lid

    18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Babystuf, 21 jul 2014
    Laatst bewerkt: 21 jul 2014
    Even een vraagje,

    Er moet iets veranderen qua gordijnen, maar het budget is niet gigantisch.

    Ook ben ik inspiratieloos voor wat betreft de gorijnen.
    Dus show je raam incl gordijnen en aankleding. Foto's!?!

    weet iemand waar ik Extra grote kant en klaar gordijnen kan krijgen.
    Standaard zijn ze 1.40 meter breed en ik wil/moet ze ongveer 1.80 breed hebben.
    Qua hoogte moeten ze gewoon van plafond tot ongveer op de grond.

    Ik kan ze eigenlijk nergens vinden.
    Tips?
     
  2. Amare

    Amare Niet meer actief

    Wij hebben ze uiteindelijk op maat moeten bestellen, maar goed dat is dan inmiddels alweer zeven jaar geleden.
     
  3. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Wij hebben ze besteld bij 123gordijn.nl. Op maat gemaakt, maar wel voor een mooie prijs. En ze zijn nog mooi ook!
     
  4. Babystuf

    Babystuf Actief lid

    18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leek het eindresultaat op wat je op de site hebt besteld?
     
  5. Blie

    Blie Actief lid

    24 jun 2014
    281
    0
    0
    Ik heb 100% katoenen gordijnen van de Ikea. Ik vind ze erg mooi (en anderen ook ;) ) en ze zijn niet duur. Heb ze laten inkorten en van 2 gordijnen 1 laten maken door schoonma. Ik wilde graag lichte gordijnen die wasbaar zijn (katten plus kind op komst). Het zijn die van 35,- per paar (Rivka of iets geloof ik).
     
  6. Imensa

    Imensa Niet meer actief

    Ik heb rolgordijnen dus niet zoveel te showen
     
  7. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Wij hebben ze bij kwantum besteld. Totaal ongeveer 3meter breed en kamerhoog. We waren ongeveer 150euro kwijt, maar was toen volgens mij een gratis maak actie.
    wij hebben hele lichte gordijnen en nog rolgordijnen.
     
  8. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Ik heb eerst van die staaltjes besteld en het is exact dezelfde stof.
    Ik heb deze stof: Kappa - Grizzly

    Ik weet niet wat je verder bedoeld met het eindresultaat, maar het is exact zoals wij het wilden. En voor een afmeting van 363*240 betaalden we 275 euro.

    Overigens had mijn moeder in dezelfde tijd op maat gemaakte gordijnen bij een (dure) winkel besteld en die vond die van ons eigenlijk ook nog eens mooier.
     
  9. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij hebben toen kant en klaar gordijnen gekocht en die aan elkaar laten maken door mijn schoonmoeder. Zag je niet en zag er leuk uit. Dus 1 gordijn doormidden en die stukken aan de andere gordijnen.

    Nu hebben we luxaflex omdat mijn jongste zoon en ik beide astmatisch zijn. Gordijnen zijn veel stoffiger en we waren er ook wel op uitgekeken. Bij de Gamma hebben we die met 40% korting gekocht. Voor 2 luxaflex van 2,20 cm en 2 luxafles van 100 cm waren we 100 euro kwijt. Dus echt een super goedkoop vonden we.

    Ik heb nog geen foto, omdat er nog vitrage onder moet.
     
  10. Nimisis

    Nimisis Actief lid

    14 jul 2011
    192
    1
    0
    Ik koop ze in een turkse zaak en ook eens in brussel . Ik verander eens graag mijn gordijnen en overgordijnen .
     
  11. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Vandaag gordijnen voor de babykamer binnengekregen. Maten kloppen, stof precies zoals op website en voor een hele nette prijs. Besteld bij gordijnshop.nl
     
  12. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij hebben onze gordijnen bij de Xenos gekocht vorig jaar. Was heel sceptische maar moet zeggen, na een jaar zien ze er nog steeds erg netjes uit. Ze waren niet alleen betaalbaar maar er zaten al van die grote ringen aan zodat je ze gelijk op kon hangen.
     
  13. wensmoeder

    wensmoeder Actief lid

    11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Geweldig topic!!
    Ik ben ook opzoek naar inspiratie, wil graag nieuwe gordijnen.
     

Deel Deze Pagina