Slaaptentje caravan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vero0504, 29 jun 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Goedemorgen dames. Binnenkort gaan we op vakantie en kunnen een caravan lenen. Deze heeft echter een stapelbed waar onze dochter op kan liggen. Er schijnen soort van reiswiegjes/reisbedjes te zijn (sleeping cots) die lijken op een beachtentje die je aan het matras kan vastbinden om te voorkomen dat ze er met 'tentje' en al uit kukelen. Nu heb ik wel de een aantal gevonden maar uit de beschrijving haal ik niet of die 'tentjes' aan een matras te bevestigen zijn voor extra stabiliteit. Onze party animal schuift namelijk dr hele ledikant door en rolt zich alle kanten op. Campingbedje nemen we ook wel mee, maar die past niet in de caravan.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Gevonden. Het is zo'n daylon tentje, zitten lussen aan die je met biasband o.d. onder t matras kan binden (de tent zelf, niet t kind uiteraard).
     
  3. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Deryan heeft ook van die lussen. Al moet ik zeggen dat onze dochter ook alle kanten uit ging in bed, maar ik het tentje nooit heb vastgemaakt. Het staat echt stevig, tenzij ze zich echt tegen de zijkant werpt.
    Maar het kan dus wel, je moet dan wel zelf spanbanden oid regelen.
     
  4. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.514
    2.355
    113
    Wat is een daylon tent? Die ken ik niet. En wat is een biasband?

    Wij hebben een Nomad kids tentje, die heeft uitstekende poten waardoor hij niet om kan vallen.
     
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Bedoelde deryan tentje, wat zohra ook aangaf. (korte nachten lange dagen op t moment) Biasband gebruik je met naaien van bijv kleding, je kan inderdaad ook spanbanden gebruiken. Mijn twijfel zit inderdaad bij dat omwerpen wat zohra ook zegt, deze kleine gaat heel vakkundig t hele ledikant door en dat gaat alles behalve subtiel.

    Denk dat manlief de eer krijgt om naast zn dochter te gaan liggen (zij in dr tentje) en dat die twee maar naast elkaar gaan slapen op t tweepersoonsbed. Werkt dat ook niet dan slaap ik met haar wel in de voortent. Campingbedje is tenslotte ook gewoon mee. (mag t verhuisbedrijf wel gaan bellen )
     

Deel Deze Pagina