hallo dames even mijn uitleg ik ben 24febr bevallen en heb 1week en half gevloeid 27 maart ongesteld geweest nu ik geef geen bv dus na 2weken en half ook geen melk meer "gelekt" nu zou ik volgens mijn cyclus gerekend van vooor mijn bevalling (28dagen) gisteren ongesteld moeten geworden zijn . ik heb deze maand duidelijk een eisprong gehad . vorige week ongeveer heb ik iets of wat bruinig slijm verloren enkel bij het afvegen echt niet veel dit heeft 3dagen geduurd . ook verlies ik sinds vorige week ook terug melk en heb ik veel slijmverlies een beetje zoals toen ik zwanger was alleen is het nu niet waterig ma meer creamerig . heb steken in mijn lies en af en toe wat krampjes ook hele lage rugpijn . ook mijn "zwangerschapslijn" is terug donkerder geworden . Donderdag heb ik een test gedaan een cb digitaal met conceptieindicator deze was volgens mij kapot er kwam een half plusje op (een min met een verticaal streepje enkel boven ) verder heb ik niet meer getest maar ik weet niet meer wat ik ervan moet denken ook ben ik heeel moe en ben ik af en toe misselijk in vlagen ,moet ik veel meer plassen en heb ik terug pijnlijkere borsten wat moet ik hier van denken iemand raad ? groetjes
Je zegt vorige week duidelijk een eisprong te hebben gehad,is je LF korter dan 14 dagen? Anders zou je pas volende week ongesteld moeten worden? Na een bevallin kan het ook weleens wat langer duren voor je cylcus weer normaal word,dus een paar dagen of week overtijd kan opzich. Zou in jou eval wel even een testje halen en die doen aangezien je wel duidelijke zwangercshapskwaaltjes beschrijft
neen neen heb vorige week geen eisprong gehad dat was ongeveer twee weken geleden (had gezegd deze maand ) heb vorige week licht bruin slijmverlies gehad
zal morge direct is gaan halen en hopen op een dikke vette tweede lijn vond die test van cb ook wel raar een half plusje ????
Mijn cyclus moest na de bevalling ook weer in het ritme komen. Dus misschien moet het nog in het normale komen??? Maar als je weer intiem bent geweest en je ei gevoeld hebt ja dan zou ik gaan testen. Heb je niet meer in huis???
nee niet meer in huis jammer genoeg ja ben intiem geweest redelijk veel zelfs en ook op en rond mijn vruchtbaarste dag mijn lichaam is bijzonder snel terug op orde vond de gynaecoloog ook zelfs mijn buik is terug plat weeg zelfs minder dan voor mijn zwangerschap nergens meer last van gehad tot vorige week
Meid ik zou morgen gelijk testen! Misschien had je bij de vorige test te weinig urine? Want een half plusje zou dus wel betekenen dat er HCG in zit.. Toch?! Succes en laat wat weten he
inderdaad was het even vergete hoop het ook maar toch niet te hard (dan is de teleurstelling minder groot als het neg is en is het geluk eens zo groot als het pos is ) groetjes
Ook ik ben heel benieuwd hoe je test morgen zal zijn! Ze zeggen toch alijd dat je erg vruchtbaar bent na je bevalling??
Dat zal geen peanuts worden straks met een kleine baby, en nog een zwangerschap! Ik ben reuze benieuwd.
dat het niet makkelijk gaat wordern ben ik mij bewust van maar heb enorm veel hulp aan men man en schoonmoeder en die woont maar 5 min bij ons vandaan maar ach moeilijk gaat ook he toch
Hehe ik had eerst niet in de gaten dat het een bewuste keuze was... Maar dat is wel dus dan inderdaad hopen...