Omdat ik veel last heb van mijn voeten ( vorm van reuma) loop ik eigenlijk altijd op nike air max. Hierop kan ik goed en nagenoeg pijnloos lopen. Nu heb ik leuke skechers uno gezien. Halfhoge die ook leuk onder een jurkje zouden staan. Toch ben ik huiverig om deze te kopen omdat het zonde zou zijn als ze na 1 keer aandoen weer onder in de kast belanden. ( net als 2 paar leuke adidasjes….) Wat is jullie ervaring met skechers, en dan vooral of ze demping hebben? En heeft er iemand een kortingscode van Nelson? Dan wordt de mogelijke miskoop misschien iets minder duur
Ik ben niet zo tevreden over de skecher schoenen die ik heb gehad. Eind april/begin mei een paar gekocht. Ze lopen op zich heel lekker, maar voor mij waarschijnlijk toch niet goed Kreeg wat andere klachten. En ze slijten vrij snel vind ik. Heb ze na 3,5 maand weg kunnen gooien. Ik heb ze gekocht in de outlet winkel in Designer Outlet Roermond. Wellicht heb je misschien een outletwinkel in de buurt?
Zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder wel. Zij heeft fibromyalgie en hielspoor, en kan alleen op Skechers lopen. Ze zijn superlicht en hebben memory foam. De halfhoge die jij bedoeld heeft ze niet, wel de lage uno.
Laatste paar jaar loop ik eigenlijk alleen nog maar op skechers had altijd met een stoffe schoen en nu heb ik met een niet stoffe schoen en heb me toch partijtje zweetvoeten erin Dus als ik binnenkort weer nieuwe haal is het dus wel weer met een stoffe schoen. Zelf vindt ik ze dus erg lekker lopen en kan er ook goed en lang op lopen ondanks mijn afwijking die ik heb
Mijn zoon is ontzettend moeilijk met schoenen, eigenlijk vindt hij niks lekker zitten. Toen hij Skechers ontdekte was hij echter helemaal om. Maar het is ook wel persoonlijk natuurlijk.
Ik vind ze lekker stevig lopen. Maar ik moet nog wat wennen aan de nieuwe sta houding. Op Amazon heb ik wat goedkopere (lage) modellen gekocht. https://www.amazon.nl/gp/product/B096KP88X9/ref=ox_sc_act_image_4?smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1
Ik heb hielspoor en met skechers uno heb ik nergens last van. Ga ik andere schoenen dragen merk ik het meteen.
Hier supergevoelige voeten. Skechers sandalen lopen super zacht en comfortabel. Ook heb ik de uno, de hogere variant. Ik vind ze heerlijk lopen maar inderdaad helaas niet erg ademend. Ik draag die dus vooral in de herfst en winter. Voorheen had ik voor de zomer Woden sneakers. Heel leuk en kunnen overal onder, en ademend en zacht en comfortabel. (Alleen mijn favoriete model is er niet meer maar zeker het proberen waard!) Adidas cloudfoam heb ik nu voor het eerst, ademend en ook erg zacht/comfy. Meestal draag ik nieuwe schoenen een paar uur binnenshuis om te testen. Dan voel ik het snel genoeg of het hem gaat worden of niet.
Ik heb de uno; lage sneakers. Vind ze wel lekker lopen, maar ik krijg er wel moeie voeten van en het geeft geen goede steun. Ze voldoen zeker niet aan mn leren sneakers met steunzolen, daar kan ik veel langer op lopen. Ik heb overigens hielspoor gehad en daar heb jk nu zooltjes voor.
Dit is niet mijn ervaring. Mijn eerste paar hèb ik bijna 10 jaar gehad en toen waren ze rijp voor de prullenbak. @TS ik heb nu 2 paar in de kast staan en lopen beide wederom heerlijk. Heel fijn voetbed, toch stevig. Ik zou ze zeker aanraden.
Dank allemaal voor jullie reacties. Fijn! Overwegend positief dus. Dan ga ik binnenkort maar eens naar de stad om ze te passen. Heb ze nog niet in het echt gezien. Meer reacties lees ik graag en een kortingscode van Nelson mag ook nog .
Wij zijn heel negatief erover. 2 paar viel uit elkaar en hallo zweetvoeten Ik ben enorm fan van de air jordans en de air force 1 van nike.
Ook hier Skechers, een sandaal/slipper met sleehak variant. Ik vind ze echt fantastisch lopen, heel lekker voetbed!
Dochter heeft hallux valgus - en daarbij een lange smalle voet. Zij loopt al jaren op de Uno - zwart of wit... met haar steunzolen. We lijken maar niet te slagen voor andere schoenen. Af en toe een sandaal - en haar birkenstock slippers (rubberen) in de zomer soms. Maar de skechers gaan hier best wel even mee... in de winter draagt ze vooral de zwarte. In de zomer meestal meer de witte...
In die laatste krijg je toch net zo goed zweetvoeten? Volgens mij krijg ik alleen geen zweetvoeten als ik een leren binnenvoering heb.
https://www.nelson.nl/skechers-uno-stand-high-hoge-sneakers-zwart-466327/ deze? Ze zijn inderdaad wel erg leuk! Kijken of mijn dochter het wat vind... net wat anders dan die lage altijd .
Man heeft ze heel graag aan, die heeft ook best moeilijke voeten. Zelf heb ik ze iets minder graag aan maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur. Hoewel mijn werkschoenen skechers waren bedenk ik me nu en die waren prima. Dat was wel zo een echt sportschoenmodel