waarom is het zo moeilijk genieten....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door iris maas, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iris maas

    iris maas Lid

    3 jan 2007
    49
    0
    0
    bejaarderverzorgende
    kudelstaart
    na 2 miskramen kan ik helemaal niet genieten van deze zwangerschap.
    ben alleen maar bang dat het mis gaat.
    Kunnen mensen ook deze gevoelens en gaat dat nog over.

    liefs iris
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Poeh, ik heb (gelukkig) geen ervaring met een miskraam.. Maar ik denk niet dat zulke gevoelens ooit écht over gaan. Een 'moeder' maakt zich áltijd zorgen om haar kindje. Of ie nu ín of úit r buik is.. Succes verder met je zwangerschap, t komt vast allemaal wel goed!
     
  3. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hoi Iris,
    Ik herken je gevoel. Na mijn miskraam kon ik ook niet van mijn zwangerschap genieten.
    Dit duurde tot de 20 weken echo, daarna begon ik toch langzaam te geloven dat het misschien wel goed zou gaan.
    Het scheelt ook al als je de baby kan voelen, dan krijg je toch iedere dag weer bevestiging dat het kindje nog leeft daarbinnen.

    Maar ik was pas gerustgesteld toen Bram geboren werd en alles goed was!

    Hopelijk kan je snel wel gaan genieten, bedenk dat de meeste zwangerschappen gewoon goed verlopen... (makkelijk gezegd :( )

    Groetjes, Anakin.
     
  4. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Na 3 miskramen voor de 3e maand (meestal week 6 of 7) was ik eik al heel veel geruster na de 3 mndgrens.
    Tuulk blijf je onzeker, alles is nieuw, dat heb ik ook wel. Maar heel bang dat het nog mis zal gaan, dat is bij mij wel aardig gezakt inmiddels
     
  5. Djaminah

    Djaminah Actief lid

    23 mei 2007
    276
    1
    0
    Utrecht