Slijm bij 9 weken na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mxm, 29 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Ik ben 9 weken geleden bevallen. Nu verloor ik vandaag nog delen van de slijmprop?! Dit zag er toen precies zo uit.. kan dat?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Lijkt mij niet. De slijmprop sluit de baarmoedermond af. Aangezien er een kind uitgekomen is denk ik niet dat er nog iets van die slijmprop achter is gebleven ;).

    Zou het kunnen dat er sprake is van een naderende eisprong en dat dit vruchtbaar slijm is? Klinkt mij logischer in de oren.
     
  3. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Zat ik inderdaad zelf ook nog aan te denken ja.. maar dit had ik eerder nooit zo richting mijn eisprong. Wel inderdaad wat vruchtbare slijm, maar niet echt dat dikkige slijm zeg maar wat leek op de slijmprop.
     
  4. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je gelijk hebt. Voor mijn zwangerschap liepen bij mij de ovulatietestjes altijd op. Ik had gister een ovulatietest gedaan en hierop verscheen een licht streepje. Nu net weer eentje gedaan en deze is al een stuk duidelijker. Ik zal in de buurt van mijn piek zitten ja, ;)

    Ik weet dat oploop qua ovulatietesten eigenlijk niks zegt, de ene keer kan hij iets duidelijker zijn dan de andere keer. Maar zo heb ik wel mijn piek gevonden voor de zwangerschap!

    Ik had wat ovulatietestjes over, en wou eens kijken hoe mijn cyclus verloopt. :thumup:
     
  5. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Klinkt dan inderdaad alsof je eisprong eraan komt! Is natuurlijk ook niet perse vreemd na 9 weken :).
     
    mxm vindt dit leuk.
  6. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Wist niet dat het zo snel ging. Die van vanmiddag (links) was al wel wat duidelijker dan gister (niet op de foto) maar deze van net knalt al, met een smiley.

    Hier de ovulatietesten. De foto draait! Links van vanmiddag, 4 uur geleden, rechts van net. Kan dat zo snel al zo oplopen? Ik weet dat je eigenlijk niet naar de lijntjes moet kijken..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      46,8 KB
      Weergaven:
      49
    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      46,4 KB
      Weergaven:
      49
  7. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ja hoor dat kan. De lijntjes op de CB zeggen echt niks. Duidelijk je eisprong ;).
     

Deel Deze Pagina