show je kledingkast!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dotty, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

    Dotty Fanatiek lid

    25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

    Er zijn al veel van dit soort topics, maar deze bestaat volgens mij nog niet en eigenlijk mis ik dit ook :) .

    Wanneer ik de babykamers bekijk, vind ik het altijd het leukste om de open kasten te zien. Ik vind het zo leuk om te zien hoeveel iedereen al heeft liggen voor zijn kleintje en hoe het geordend is. Waarschijnlijk omdat ik redelijk koopziek ben en me nu nog probeer in te houden tot ik weet of we een jongen of een meisje krijgen.
    Helaas heb ik nog geen kledingkast voor mijn baby, maar zodra die er is en gevuld is laat ik heb zeker zien!!!

    Dus mijn vraag aan jullie: willen jullie je open kledingkast en/of commode/ ladenkast laten zien? En misschen ook leuk om je favoriete setje te showen?

    Dank je wel!!!!
     
  2. Mammadoe

    Mammadoe Fanatiek lid

    3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo ziet het er op dit moment bij mij uit. Is allemaal nog niet gewassen, dat ga ik deze week doen. Dan ga ik alles er netjes in terug leggen, want is nu nog een beetje rommelig! De kat heeft overigens ook aardig wat stapeltjes omgeworpen ;)
     
  3. Dotty

    Dotty Fanatiek lid

    25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh mamadoe, wat heb je al lekker veel spullen. Mijn katten gingen bij mij ook altijd mijn kledingkast in, haha (ze zijn nu bij mijn ouders i.v.m. allergische vriend :( ).
     
  4. Mammadoe

    Mammadoe Fanatiek lid

    3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Deze kat vind de babykamer sowieso enorm leuk! Wilt altijd graag naar binnen om de boel kopjes te gaan geven. Veel spullen tweedehands gekregen. Dus moet nog wel kritisch de boel bekijken, want er kunnen zeker nog wat dingentjes weg.
    Jammer dat jij je katten weg hebt moeten doen :(
     
  5. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier een kast van een meisjes-mama. Eerste foto is van tijdens de zwangerschap. 2e foto is van toen mij dochter 3 maanden oud was en ze een andere kamer (en andere kast) kreeg.
    Inmiddels zijn deze kleertjes er uit (pas net eigenlijk :)) en hangt er veeeeel nieuws in ;)
    Rompers ed liggen trouwens in de commode.
     
  6. sweetbel

    sweetbel VIP lid

    27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lekkere volle kasten. Ook ik hou ervan, lekker loeren bij n ander!
     
  7. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik wil ook wel even showen :)
     
  8. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Zal de foto's eens aan manlief laten zien, misschien dat hij dan eindelijk geloofd dat ik het echt heel beschaafd heb gehouden...? :D Tenzij jullie alle kleding t/m maat 80 er in hebben hangen, maar dat denk ik niet. ;)

    (En begrijp me niet verkeerd, hoor, ik vind helemaal niets mis met zo'n volle kast...integendeel, juist leuk! :) Maar ik heb een man die het al snel genoeg vindt. ;))

    En de katten willen hier ook wel in de kast...sowieso wel in de babykamer, maar dat gaat mooi niet door! :)
     
  9. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    bij mij is het bovenste rijtje 50 , 50/56 en 56
    en onderin 62 en 68 :D

    op de plank rompers en een stapeltje 44 ( verwacht een mini :) )
     
  10. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Wow :$ ik ga die foto's inderdaad ook aan mijn man laten zien, hahaha :D
     
  11. Daro

    Daro Fanatiek lid

    1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik kijk ook mn ogen uit! :$
    Wel een idee om aan mn man te laten zien, die vindt dat mn zoontje veel te veel kleren heeft. Nou moet ik wel zeggen dat de maatjes die hij niet meer past of die nog te groot zijn ook niet in zn kast liggen.. maar als pasgeboren babytje had ie ook maar een setje of ehh 6 of 7 in maat 56?:)

    Niks mis mee hoor, hartstikke mooi die foto's!
     
  12. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Ik had bij J. geloof ik 5 setjes in maat 56 en nu weer zo iets... Later werd het wel meer, hoor. ;) :D
     
  13. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Op mijn foto's zie je maatje 50, 56 en een enkele 62 (die had ik toen nog maar een stuk of 3 aangezien we een klein kindje verwachtte).

    Hieronder een foto van nu (maatje 68 en 74, en nog een stuk of 3 kleinvallende 80-jes).

    Hier vind vriendlief het ook nogal onnodig maar ach, ieder zijn hobby, toch? :)
     
  14. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Op de linker foto is 1 bepaald shirtje behoorlijk in trek zie ik. whahahaaaa zie hem driemaal hangen. kan niet anders dan een enorm leuk shirtje zijn.
     
  15. brabbel1988

    brabbel1988 VIP lid

    8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Kan niet wachten tot onze meubeltjes geleverd zijn!
    Vooral na het zien van de mooie gevulde kasten, :D
    Leuk, vooral blijven posten!!!!!
     
  16. dromer28

    dromer28 Actief lid

    7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    wat een leuk toptic ga ik zeker blijven volgen. maar waar blijven de jongens kasten zie hier heel veel roze voor bij komen
     
  17. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Pfff wat hebben jullie veel kleding! Ik hou ook erg van kleding kopen voor onze dochter...
    Maar koop niet zoveel omdat ze het amper dragen!
     
  18. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    jeeej voor dit topic! Ik heb niet zoveel en de kast is nog niet klaar maar tegen die tijd laat ik het wel zien!
     
  19. MB2005

    MB2005 Fanatiek lid

    30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Leuk topic! en wat een volle kasten.
    Hier een jongens kast;)
    Dit is alleen maat 56/62. De rompers 56 liggen in de commode en de hydrofielluiers e.d ook.
    Gister heb ik de kleding maat 68 uitgezocht.
    Dat is ook weer echt veel, maar dat komt omdat ik drie knullen heb.
    Schuift weer lekker door dus.
    Moet wel zeggen dat we nu wel nog maat 50 bijgekocht hadden, D.jurre was iets kleiner dan zijn broers waren dus ik had geen maat 50, en ook wat ik nieuw gekocht had was maat 56.
    Ik hoop dat de foto te zien is.
    Gr MB2005.
     
  20. december

    december Fanatiek lid

    9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een lekker, volle kasten meiden!!
     

Deel Deze Pagina