hoi allemaal. ik erger me zo aan mijn "loshangende" vel rondom mijn buik. dat ik eraan denk om een soort van slim en lift (je weet wel van tell sell ) aan te schaffen. nu vroeg ik me af of er dames zijn die hier ervaring mee hebben. alvast bedankt. groetjes kim
ik heb er zo een gekocht van blokker :-D ik moet zeggen dat die dingen ongelooflijk slecht zitten, en juiken als het zo'n warm weer is verder slankt het wel af hoor, alleen een heel onaangenaam gevoel zo strak rond je middel en buik als je gaat zitten zitten die krengen echt lastig te doen verder , mocht je beslissen om er een aan te schaffen hoop ik dat hij voor jou resultaat geeft have funnekes
niet doen! een kennis van mij heeft die regelmatig gedragen, en die heeft dus amper buikspieren meer! of mss wel buikspieren maar de boel hangt meer dan daarvoor. ennuh, het is nog maar 2 weken geleden dat je bevallen bent... geef het de tijd.
Gewoon naar de sportschool...er bestaan geen wonder apparaten. Als je er echt weer goed uit wilt zien, moet je toch echt je gehele lichaam trainen!
ik ga ook sporten..(tenminste dat is de bedoeling ) alleen dacht ik misschien is het wat voor zolang het nog niet in "vorm " is.
Mocht je er toch 1 willen, ik heb er nog 1 liggen. 1 keer gedragen. Ik vond het niks. Je mag hem hebben voor de verzendkosten, dan kun je proberen.