Skullbreaker challenge

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kaboutertjes, 28 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutertjes

    Kaboutertjes Actief lid

    14 feb 2020
    278
    237
    43
    Voor degene die oudere kinderen hebben of neefjes/nichtjes etc. Hoe gaan jullie met dit soort idiote challenges om? Hoe kun je de kinderen waarschuwen zonder ze bang te maken voor anderen?
    Mijn nichtjes zouden hier heel vatbaar voor zijn. Kracht om een ander onderuit te halen hebben ze niet en zouden ze, hoop ik, niet doen. Maar ze zouden wel degene kunnen zijn die onderuit gehaald worden. Vind het maar weer een enge challenge....

    www.ad.nl/tech/artsen-waarschuwen-voor-levensgevaarlijke-skull-breaker-challenge-op-tiktok~aa7500a5/
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Deze had ik nog nooit van gehoord dus mooi onderwerp voor aan de eettafel vanavond.

    En hoezo zonder bang te maken? Van mij mag hij best wel bang worden als dit betekend dat hij geen rare dingen doet en zelf goed oplet.

    Er zijn vaker van die rare enge challanges en als ik zoiets in het nieuws zie bespreek ik dat met zoon, leg ik de gevaren uit en eigenlijk zegt hij altijd ik ben echt niet zo dom dat ik daaraan mee zou doen hoor. Ook ziet hij de lol er vaak niet van in en wel de gevaren. Ook weet hij dat als er in zijn vriendengroep, klassenapp of ergens anders met vriendjes zo een challenge voorbij komt hij me dit altijd meld. Ook als het in zijn ogen onschuldig of wel leuk lijkt. Dan overleggen we samen of hij mee kan doen of ik kan andere ouders waarschuwen als het niet onschuldig is. Tot nu toe geloof ik hem daarin op zijn woord en schat ik hem aardig verstandig in tot nu toe. Ben benieuwd of dat blijft als hij straks naar de middelbare school gaat maar de basis zit goed.
     
    suus1983 en highenergy vinden dit leuk.
  3. Kaboutertjes

    Kaboutertjes Actief lid

    14 feb 2020
    278
    237
    43
    @GossipGirlxoxo , wat goed dat je zoontje er zo sterk in staat. Wou dat meer dat zo konden. Hopen dat dit aanhoudt, is een mooie eigenschap.

    Misschien heb je wel gelijk hoor, bang worden zodat ze dit niet doen en/of hier in trappen is waarschijnlijk niet heel verkeerd.
    Ga het morgen eens bespreken met mijn broer en zijn dames.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Bah werd misselijk van het geluid toen hij tegen de grond klapte:eek:
    Hopelijk is onze knul straks sterk en slim genoeg om de gevaren te zien.

    @GossipGirlxoxo goed dat jullie dit bespreken aan de eettafel, niet zo maar zeggen niet doen maar er samen over hebben waarom iets beter niet kan.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja met alleen maar zeggen dringen dat soort dingen bij mijn kind niet door. Moet echt even een gesprek zijn waar hij zelf bij na moet denken en mee kan denken dan blijft het namelijk wel hangen. En dan is het avondeten altijd het perfecte moment, dan zit iedereen rustig en heeft iedereen even volledig tijd om naar elkaar te luisteren zonder afleiding van van alles en nog wat.
     
    Madelie vindt dit leuk.
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Ja super goed, en alleen maar zeggen heeft toch geen zin, inzicht geven heeft meer zin dan dingen opdragen
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.467
    113
    Zieke manier van lol maken heeft een deel van de jeugd tegenwoordig.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina