Show je peuter/kleuterkamer!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door eliesja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Dank je. :)

    Ik zal eens een moodboard maken met die kleuren
     
  2. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    bosi wij hadden de babykamer antraciet met zilverkleurig behang. met felorange blauwe en groene puntjes. ik heb op deze pc geen foto's ervan maar ik zal even op mijn log kijken wat erop staat.
     
  3. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    de kast toen er nog niet zoveel op zijn kamertje stond.
     
  4. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    de kamer aan de zilver grijze kant.
     
  5. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    en zo verkleurd het behang als je de gordijnen dicht hebt als de zon schijnt.

    van de antraciet kant kan ik zo gauw geen foto's vinden. dat is een matkleurig behang met een hele grote poster van winny the pooh erop met al zijn vriendjes met een blauwe lucht. de vloer is als je goed kijkt ook antracietkleurig. ik vind het een erg warme en gezellige kamer. ikmiddels zit op het zilverkleurige behang een felblauw pipstippeltjes behang ( witte stippen) en heeft hij een groot grenen bed en meer posters. de commode is weg en er staat een speelkgoedkist waar die zwarte kast stond. die is ook weg.
     
  6. Yukl

    Yukl Niet meer actief

    Mijn zoontjes hebben ook een grijze/antraciete kleur op de muur, gecombineerd met een lichtblauwe kleur (met een lichte glitter in het behang). Qua accessoires heb ik gewerkt met met name rood en blauw (maar er zit ook genoeg andere kleuren in de houten speelgoed die op hun kamertje staan).

    @ maja: leuk kamertje, ik denk dat de boom erg mooi zal staan! Wat heb je met het kamertje van T. gedaan?
     
  7. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    julians kamer overigens stAat er nu een cars stoel en tafel bij in
     
  8. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nog een foto
     
  9. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zijn kamertje is nog lang niet af.. Staat niet meer in dan een kast, ladenkastje en bedje.. Wil eigenlijk nog een muur verven, behangstickers opplakken en de boel nog een beetje opleuken maar er is nog zoveel te doen.. kom er niet aan toe.
     
  10. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bosi, je ziet hier maar een klein stukje van het kamertje van mijn zoon (in ons vorige huis..) maar je kan de kleurencombi wel een beetje zien. Aan de andere kant van de kamer had ik dus een muur (donker)zilvermetallic geverfd.

    Bekijk bijlage 171217
     
  11. nessie79

    nessie79 Lid

    2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Dit is de kamer van onze dochter van 3. Omdat ze een nieuw zusje heeft, heeft zij een grote meiden kamer gekregen met heel veel roze haar lievelingskleur :)
     
  12. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Nice!!!! Waar heb de letters voor aan de muur gekocht?
     
  13. krullenkop

    krullenkop Niet meer actief

    #573 krullenkop, 10 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2011
    Wat een mooie kamers komen hier toch voorbij! Bijzonder, ik vind de kamer van jouw dochter echt héél mooi!

    Als de kamers van mijn zoontjes na de verhuizing ook klaar zijn, laat ik ze ook zeker even zien. Mijn oudste krijgt een bedstee, dat vind ik helemaal geweldig.
     
  14. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Yes! Eindelijk is de compleet nieuwe kamer van ons meisje af! (op wat extra wanddecoratie zoals fotolijstjes ed na)
    Bij deze wat foto's:

    Vanaf de deur gezien
     
  15. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Overgordijnen missen helaas op deze foto; maar t zijn lange witte gordijnen tot aan de vloer ;)
     
  16. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Haar geboortebord! (en ze is er erg trots op ;))
     
  17. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    tuthoekje achter de deur ;)
     
  18. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    En last but not least, de kledingkast ;)
     
  19. Anias

    Anias Bekend lid

    25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dit is de kamer van mijn zoontje. Niet zo groot :D, maar het past helemaal goed bij hem. Hij is gek op alles wat wielen heeft en daarom hebben we gekozen voor het thema: brandweer. Met als pronkstuk zijn bed.
     
  20. Anias

    Anias Bekend lid

    25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Brandweer tekenbord gemaakt door opa. ;)
     

Deel Deze Pagina