Silverstone f1 max eruit door lewis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mamavan2SE, 18 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.935
    1.663
    113
    Vrouw
    Bah bah
    Ik snap niet dat je zo je winst kunt vieren
     
    mum2be2 vindt dit leuk.
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Ik ook niet, ook als je daarbij optelt dat bottas hem er langs moest laten. En zelfs nu ontkent hij zijn aandeel aan het ongeluk ondanks dat hij ervoor gestraft is.
     
    mum2be2 vindt dit leuk.
  3. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    736
    1.505
    93
    Maar echt!! Dat hij geen respect voor Max heeft, zoals al gezegd werd, dat is overduidelijk, maar dat was voor mij al langer duidelijk. Elke keer praat hij enkel over dat het ligt aan de auto en nooit over hoe Max is gegroeid als coureur bijvoorbeeld. En dan nu… Max van de baan rijden, Max de schuld geven, zelfs ook na het oordeel van de Fia. Sneu dat hij deze houding blijkbaar nodig heeft. En dan nog spreken over teamwork met Bottas, terwijl dat teamorders waren om Hamilton erlangs te laten. En dan zo overdreven juichen…… :confused:
     
    Zeebra, Ysabella, Paardenbloem en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Geen woorden voor, grootste L*L die er bestaat in de F1 op dit moment, met zijn altijd maar *Respect* voor iedereen op zijn IG... uhhhh...what??? 1 grote Narcist is het.
    Het ligt nooit aan hem.

    En ik kijk niet alleen voor Max hoor, ben gewoon een F1 fan overall, maar dit kan echt niet.
    Die jongen had dood kunnen wezen.... en dan krijg je 10 seconden straf.... :confused:
     
    Spectre vindt dit leuk.
  5. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik vind zijn reactie achteraf niet netjes, en op zo’n manier winnen zou je niet moeten willen..

    Maar meer dan dat vind ik het ook niet hoor.. ik heb Max ook al vaak op het randje zien racen, en laten we heel eerlijk zijn; als het andersom was geweest en hij zou Perez voor hem hebben rijden dan zou die hem ook voorbij laten..
     
  6. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.935
    1.663
    113
    Vrouw
    Ik kijk ook voor meer dan max
    Vind het super van leclerc
    En gun norris ook een mooie toekomst
    En dan russel… heerlijk hen te horen juichen bij een q3 in de kwalificatie
     
    Athina en mum2be2 vinden dit leuk.
  7. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.935
    1.663
    113
    Vrouw
    Ja max rijdt tot de max ☺️ Maar als een “simpele” spin was met een tikkie in de bandenstapel prima

    maar max is er niet ongeschonden uitgekomen en het ging echt hard…

    gaat beetje om menselijkheid nu
     
  8. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ik ben echt formule 1 fan, en echt niet alleen om Max. Kijk ook graag naar Leclerc, Norris en Russel.

    Maar wat er vandaag gebeurd is gaat gewoon nergens over. En hier treft de FIA ook blaam. Ze weten dondersgoed dat 10 sec straf niks is voor hamilton en toch wel wint. De FIA had nu ballen moeten tonen, vooral op zo'n punt in het kampioenschap. Ik had nog een beetje respect voor Hamilton als coureur zijnde, maar dat beetje respect is nu weg.

    Echt ik word gewoon misselijk van dat ventje op dit moment. Geen geintje berouw of respect toont hij op dit moment. Had het gewoon nog veel erger kunnen aflopen met Max.

    En dat juichen na de race, had wel minder gekund, gewoon uit respect. Hij moet zich schamen.

    Ik hoop dat Max er niks aan over houdt.
    En de volgende race weer gewoon op volle sterkte aan de start verschijnt.
     
    Spectre, Knuffelmonster, Fennec en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. muppettje

    muppettje Fanatiek lid

    7 feb 2010
    1.490
    169
    63
    Hadden jullie niet een beetje het gevoel dat het met voorbedachte rade was?
    Gelijk al de boordradio's van Lewis en Wollf en niet veel later ook die van Bottas.
     
  10. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Je weet het maar nooit bij Mercedes. Ook best opvallend hoe makkelijk Bottas, Hamilton voorbij liet gaan.
     
  11. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    En dan ook gewoon blijven volhouden dat je voor max zat. Nee dat zat je niet, want anders kun je , met jouw voorwiel nooit zijn achterwiel raken.

    Mijn zoon, enorme f1 fan, zei al. Zelfs al had hij max niet geraakt die bocht had hij nooit gehaald hij ging veel te hard om die bocht "normaal" te kunnen nemen.
     
  12. muppettje

    muppettje Fanatiek lid

    7 feb 2010
    1.490
    169
    63
    Bottas rijdt (helaas) helemaal in opdracht voor Hamilton.
     
  13. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Klopt het is wel zeer duidelijk dat Bottas de tweede rijder is al beweerd Mercedes bij hoog en laag dat dit niet zo is.
     
  14. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.493
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja, beetje jammer dit inderdaad.. en een straf die geen straf is... hmmm.. lastig als het 'de regels' zijn.

    Wel balen dat er nu weer racistische opmerkingen zijn gemaakt en dat dát ook nu het nieuws weer wordt. Ik snap dat het voor veel mensen een makkelijke stok is om mee te slaan. Maar het kán gewoon niet... Het is niet nodig- en haalt de aandacht af van de discussie waar het werkelijk om gaat.

    Wel mooi dat perez die ene punt nog wist af te pakken door de snelste raceronde te rijden.
     
  15. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ik ben totaal niet racistisch, maar heeft hij het gisteren er niet een beetje zelf nog gemaakt? Hij heeft heel wat Nederlanders, Max fans en formule 1 fans tegen het harnas in gejaagd na gisteren.
     
  16. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dus dan mag je wel racistische opmerkingen maken?o_O
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  17. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ik zeg nergens dat ik het goedkeur. Ik bedoel alleen te zeggen dat dat te verwachten viel.

    Ik zeg ook niet dat ik racistische opmerkingen heb gemaakt. Had hem gisteren wel voor vanalles en nog wat uitgemaakt maar geen 1 racistische opmerking.
     
  18. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja maar als je het verwacht dan "keur" je het dus een soort van goed. Ik verwacht namelijk niet dat er zulke opmerkingen gemaakt gaan worden want hoe hij eruit ziet heeft niks te maken met zijn gedrag.
     
    Sado, Ysabella en Athina vinden dit leuk.
  19. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ik vind iets verwachten en goedkeuren toch wel verschillend.
     
  20. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.002
    17.026
    113
    Vrouw
    Racisme valt nooit goed te praten natuurlijk.
    Maar ze moeten nu ook geen slachtoffer van Hamilton gaan maken.. bah bah.
    Hij heeft hetzelfde trucje ook erns met Albon geflikt.
    Dat hij er maar trots op mag zijn, op deze manier te winnen.. je grootste concurrent de baan aftikken, je teammate die je voor moet laten gaan en een Ferrari met motor problemen.
     

Deel Deze Pagina