Slijm na eisprong?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Celia, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Volgens mijn temperaturen (fertility friend) heb ik op vrijdag 1 augustus mijn ei gehad en mijn nod is vrijdag/zaterdag. Sindsdien hele kleine steekjes gehad in de buurt van mijn lies. Vanmorgen slijm gevoelt (ook in onderbroek :oops: ). Het zijn slierten witachtig slijm. Het geeft me een beetje vies gevoel. Iemand hier ervaring mee? Is het een goed teken?

Groetjes,
    Celia

PS. Vandaag rekte ik me uit op iets te pakken en toen kreeg ik een giga pijnscheut vanuit mijn lies, alsof er iets scheurde.

2. Niet meer actief

Dat wil ik ook wel weten, ik heb da slijm ook.
    Als je al mijn symtomen wilt weten, er is een topic van mij een paar hieronder :)

3. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    Hoi Pandabeertje,

Ik heb je symptomen gezien

-Heb een paar keer steekjes gehad in mijn borsten (aan de zijkant)
    -Ongikrampjes, ze komen en gaan. Heb ik ook, alhoewel het zeer kleine krampjes zijn. Als ik ongi moet worden lig ik normaal gesproken dubbel van de pijn
    -Het warm hebben icm kippenvel : Ja! heb ik ook
    -Steekjes in de liezen: al de hele week
    -Duizelig. Niet helemaal, ik voel me wel vaak licht in mijn hoofd als ik opsta of inspanning lever

Als het goed is kan ik vanaf zaterdag testen.

Ben wel benieuwd naar dat slijm. :)

4. Niet meer actief

Jaa voor jou ook al zo spannend..
    Ik heb soms kleine ongikrampjes, soms moet ik echt even bukken, dan zijn ze erger.
    Ga je ook echt zaterdag testen?
    Ik wacht denk ik tot de 20e..

5. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    Hoi Hoi,

Ik weet nog niet of ik zaterdag al ga testen. Durf eigenlijk nog niet echt te hopen (doe het stiekum toch :oops: ). Vorige maand was ik overtuigd dat ik zwanger was maar werd gewoon ongi. Had toen wel mijn gebruikelijke eetbuien (ongveer vanaf een week ervoor). Heb er nu geen last van, eet eerder veeel minder :).
    Vraag me hard af waarom we na de eisprong niet gewoon een seintje kunnen krijgen van het is raak of niet.. Dan kunnen we gewoon verder met de volgende ronde :)

6. Niet meer actief

Ja idd, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. :)

7. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    iemand een idee over slijm?

8. Celia

Celia Lid

6 jul 2008
    29
    0
    0
    Hoi Pandabeertje,

Heb je al getest? Mijn 'symptomen', waren dus geen zwangerschap :( . Vandaag ongi geworden.

Nou ik hoor 't wel

Groetjes,
    Celia

9. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    hoi dames,

ik ben half juni gestopt na 10 jaar pilgebruik, werd na 40 dagen ongesteld en wist zeker dat ik rond 11 juli mijn eisprong had ivm dat cervixslijm. Toen hebben we he tnog veilig gedaan.Nu weet ik niet of de tweede cyclus ook weer 40 dagen zal worden. Momenteel is er geen cervixslijm te bekennen ;-( ik hoop binnenkort, lastig om in te schatten wanneer je goed zit met klussen of al te laat bent.

gr

10. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    heey dame's,

Ik ben bij het ziekenhuis aan het lopen nu,en dacht ook altijd van,zal dat slijm te maken hebben met mijn eisprong?
    Maar nu weet ik het dus zeker!
    Het heeft dus te maken met je eisprong!
    je bent op dat moment dus het vruchtbaarste!
    Dus nu weten jullie wat jullie te doen staat rond die tijd!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina