Slapen bij ouders op de kamer

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door TT86, 2 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TT86

    TT86 Nieuw lid

    2 okt 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

    Als de baby straks geboren is wil ik dat deze de eerste weken (maanden) bij ons op de kamer slaap.
    Ik was aan het kijken voor een wiegje of een co sleeper. Nu heb ik als kinderwagen de Joolz day2 en in de winkel werd aangegeven dat deze ook geschikt is om in te slapen en dat ik dan geen wiegje meer nodig heb.

    Wat is jullie ervaring hier mee?

    Groetjes Tamara
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi Hoi,

    De kinderwagen is prima om in te slapen de eerste weken, maar je bent hem dan wel op en neer aan het slepen als je wil gaan wandelen na de eerste week. Goed plan om je kindje op je kamer te laten slapen. Is er eventueel plaats voor het ledikantje op je slaapkamer na de eerste weken?

    Groetjes Adrienne
     
  3. TT86

    TT86 Nieuw lid

    2 okt 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

    Bedankt voor je reactie.. ze wordt in de winter geboren dan ga je denk ik toch minder vaak naar buiten dan in de zomer.. dus het slepen Vind ik niet zo'n probleem. ik vroeg me alleen af of het verstandig was om de baby de hele nacht in de reiswieg te laten liggen omdat ledikantjes en wiegjes enzo spijlen hebben en de reiswieg dicht is aan de zijkant.. nu heeft mijn reiswieg wel de mogelijkheid om goed door te luchten. Verder is er ook wel een plek voor een ledikantje in de slaapkamer. Maar als ze de eerste weken in de reiswieg kan dan kan ik daarna kijken of wij en zij klaar zijn om naar haar eigen kamer te gaan of dat we haar ledikant nog even bij ons op de kamer zetten.. dankjewel!!
     

Deel Deze Pagina