hallo ik wert vanmorgen wakker en wou mij gaan wassen en toen zag ik dat ik slijm op mijn washandje zag een flinke klodder gewoon wit weet iemand wat dat is of inhoud ik ben 36 weken zwanger groetjes mirella
Ik denk dat het niets is om je zorgen over te maken. Zelfs als het de beroemde slijmprop zou zijn ( die je overigens ook in delen kunt verliezen) kan je verder toch niets doen. Het kan ook gewone afscheiding zijn, die naar mate de zwangerschap toe neemt. Een natuurlijk proces van het lichaam. Bij twijfel morgen gewoon even bellen met de HA of VK en je vraag voorleggen.
Ik heb er ook steeds last van, volgens mijn vk is dit gewoon afscheiding, die aan het einde van de zwangerschap toeneemt.
pffff gaat lekker had zo net een buikpijn daar zeg je u tegen ging zowat door de grond en ineens was het ook weer over heel raar groetjes mirella
jah de verloskundige zij van wel jah ben ik andehalfe week geleden geweest moet 7 februarie weer heen
nee hoop ik ook niet pfff was echt niet lekker kwam onder het eten terwijl ik rustig zat op de bank het zweet brak me uit hoelang kun je voorween hebben voordat de bevalling begint dan groetjes mirella
Ja dat kan tot de bevalling zijn.. Getsie, kan me voorstellen dat het zweet je uitbrak. Je schrikt denk ik wel even.
jah echt wel ik dacht nu begint de bevalling hihihi ik heb 11 februarie nog een 3d echo hoop dat ik die haal ihihhi groetjes mirella