slaapdrama geval nr# 3686543

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elliepellie, 26 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Goedemorgen allemaal,

    Hier weer een gevalletje slaapdrama..... :(

    Zl is ruim 13 maanden. Tot hij 6/7 maanden was sliep hij erg goed... daarna begonnen de sores. Sinds die tijd is doorslapen een fase geworden. Het was niet leuk maar nog vaak redelijk te doen maar sinds 2 weken is het van kwaad naar erger geworden.

    Hij gaat om 19:00 naar bed en valt zonder te morren of mopperen in, geen probleem. Maar dan gaat om 22:30 (kan bijna de klok erop gelijk zetten) het hele theater. Brullen, huilen, krijsen. Dit houdt hij rustig 2 uur vol als we er niet heen gaan. Als hij weer in slaap valt begint het gedoe rond 00:30 weer van voren. Er zijn nachten dat hij uren lang aan het keten is.... nu hebben we een matras naast zijn bed en dan gaat het op zich beter... niet ideaal maar zo slaapt iedereen iig.

    Hij is 3 weken terug erg ziek geweest en 2 weken terug zijn we verhuist.

    We weten niet meer waar we het moeten zoeken. Door het slaapgebrek staat mijn relatie ook steeds meer onder druk.... :(
     
  2. schmidt

    schmidt Fanatiek lid

    19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oortjes? Urineweginfectie? Ik noem maar wat. Met zoveel krijsen toch een keer na laten kijken.
     
  3. Nacho

    Nacho Fanatiek lid

    3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Eet hij voldoende overdag en mankeert hij verder niets? Ik zou een slaaptraining methode uitzoeken die bij jou en je partner past en daar samen aan werken. Dan geef je je zoontje in het begin het vertrouwen dat je er wel bent, maar reageer je bijvoorbeeld steeds ietsje later. Uiteindelijk is niemand erbij gebaat dat jullie met het hele gezin 2 uur lang in jullie bed naar het plafond liggen te staren.
     
  4. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Nou, als hij net ziek is geweest en je net verhuisd Ben is het niet gek dat hij niet lekker slaapt... Hij is in een wildvreemd huis...

    Geef hem de kans te wennen... Met jullie hulp
     
  5. Tazzy

    Tazzy Fanatiek lid

    20 aug 2013
    1.364
    30
    48
    Hier sluit ik me bij aan.
    Ons dochtertje slaapt ook altijd hartstikke goed maar als we ergens anders zijn, bij mijn ouders, weekendje weg ofzo dan heeft ze er ook moeite mee. Niet heel gek toch, het is een vreemde plek. Als ze moeite heeft met slapen, huilerig is dan blijf ik gewoon fijn bij haar en troost haar tot ze rustig is en lekker gaat slapen. Waarschijnlijk zoekt hij gewoon geborgenheid. Neem er even de tijd voor.
    Succes.
     
  6. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Dank jullie wel voor het advies :)

    Eten doet hij goed.... hij bunkerd haha. Als het tot maandag zo gaat ga ik naar de ha om even oren etc te laten checken. 2 weken terug heeft hij al wel een kuur gehaf, toen had hij 2 rode oren namelijk.

    Als hij ergens anders is slaapt hij vaak goed. Bij mijn ouders iig wel. Ach we zien wel... het is alleen zo slopend allemaal :(
     
  7. jumphola

    jumphola Fanatiek lid

    3 jan 2014
    2.185
    488
    83
    Zuid Holland
    Mijn zoon slaapt tussenin , hij begint altijd in eigen bed en word dan ook wakker en gaat keihard gillen.

    Wij hebben hem laten nakijken en medisch is er niks , denk dat hij het tussenin gewoon erg gezellig vind :D

    Enige tip die ik voor je heb is doe waar jij je goed bij voelt
     
  8. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Verlatingsangst?
     

Deel Deze Pagina