Kan je je dat nu voorstellen, ik las de prive (of zoiets) en zag dat Jan en Liza zonder Fem en Emma naar Curacao op vakantie waren en was aan het tellen, is hun kindje dan ouder dan ik denk maar dat is nog geen twee maanden.. Hun excuus; ja konden ze even lekker bijslapen want Emma kwam nog wel een paar keer per nacht en het is onverantwoordelijk om met kleine kindjes te gaan vliegen.. Ik had zoiets van okay, die is mijn respect verloren, wie laat er nu zo'n klein babietje alleen, je zit potverdikkie nog in je kraamperiode zowat.. nee kan daar echt mijn hoofd niet bij.. Maar goed daar ben je dus celeb voor
Tsja, ik zou er zelf niet voor kiezen. Maar als zij het wel willen, prima toch? Het is hun leven en hun kind, heb ik niks over te zeggen
Ja, heb het ook gelezen. Het zou mijn keus ook absoluut niet zijn om zo'n kleintje achter te laten, maar als hun dat wel doen moeten ze dat zelf weten vind ik.
Afgezien of het waar is of niet, ze moeten lekker helemaal zelf weten hoe ze hun vakantie vieren, wie ben ik om daar over te oordelen?
Ze waren maar 3 dagen weg in plaats van een hele vakantie zoals ik ook ergens las. Moet iedereen voor zich weten hoor ik heb er geen problemen mee.
Ik vind het niet onverantwoord en kan me best voorstellen dat ze ff willen bij slapen want het is toch vermoeiend om s'nachts op te staan voor een voeding.
Nou ik zou het dus echt niet kunnen! En nee ik ben ook 1 die niet snapt dat zij het wel kunnen... Tsjee amper 2 maandjes oud, en dan zover weg.. Hmm nee laat maar, valt me ook van ze tegen...
Ik snap niet zo goed waarom er zo overtrokken gereageerd wordt, het is toch algemeen bekend dat niet alles wat in de bladen staat ook waar is? Al gaan ze met zijn tweeën op wereldreis, ik trek het me echt niet persoonlijk aan in de zin dat ik "teleurgesteld ben in Jan en Liza". Ik ken ze niet eens??
Net zo min dat ik er van hou dat mensen over onze manier van opvoeden oordelen, hou ik er ook niet van om dat bij andere te doen. Ook al ben ik mama en deze categorie schijnt wel erg goed in het veroordelen te zijn . Zolang ze hun kind niet mishandelen of verwaarlozen vind ik het allemaal prima. Ik wist niet eens dat ze een kind hadden. Zo interessant vind ik hun leven.
O moeten ze inderdaad zelf weten. Ik zou het niet kunnen. Nu nog steeds niet. Julian is bijna 6 maanden. Pas rond 1,5 uit logeren. Eerder is mama er niet aan toe, ha ha
ik vind het sneu voor emma, die heeft toch haar mama nodig als ze zo klein is en dat ze snachts wakker worden van de baby, dat hoort er toch bij vind het ook vreemd als ze op vakantie zijn geweest hoor, slaap dan 1 nachtje in een hotel of laat die kleine een nachtje bij opa en oma slapen ofzo
ik zou zeggen... fijne vakantie en geniet er van rust uit en als je terug komt de nachten er maar weer uit
ja precies ik vind het ook zielig voor zo'n ukkemans.. En aangezien ze met foto en al erin staan en niet meer zwanger zie ik dat ze r echt zijn