Sinterklaascadeautjes voor de papa's en opa's

Discussie in 'De lounge' gestart door rijo, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.142
    1.940
    113
    We gaan ook dit jaar weer lootjes trekken en ik koop voor iedereen altijd nog een cadeautje erbij. Voor de dames en de kindjes is dat meestal geen probleem, maar voor de mannen vind ik het steeds moeilijker worden. Ik kan wel wat inspiratie gebruiken, dus: Wat krijgen de papa's en opa's van Sinterklaas? ;)
     
  2. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.836
    2.698
    113
    't Gezellige Brabant
    Een bekend "probleem". Hier doen bonnen van Gamma, Hornbach en Gall & Gall het altijd wel goed. Laatst een keer iemand zo'n tijdschriftenbon gegeven. Vond diegene ook een leuk idee.
     
  3. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier krijgen de papa's en opa's niets meer dan een chocolade letter ;)

    Sinterklaas feest is voor kinderen niet voor volwassenen zeggen wij altijd hahaha en als er toch een zeur tussen zit die wat wilt dan kopen we allemaal sokken hahahah

    Maar goed, misschien inderdaad een bon van de Gamma, Formido of andere bouwmarkt. Een lekker luchtje of misschien een bier pakket voor iemand die van een biertje houd? Schrijven jullie niet op die lootjes wat je wilt hebben?
     
  4. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mijn man kreeg vorig jaar van schoonzus een helikopter met afstandbediening , nou dat was een hit hoor ;)
    was als grapje bedoeld maar uiteindelijk waren alle mannen die avond druk met het speeltje :D
     
  5. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    #5 chantal1985, 6 okt 2014
    Laatst bewerkt: 6 okt 2014
    Een DVD/CD, boek, tijdschrift, lekker biertje/wijntje, bierglas, zakje favoriet snoep/drop, bon voor bioscoop of uit eten (profiteer je dan zelf ook nog van, hihi), douche/deo set, autospullen (bijv. een telefoon- of bekerhouder, etc), thermosbeker voor koffie (voor onderweg naar werk, bijv), nieuwe sporttas of bidon, etc.
     
  6. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Ik schakel om te beginnen oma in.
    En bovendien ben ik inmiddels de schaamte voorbij.. Dus indien nodig zitten er bij de kadootjes: sokken, wijnglazen, tuinhandschoenen...
    Zelfs al een keer een nieuwe schroevendraaierset en per stuk verpakt precies de kwasten die hij toch moest hebben :)
    Oh en natuurlijk een fles doucheschuim van het favoriete merk.

    Wel gecombineerd met een goed en vermakelijk gedicht natuurlijk.
    3 pakjes sokken uitpakken is ook zoiets... Moet ook een beetje lollig zijn.
     
  7. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.156
    2.051
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier zijn het ook vaak van die praktische dingen, anders weten we het ook niet! Vrouwen idd vaak geen probleem maar mannen... het helpt ook niet mee dat ze zelf geen zin hebben om er over na te denken.

    Nog wat tips:
    Spullen om bijvoorbeeld de auto te wassen (of autowasbon :D)
    Lifehammer of EHBOkitkje voor in de auto
    Iets dat ze kunnen gebruiken bij het sporten (tas, bidon, zweetband, enz.)
    Iets van kleding dat van pas komt (lekkere warme sokken, sjaal, handschoenen, riem, muts, leuke trui, pyjama, oorwarmers, enz.)
    Toilettas
    Nieuwe scheerspullen
    DVD
    CD
    Boek
    Muismat of iets anders voor bij/op de pc
    Wekkerradio
    Lunchtrommel
    Agenda voor het nieuwe jaar
    Kalender
    Gezelschapsspel
    Als de man in kwestie van koken houdt: iets wat nog van pas komt in de keuken of vervanging van iets dat minder wordt. Heb mijn man een keer een mannelijk schort gegeven (zwart met streepjes, dat bloemending van mij deed ie niet zo snel voor :p)
    Kookboek
     
  8. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Vind het ook lastig. Heb de lijstjes al gemaakt voor wie ik wat ga kopen.
    Voor vriend geef ik: spelletje voor de psp, tijdschrift, biertjes, boek, lekkere fles drank, mooi vest/trui.
    Mijn moeder: bollen voor in de tuin, vogelhuisje, tuinhandschoenen, bloembak, glazen bol waar je water in moet doen die je vervolgens in de bloembak kan zetten, boek, bioscoopbonden (om samen met mij naar Gooische Vrouwen te gaan).
    Voor mijn vader: biertjes, flesje grappa, scheurkalender van Fokke en Sukkel, het afzien van 2014 Fokke en Sukke, nieuwe pantoffels, gereedschapskist.

    Schoonouders krijgen een bon om met ons mee uit eten te gaan. We vieren Sinterklaas altijd bij mijn ouders. Maar omdat de kindjes wel cadeautjes van hen zullen krijgen wilden we ze toch wat terug geven.

    Daarbij krijgt iedereen nog een chocolade letter.
     
  9. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Gewoon wat te knagen (chocoladeletter, banketstaaf), een mannenmagazine, boek (mijn man en schoonvader lezen graag), gereedschap of iets om te knutselen.
     
  10. Josie88

    Josie88 Niet meer actief

    Bonnen vind ik geen cadeau voor Sinterklaas, hier wel altijd een 'echt cadeautje'. Een boek, pakketje met lekkere dingen, puzzelboekje etc. Er is vast wel iets dat ze leuk/lekker vinden? Hoop ik voor je. ;)
     
  11. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Oh en leuk voor opa's: iets om met de kleinkinderen te knutselen of een spel dat ze kunnen spelen.

    En ik heb zelfs al eens regenlaarzen maatje mini gegeven omdat de mini altijd helpt in de tuin :)
    (En ja dat vond hij leuk :) )
     
  12. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.142
    1.940
    113
    Er staan leuke dingen tussen! Bedankt! Meer ideetjes zijn altijd welkom :)
     
  13. IngridE

    IngridE Fanatiek lid

    31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Lastig hè! Hier geven mijn broer en ik vaak samen een lunch met het hele gezin. Dit jaar met z'n allen naar happy italy.
     
  14. IngridE

    IngridE Fanatiek lid

    31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    En smoeder krijgt een cadeaubon voor ballorig. Haar zus is laatst voor t eerst met kleinkind geweest en nu wil smoeder ook.
     

Deel Deze Pagina