Slecht slapen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Saskia86, 24 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia86

    Saskia86 Actief lid

    7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Hey meiden

    Vroeg mij af of jullie dit herkennen..ik kan niet op mijn linker of rechterzij slapen..dan krijg ik echt last ervan..steken en voelt gewoon niet fijn..ik denk dat het van lucht in mijn darmen komt..ben pas net zwanger.. herkennen jullie dit??
     
  2. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik herken wel steken in mijn darmen. Begon toen ik net zwanger was tot misschien 1 of 2 weken terug. Ik kon wel op mijn zij slapen daarentegen. Lijkt me niet bepaald fijn nee.
     
  3. Dikkerdjedap26

    7 apr 2017
    44
    13
    8
    ik had de eerste 2 weken ook heel veel lucht in mijn darmen...dit was soms heel pijnlijk!
    lijkt me heel normaal ;)
    geniet van je zwangerschap!
     
    Saskia86 vindt dit leuk.
  4. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Hier ook veel lucht in mijn darmen. in de avond steeds wat buikpijn (darmen) Ik slaap altijd op mijn linkerzij en dat ligt nog steeds het lekkerste. Van de week met op de buik slapen voelde niet zo lekker met die opgezette darmen.
     
  5. Finley123

    Finley123 Lid

    15 mrt 2019
    56
    50
    18
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier precies t zelfde nog aan begin zwangerschap en vannacht amper oog dichtgedaan door buikpijn.
    Ben er nu pas achter dat op zij liggen gewoon ff niet gaat dus voortaan maar zittend slapen.
    Ik las wel dat het helpt om je kussen hoger te leggen. Ik ben zelf sowiezo ook al, voordat ik positief testte bekend met maagkrampen/darmklachten ivm PDS.
    Even door de zure appel heen denk ik en blijft altijd spannend.
     

Deel Deze Pagina